Witam,
od kilkunastu lat w samochodach miałem osobny komplet kół (felgi+opony) na zimę i lato. Teraz do X gen mam tylko letni zestaw, a ze względu na ograniczony budżet na zimę póki co planuję zakup samych opon. I mam w związku z tym pytanie: spotkał się ktoś z przypadkiem uszkodzenia powłoki lakierniczej na feldze podczas wymiany opon? Lakier na feldze też się rysuje od samego patrzenia jak ten na nadwoziu, czy jednak jest trochę twardszy i tym samym ryzyko jego uszkodzenia podczas wymiany jest mniejsze?
Pzdr - Artur S.
od kilkunastu lat w samochodach miałem osobny komplet kół (felgi+opony) na zimę i lato. Teraz do X gen mam tylko letni zestaw, a ze względu na ograniczony budżet na zimę póki co planuję zakup samych opon. I mam w związku z tym pytanie: spotkał się ktoś z przypadkiem uszkodzenia powłoki lakierniczej na feldze podczas wymiany opon? Lakier na feldze też się rysuje od samego patrzenia jak ten na nadwoziu, czy jednak jest trochę twardszy i tym samym ryzyko jego uszkodzenia podczas wymiany jest mniejsze?
Pzdr - Artur S.
Comment