Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciszenie auta - maty wygłuszające.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Niestety ale macie rację wyciszenie zostało dekadę za innymi markami , mam w domu nową fiestę i jeździłem testowo nowym fokusem - szkoda gadać gdzie jest Honda Na dodatek tak jak wspomniał malina84 rodzaj nawierzchni słychać w kabinie bardzo mocno czy to Conti czy Michelin . Dobrze że chociaż silnik mamy udany

    Comment


    • Wyciszenie zdecydowanie nie jest mocną stroną Hondy.
      Ja swoją 4d wyciszyłem w barierze dźwięku, wszystko poza dachem i różnica kolosalna ale przy 140km/h i więcej uszczelki okien i tak szumią jakby okna były otwarte.

      Swoją drogą, reklamowałem trzeszczenie plastiku wokół dźwigni zmiany biegów w ASO Witolin. Wzięli, rozebrali, porysowali i pogięli lekko plastik przy składaniu a jak trzeszczało tak trzeszczy. Znowu wycieczka do profesjonalistów i za parę złoty zrobili, że nic się nie odzywa.
      ASO skutecznie oduczyło mnie narzekania „coś trzeszczy”, bo po ich poprawkach tylko jest gorzej -.-

      Comment


      • To moze dodatkowe uszczelki okna mozna dolozyc i jakies owiewki ?

        Comment


        • Zamieszczone przez radex99 Zobacz posta
          To moze dodatkowe uszczelki okna mozna dolozyc i jakies owiewki ?
          Niestety tu o całokształt chodzi. Trzeba pamiętać, że Civ VIII to konstrukcja sprzed 20lat! To inna technologia projektowania konstrukcji auta.
          Dźwięk rozchodzi się również poprzez elementy karoserii i tego nie przeskoczymy. Po prostu TTTM. chcąc mieć cichsze auto trzeba zmienić samochód :-)

          Comment


          • Zamieszczone przez radex99 Zobacz posta
            To moze dodatkowe uszczelki okna mozna dolozyc i jakies owiewki ?
            Mam już wszystkie uszczelki jakie można było dorzucić, a te oryginalne pogrubiałem taśmą fizelinową. Test tzw. kartki przechodzi pomyślnie (jak przytrzaśniesz szybą kartkę, to jej nie wyciągniesz), więc myślę, że uszczelka drzwiowa się ugina.
            Już prawie z tego doktorat zrobiłem W VW są dwie uszczelki na szybie: zewnętrzna gumowa i wewnętrzna z czegoś a'la fizelina, u nas jest jedna gumowa, obejmująca zasuniętą szybę. Nie ma gdzie dorzucić dodatkowej ze względu na taką a nie inną budowę ramki okna. Tym samym trzeba z tym żyć, niestety.

            Comment


            • Sportowy samochód musi być słychać. Nic w tym dziwnego.
              Zazwyczaj każdy przed zakupem przeprowadzał jazdy testowe.
              Skoro są niby aż takie głośne, dlaczego je kupowaliście?
              Nie rozumiem tego.
              Last edited by Typek®; 12-09-2021, 17:24.

              Comment


              • Nie narzekać tylko zauważyć, że jest tak i już. Szczerze to na drogach do ekspresówki włącznie, to ja uważam, że jest wystarczająco cicho a jak jeszcze sobie ładnie muzyczka z niezłego audio cyka to jest miodzio.

                Ale, że niby Civic 1.8 to sportowy samochód??????

                Comment


                • Nie wiem jak 1.8, ale Civic 1.5T już jak najbardziej. Ma nawet sport w nazwie
                  Bo TypeR to już raczej wyścigówka

                  A wracając do głośności, nie wiem jak inni, którzy narzekają, może mają dziury w podwoziu,
                  ale w moim nawet gdy się jedzie 140 na autostradzie jest OK. Radyjko spokojnie gra i jest przyjemnie.
                  Nie wiem po co szukać dziury w całym, wiadomo, są lepiej wygłuszone auta, ale żeby robić z tego aż tak wielki problem?
                  Last edited by Typek®; 12-09-2021, 19:29.

                  Comment


                  • Tia, to jak nakleję sobie na aucie żony (seat 1.2 75KM) naklejkę sport to też będzie miała sportową furę. Że też wcześniej na to nie wpadłem :-)

                    Comment


                    • To nie jest dodatkowa naklejka, to określenie charakteru auta.

                      No nie, możesz sobie nakleić co chcesz, ale temu Seatu do tej Hondy trochę brakuje
                      Widocznie nie miałeś jeszcze przyjemności w tym Civicu. Polecam, a zmienisz zdanie.
                      To jest naprawdę bardzo sprytne i zwinne autko.

                      Comment


                      • Wierzę, bo nie o moc tu chodzi. Z doświadczenia wiem, że nie potrzeba nawet 100KM, żeby auto nazwać sportowym.
                        Miałem kiedyś (kiedy to było...już wiem 29lat temu) Escotra XR3, ten bez "i" czyli jeszcze gaźnik i toto miało 97KM (mój na pewno już mniej) a było sportowe jak cholera.
                        Załączone pliki

                        Comment


                        • Oj tak, to prawda.
                          Miałem kiedyś Peugeot'a 106 XSi 1.6.
                          Bestia miała chyba z 105 KM

                          Comment


                          • Samochód sportowy musi mieć przede wszystkim piękny dźwięk silnika - o to coraz trudniej bo dźwięk z głośników. Hałas opon nie świadczy o "sportowości". Ponadto od kiedy Civic jest samochodem sportowym? Rozumiem ,że bronicie Hani ale przesiądzcie się do ww. Fiesty i Ibizy zaraz po wyjściu z Hani , najlepiej po 300 km jeździe na autostradzie. Odróżnijcie "hałas sportowy" od upierdliwego i męczącego.

                            Comment


                            • No nie wiem czy rasowe sportowe samochody mają piękne dźwięki silnika?
                              Może niektóre jak Impreza WRX STI są przyjemne, choć głośne dla ucha, ale właśnie większość na wysokich obrotach ma pierdzące i męczące.
                              O spokojnej jeździe można zapomnieć, a i obcowanie obok nie należy do przyjemności. Więc o czym gadamy?
                              A odniesienie hałasu opon do sportowości to już totalnie nie rozumiem.

                              Stawianie Ibzy i Fiestki obok Hondy to raczej nieporozumienie. To nie ta liga.
                              Może zaraz zejdziemy na Daćki?

                              Jeszcze raz zapytam: dlaczego zakupiliście te auta skoro są za głośne, i bez przeróbek nie da się nimi jeździć?
                              A może wszystko jest OK, tylko człowiek ma nieodpartą potrzebę dziubania w swoim aucie?
                              A że Polak to wieczna maruda, to zawsze coś znajdzie do poprawy?
                              Pakowanie do nich ton wygłuszenia na pewno nie będzie służyć poprawie trakcyjności.
                              To przecież przy tuningu aut sportowych wyciąga się z nich co się da.

                              Comment


                              • Niestety przy jeździe testowej nie jechałem po betonie 140 km/h a tylko po mieście. Niepotrzebnie też wsiadłem do Fiesty. Do pracy jeździłem góra 90/min. ,teraz częściowo mam S-kę i jadę licznikowo 130 . Ażeby odpocząć od natłoku informacji i dźwięku nie włączam radia. To wszystko spowodowało "eksplozję " negatywnych doznań audio i tyle...Przy zimówkach będzie ciszej.

                                Comment

                                Working...
                                X