Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.0T VTEC w X-gen - opinie, spalanie, osiągi, problemy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • jedni się pastwią inni nie mogą tego czytać . OK, to inaczej, Silnik 1.0T P10A2 warto w niego pójść bo... ? Przez najbliższe wpisy wymieniamy tylko te pozytywne aspekty:
    1. bo będzie tańsze ubezpieczenie niż za 1,5T (chyba że nie?).
    2....
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • Ciężko odpowiedzieć na tak zadane pytanie . Nie kupujemy samego silnika. Gdyby tak było wziąłbym 1.5 , co najmniej Ale daję pkt 2
      2. Bo w zupełności wystarcza do codziennej jazdy i zastrzegam , że jeszcze mam trochę czasu do emerytury
      3. Bo z tym silnikiem i fajnym wyposażeniem można go wyrwać o ponad 10 tysi taniej od Sporta
      4. Bo jednak trochę mniej pali
      5. Dla mnie brzmi lepiej od 1.5
      Last edited by montada; 11-03-2018, 17:37.

      Comment


      • ...a dlaczego nie? ... temat watka to: Wasze opinie o silniku 1.0 w X generacji Civika jest ponad 150 wpisów i nie da się napisać kilku punktów? Moim zdaniem należy spróbować.


        1. bo będzie tańsze ubezpieczenie niż za 1,5T (chyba że nie?).
        2. Bo w zupełności wystarcza do codziennej jazdy
        Last edited by rambo7; 11-03-2018, 17:35.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • Dodam jeszcze jeden punkt
          6. Bo do 80 tysi nie znalazłem lepiej jeżdżącego!, wyglądającego, wyposażonego i funkcjonalnego ( razem wzięte) auta.

          Comment


          • ale oceniamy tu tylko silnik, nie całość, czyli jest to najlepsza litrówka na rynku do 80 tysPLN.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • Według mnie tak. I patrząc na to, że Honda nie wypuściła nigdy fusa jestem spokojny o żywotność i bezawaryjność.

              Comment


              • Dzisiaj jednak zajrzałem na otomoto i za 79,9 można nabyć sedana comfort i to jak dla mnie jest najlepszy wybór do 80, jak pisałem największą wadą litrówki jest bardzo niedaleko w cenniku 1,5turbo. I to nie 1,5litrowka jest za tania, tylko litrowka za droga. Myślę jednak, że jak zaczną im zalegac, to obniżą cenę.

                Comment


                • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                  Dzisiaj jednak zajrzałem na otomoto i za 79,9 można nabyć sedana comfort i to jak dla mnie jest najlepszy wybór do 80, jak pisałem największą wadą litrówki jest bardzo niedaleko w cenniku 1,5turbo. I to nie 1,5litrowka jest za tania, tylko litrowka za droga. Myślę jednak, że jak zaczną im zalegac, to obniżą cenę.
                  Ja nie mogłem kupić sedana a nie chciałem kombi. Do tego HB wg mnie się lepiej prowadzi i za tę cenę masz wersję Elegance , która parę rzeczy sensownych dokłada w wyposażeniu. Wracając do silnika jestem bardzo miło zaskoczony i równie zadowolony.
                  Last edited by montada; 11-03-2018, 18:31.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                    I to nie 1,5litrowka jest za tania, tylko litrowka za droga.
                    Trafiony. Zatopiony.
                    W punkt.


                    1.5 litrowka praktycznie nie ma konkurencji (ceny jak konkurencja, jedzie lepiej, spala mało).
                    1 litrowka jest zdecydowanie drozsza od konkurencji, a przewagi w osiągach/spalaniu/komforcie nie ma zadnej. Tu jest pies pogrzebany.
                    Last edited by Glosima; 11-03-2018, 19:14.
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • No, i tak możemy bez końca

                      Comment


                      • Co do silników 3cyl, to Honda ok,Ford ok,w Pugu też chwalicie. Ale
                        już 1.2 Tce w Renault to dramat 1-2l oleju na 1000km, wada konstrukcji,wymiana silnika.

                        Comment


                        • Ja tylko wymienię , co mnie przekonało do zakupu 1,0 :
                          1.Dźwięk bez porównania lepszy od 1,5 - oczywiście dla mnie.
                          2.Do codziennej jazdy , nic więcej nie potrzeba
                          3.Na autostradzie i drogach szybkiego ruchu , 160 , 180 śmiga bez problemu
                          4.Przyspieszenie bardziej niż zadowalające
                          5.Jak bym chciał tylko szybsze auto , to bym zostawił Giuliettę , bo po co miałbym brać Hondę , Giulietta objeżdżała hondę 1,5 bez problemu
                          6.W cenie 74,5 dostałem wersję Hatchback z automatem i wyposażeniem , które mnie całkowicie zadowala.
                          7.I można by tak długo jeszcze , ale po co , każdy musi się sam przekonać lub nie.
                          Minęło już 2 miesiące i 4 tys. kilometrów i nadal bym dokonał takiego samego wyboru jeżeli chodzi o wersję silnika.
                          A czy się będzie psuła , to czas pokaże.
                          Można się jedynie doczepić do spalania , ale ja się tym nie przejmuję , bo niestety mam ciężką nogę i każde moje auto dużo spali.

                          Comment


                          • Zapewne miałeś guliette 1,7 235KM. To tym bardziej szacun dla litrówki, że po takiej petardzie ten napęd jest dla Ciebie wystarczający.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              Zapewne miałeś guliette 1,7 235KM. To tym bardziej szacun dla litrówki, że po takiej petardzie ten napęd jest dla Ciebie wystarczający.
                              Nie , miałem 1,4 170 KM i tam jak włączyło się turbo , to mnie wciskało w fotel .Nie miałem podobnych odczuć przy jeździe 1,5 - było beznamiętnie.
                              Więc nie widziałem sensu kupowania wersji 1,5.Po co mi ta większa moc , jak jej na co dzień nie wykorzystuję.
                              A jak wyjeżdżam na autostradę , to rzadko się zdarza auto , przed którym muszę zjeżdżać na prawy pas i tak tak jedynka ma moc.
                              Prowadzenie Hondy i jej właściwości jezdne są naprawdę bardzo dobre.

                              Comment


                              • A ja właśnie lubię charakterystykę 1,5 ze względu na to że zachowuje się trochę jak duże N/A, nie czuć za bardzo jak włącza się turbo, za to czuć jak od ok 4rpm zaczyna jeszcze lepiej ciągnąć i tak do końca, w większości małych turbo odczuwalny jest nagły przyrost przy około 2rpm, ale później już nie ma nic iciągnie liniowo do 6, albo zdycha przy 4,5-5, natomiast z całym szacunkiem do silników włoskich, ale założę się, że tą guliette 1,4 170KM, to by 1,5 tsi vag objechal, a Civic 1,5turbo 182KM by ją po prostu zjadł. Był test w 2013r z Hondą ix 1,8 i w tym tescie gulietta do setki miała 8,5, a elastyczność na 6b 80-120 coś w granicach 12,5sec, dla porównania 1,5turbo 182KM w motorze miał 7,7, a 80-120 6b 9,4. Sorki za taki wywód, ale nie lubię jak ktoś zniekształca rzeczywistość.

                                Comment

                                Working...
                                X