Duży rozrzut może wynikac ze sposobu pomiaru - zepfers robi chyba kilka, moze w róznych warunkach. Inny wynik wyjdzie ruszając od 0-120 w przedziale 80-120 od tego gdy zrobimy to z rolki zwiększając obroty np przy 70km/h i przyciskając gaz na maxa i mierzac to samo 80-120.
Mnie przód się nie podobał na początku, obecnie mi się podoba ale tylko bez rejestracji - obawiam się, ze po założeniu jej ryj będzie za bardzo "wystawał" optycznie do przodu - zobaczymy na żywo.
Jedno jest pewne - jak wejdzie fejslift w Europie w cenach cytuje z artykuł: "Uważamy, że biorąc pod uwagę obecne ceny gamy Hondy Civic 2024, sugerowana cena detaliczna sedana Sport Hybrid będzie prawdopodobnie wahać się od 28 000 do 34 000 USD, a pięciodrzwiowego hatchbacka Sport Touring Hybrid o kilkaset dolarów więcej. Oczekuje się, że ceny sedana Civic LX i hatchbacka/sedana Sport będą bliższe sugerowanym cenom detalicznym obecnych modeli." to raczej będą mieli problem by w obecnych cenach sprzedać rocznik zaległy 2023 czy nawet 2024 bo ludzie będą chcieli nowe i +20KM. Jedyne co ich ratuje to obniżka...
Mnie przód się nie podobał na początku, obecnie mi się podoba ale tylko bez rejestracji - obawiam się, ze po założeniu jej ryj będzie za bardzo "wystawał" optycznie do przodu - zobaczymy na żywo.
Jedno jest pewne - jak wejdzie fejslift w Europie w cenach cytuje z artykuł: "Uważamy, że biorąc pod uwagę obecne ceny gamy Hondy Civic 2024, sugerowana cena detaliczna sedana Sport Hybrid będzie prawdopodobnie wahać się od 28 000 do 34 000 USD, a pięciodrzwiowego hatchbacka Sport Touring Hybrid o kilkaset dolarów więcej. Oczekuje się, że ceny sedana Civic LX i hatchbacka/sedana Sport będą bliższe sugerowanym cenom detalicznym obecnych modeli." to raczej będą mieli problem by w obecnych cenach sprzedać rocznik zaległy 2023 czy nawet 2024 bo ludzie będą chcieli nowe i +20KM. Jedyne co ich ratuje to obniżka...
Comment