Papier z potwierdzeniem, że klient zgłaszał reklamację a serwis przyznał, że to błąd w opisie na fakturze i że zalał C.
No chyba, że sami przyznają, że dali dupy i wymienią na prawidłowy. Problem taki, że nie w każdym serwisie jest wielka szyba, gdzie widać co i jak robią. I nie w każdym pozwalają gadać z mechanikiem i patrzeć mu na ręce przy okazji. Bo jaki będziesz miał pewnik, że poprawili dobrze jeśli sam nie zobaczysz?
Mniej więcej piszemy o tym w ponad dwustu czy już trzystu stronach forum
Ale powiedz mi, dlaczego nie chcesz od razu przejść na A3? Wszak spełnia warunki IO. Rozumiem, że olej OEM spełnia Twoje warunki i sposoby użytkowania? A tę trasę z dużymi prędkościami regularnie jeździsz z takimi prędkościami? A kiedy wymieniłeś olej na ten powodujący większe spalanie?
No chyba, że sami przyznają, że dali dupy i wymienią na prawidłowy. Problem taki, że nie w każdym serwisie jest wielka szyba, gdzie widać co i jak robią. I nie w każdym pozwalają gadać z mechanikiem i patrzeć mu na ręce przy okazji. Bo jaki będziesz miał pewnik, że poprawili dobrze jeśli sam nie zobaczysz?
Zamieszczone przez Pentaptyk

Comment