Zamieszczone przez Stach13
Zobacz posta
Wszystkie oleje SAE w polskim klimacie zapewniają płynięcie w niskich temperaturach. Oleje o SAE 5W od -35stC SAE 0W od -42stC - gdzie masz w Pl takie temperatury? chyba w laboratorium.
Oleje o SAE 0W są olejami Energy conserving = Oszczędzanie energii. To jest ich zadanie. Nie ma nad czym dyskutować.
Jeśli by było inaczej to mój silnik z przebiegiem 230tys km od oleju SAE 5W-40 dawno już powinien być zużyty, a nie bierze ani grama mówię o 1,7ctdi. a mrozy kiedyś nie takie były.
Tak że kolejną rzeczą jest powielanie bredni o zużyciu silnika na zimnym rozruchu. Bardziej bym się tu na waszym miejscu martwił tym, dlaczego Honda wprowadziła chłodzenie w silniku Dowsowzingowym z turbiną za pomocą kanałów olejowych w tłoku, dlaczego tak ważne jest nie przekraczanie interwału na oleju 0W-20 po co wsadzili kontrolkę zdrowia oleju. Silniki nowej generacji są zaprojektowane tak aby spełniać Normy emisji spalin, to jest główny cel dzisiejszej technologii.
Zamieszczone przez Stach13
Zobacz posta
Nie, absolutnie nie jest krytykowany! to jest Najlepszy - nie ma lepszego! jest to mistrzostwo świata (teraz lepiej) jeśli chodzi o Energy conserving = Oszczędzanie energii. Jest to olej który najlepiej z gamy olejów pozwala na uzyskiwanie niskiego spalania paliwa. Jak chcesz oszczędzać paliwo, jest to zajebista rzecz, rewelacja.
Na żadnej informacji na temat tych substytutów olejowych nie znajdziesz zapisu że jest to olej wytrzymałościowy. Nie znajdziesz. Teraz sobie to poukładaj sam. Co to jest do czego i czy najlepszy.
Wracamy widzę do tematu "olej z innego punktu widzenia" czyli się 100% powielamy, trzeba będzie kończyć, albo otworzyć nowy 176 temat o tym samym.
Comment