Witam Was drodzy Forumowicze.
2 dni temu podczas wyjazdu na wakacje spotkało mnie małe zaskoczenie. Po przejechaniu jakichś 250 km od domu pojawił mi się komunikat na wyświetlaczu - "sprawdź poziom oleju w silniku". Ponieważ jechałem nad morze trasą S3 musiałem poczekać do zjazdu na MOP, który na szczęście był kilka km dalej. Byłem pewien, że olej powinien być bo przed wyjazdem kilka dni temu sprawdzałem poziom oleju na bagnecie i było ok (chociaż powiem Wam i pewnie się zgodzicie, że ten olej jest tak wodnisty, że momentalnie ścieka z bagnetu). Po zatrzymaniu się i odczekaniu kilku minut sprawdziłem poziom. Ewidentnie zaczął się pojawiać na bagnecie. Po 10 minutach kiedy już był w połowie między znacznikami wiedziałem, że to musi być jakiś wałek z tym komunikatem. Po uruchomieniu silnika komunikat już się nie pojawił. Ruszyłem dalej i na wszelki wypadek nadrobiłem kilkanaście km i zawitałem w ASO Honda Szczecin. Kierownik serwisu od razu mnie uspokoił, że tak bywa przy zestawie - olej 0W20 Hondowski plus wysoka temperatura (a było 33) plus długotrwała jazda z ciut wyższą prędkością. Czujnik poziomu i ciśnienia oleju zaczyna wtedy pokazywać właśnie taki błąd. Po 20 minutach poziom oleju pokazywał już max więc ruszyłem dalej.
Czy ktoś z Was już miał taką sytuacją?
P.S. Zachowanie ASO Hondy Szczecin - na 6-kę. Przyjęli mnie od razu i oczywiście bez żadnych kosztów. Bardzo dziękuję za taką postawę.
2 dni temu podczas wyjazdu na wakacje spotkało mnie małe zaskoczenie. Po przejechaniu jakichś 250 km od domu pojawił mi się komunikat na wyświetlaczu - "sprawdź poziom oleju w silniku". Ponieważ jechałem nad morze trasą S3 musiałem poczekać do zjazdu na MOP, który na szczęście był kilka km dalej. Byłem pewien, że olej powinien być bo przed wyjazdem kilka dni temu sprawdzałem poziom oleju na bagnecie i było ok (chociaż powiem Wam i pewnie się zgodzicie, że ten olej jest tak wodnisty, że momentalnie ścieka z bagnetu). Po zatrzymaniu się i odczekaniu kilku minut sprawdziłem poziom. Ewidentnie zaczął się pojawiać na bagnecie. Po 10 minutach kiedy już był w połowie między znacznikami wiedziałem, że to musi być jakiś wałek z tym komunikatem. Po uruchomieniu silnika komunikat już się nie pojawił. Ruszyłem dalej i na wszelki wypadek nadrobiłem kilkanaście km i zawitałem w ASO Honda Szczecin. Kierownik serwisu od razu mnie uspokoił, że tak bywa przy zestawie - olej 0W20 Hondowski plus wysoka temperatura (a było 33) plus długotrwała jazda z ciut wyższą prędkością. Czujnik poziomu i ciśnienia oleju zaczyna wtedy pokazywać właśnie taki błąd. Po 20 minutach poziom oleju pokazywał już max więc ruszyłem dalej.
Czy ktoś z Was już miał taką sytuacją?
P.S. Zachowanie ASO Hondy Szczecin - na 6-kę. Przyjęli mnie od razu i oczywiście bez żadnych kosztów. Bardzo dziękuję za taką postawę.
Comment