Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przedłużenie gwarancji.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Osobiście "regres" widzę mały, ale doświadczenia nie mam dużego - to moja druga Honda. Przed zakupem IX oglądałem inne marki i szczerze mówiąc to w każdej (ta sama klasa auta) plastiki były gorszej jakości. Oczywiście to moja ocena

    W X jedynie tunel środkowy ma dla mnie nieciekawy materiał. Bardziej z biegiem lat widzę oszczędności przy produkcji, ale wydaje mi się, że to jest na rzecz elektroniki, którą Honda oferuje.
    Gwarancję dostałem "w cenie" (gdybym nie brał to cena byłby niższa ), ale i tak zastanawiałem się nad wyborem tej opcji mimo wszystko. O silnik raczej bym się nie bał - w Europie jest od niedawna, ale w stanach mieli już 1.5 turbo wcześniej i nie kojarzę żadnej afery
    C I V I ɔ - It Drives You. Mój R18Z4.

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Mi5iek Zobacz posta
      Podobno trafiłem jeden z pierwszych modeli z tym silnikiem, a tam bardzo szybko weszło rev. 2 z jakimiś poprawkami. Generalnie pech. Cieszę się że udało mi się go poskladac do kupy i odsprzedac dealorowi forda jako używany(finansowo spora strata ale spokój) bo tak się sypał że bałem się sprzedawać z ogłoszenia...

      Co do pochlebnych opinii o ecoboost to ja takiej nie mam(ani to szybkie, ani oszczędne, ani trwałe) a trochę przejechałem tamtym samochodem tj 1.0 ecoboost który palił więcej niż honda 1.5 turbo a miał o 60 koni mniej

      Wracając do gwarancji, można dywagować że Honda się nie psuje i OK miałem kiedyś civic 5 gen. i w 12 letnim samochodzie było prawie wszystko fabryczne i tylko lałem benzynę. Niemniej jednak zawsze możena mieć pecha i trafić felerny egzemplarz jak mój ford który się rozsypał zaraz po gwarancji. Każdy robi jak uważa, w moim przekonaniu jak się kupuje samochód za "stówke" to 2100 za przedłużenie gwarancję to niewygórowane kwota.
      Ja przejechałem fordami z tym silnikiem 600 000 i pierwszy dzialał poprawnie a drugi po 140 tysiącach jak u ciebie zaczął do płynu chłodzącego dostawać się olej i po ekspertyzie okazało się że jest uszkodzona obudowa więc gwarancji to nie obejmowało. Natomiast spalanie nawet jak jeżdziłem szybko było bardzo małe i średnią miałem 5,5 litra

      Comment


      • #33
        Według mnie to trochę bezsensu brać przedłużaną gwarancję do Hondy.

        Rozumiem, przedłużana gwarancja w Fordzie, albo jakimkolwiek francuzie, ale w Hondzie? Poważnie? :-)
        Obym się nie mylił xD Pociesza fakt, że mogę ją raczej bez problemu dokupić.

        Comment


        • #34
          Gwarancja na 5 lat - czy warto?

          Cześć,

          Niedługo odbiorę swojego pierwszego Civica w wersji Executive 4D z CVT i zastanawiam się czy opłaca się dopłacić te ~2000zł za dodatkowe 2 lata gwarancji.
          Zastanawiam się, bo nie wiem jakie rzeczy Honda uznaje za eksploatacyjne i jeśli przykładowo po 3 latach zacznie mi stukać w zawieszeniu (na przykład wagach), to będę zmuszony wymienić go w ASO. I to pewnie nie z tytułu gwarancji, tylko we własnym zakresie. Cena pewnie będzie z kosmosu, a jeśli wymienię u innego mechanika, to stracę gwarancję. Pytanie czy ktoś z Was brał przedłużoną gwarancję? Albo ktoś z Was posiada może listę serwisów jakie trzeba wykonywać po 3 latach?

          Dzięki!

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Crom Zobacz posta
            Cześć,

            Niedługo odbiorę swojego pierwszego Civica w wersji Executive 4D z CVT i zastanawiam się czy opłaca się dopłacić te ~2000zł za dodatkowe 2 lata gwarancji.
            Zastanawiam się, bo nie wiem jakie rzeczy Honda uznaje za eksploatacyjne i jeśli przykładowo po 3 latach zacznie mi stukać w zawieszeniu (na przykład wagach), to będę zmuszony wymienić go w ASO. I to pewnie nie z tytułu gwarancji, tylko we własnym zakresie. Cena pewnie będzie z kosmosu, a jeśli wymienię u innego mechanika, to stracę gwarancję. Pytanie czy ktoś z Was brał przedłużoną gwarancję? Albo ktoś z Was posiada może listę serwisów jakie trzeba wykonywać po 3 latach?

            Dzięki!
            Proponuję przeczytać, co jest napisane w warunkach rozszerzonej gwarancji ( wykluczenia i ich liczba ) i zwrócić uwagę, kto Ci ją daje I wtedy podjąć decyzję.

            Comment


            • #36
              to może dla potomnych napiszę czego gwarancja nie obejmuje:

              PRZEDMIOT I ZAKRES UBEZPIECZENIA § 4 Przedmiot i zakres ubezpieczenia obejmuje szkody powstałe w wyniku awarii elementów lub zespołu pojazdu objętych ochroną ubezpieczeniową na podstawie niniejszych warunków ubezpieczenia w pojazdach marki HONDA. Z zastrzeżeniem postanowień § 6 niniejszych warunków ubezpieczenia, ubezpieczeniem mogą być obejmowane pojazdy w wieku do 3 lat (35 miesięcy) i przebiegu nie większym niż 100.000 km (będące w okresie obowiązywania gwarancji producenta). Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody określone w ust. 1 powyżej zaistniałe na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej i Szwajcarii. § 5 Ochroną ubezpieczeniową objęte są następujące elementy i zespoły pojazdu wchodzące w skład fabrycznie oryginalnego wyposażenia pojazdu lub części zamienne zatwierdzane przez producenta: Ochroną ubezpieczeniową objęte są wszystkie mechaniczne, elektryczne i elektroniczne elementy i zespoły pojazdu zamontowane w pojeździe fabrycznie, z wyłączeniem: a) części które wymagają okresowej wymiany, ta-kich jak: koła i opony, świece zapłonowe, pióra i ramiona wycieraczek, szczęki i klocki hamulcowe, bębny i tarcze hamulcowe, amortyzatory, akumu-latory, żarówki, bezpieczniki i filtry: paliwa, powie-trza, oleju i przeciwpyłowy; b) następujących akcesoriów i elementów wyposa-żenia pojazdu: sprzętu audio-wideo oraz systemów nawigacji satelitarnej (chyba że jest to urządzenie montowane fabrycznie), lokalizacji, zabezpieczenia pojazdu przed kradzieżą (chyba że jest to urządze-nie montowane fabrycznie), nadwozia, powłoki la-kierniczej, systemu odprowadzającego wodę z nadwozia, uszczelek drzwiowych i okiennych, kla-mek, zawiasów, zamków w pokrywach, ogranicz-ników otwarcia drzwi, wszystkich szyb, tapicerki, reflektorów, lamp, układu wydechowego wraz z katalizatorem (z wyłączeniem sondy lambda), mo-cowania kolumny McPhersona, wahaczy oraz ich elementów, elementów metalowo gumowych zawieszenia przedniego oraz tylniego, łączników stabilizatora, końcówek drążków kierowniczych, instalacji elektrycznej i wiązek kabli (z wyjątkiem przetarć oraz rozszczelnienia złącz elektrycznych), elementów ozdobnych, uszczelek, pasków napędo-wych osprzętu silnika, rur i przewodów giętkich, elementów sprzęgła zniszczonych w wyniku nor-malnej eksploatacji i wypalonych lub odkształco-nych, instalacji gazowych. c) koszty naprawy lub wymiany obudów są pokrywane wyłącznie wówczas, gdy ich uszkodzenie nastąpiło w wyniku wewnętrznej awarii elementu lub zespołu pojazdu objętego ochroną ubezpieczeniową Uwaga: Paski napędowe rozrządu są objęte ubezpiecze-niem, jeśli przestrzegane były zalecenia producenta pojazdu dotyczące ich wymiany. Wymagane jest udokumentowanie wymiany dokonanej w autoryzowanej stacji obsługi.



              Szczerze? ja bardziej bym sie zastanawiał co ta polisa jest w stanie pokryć i czy wgl coś? Bo z takimi zastrzeżeniami to ze wszystkiego mogą się wykręcić.

              Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
                Szczerze? ja bardziej bym sie zastanawiał co ta polisa jest w stanie pokryć i czy wgl coś? Bo z takimi zastrzeżeniami to ze wszystkiego mogą się wykręcić.
                Bingo.....

                Comment


                • #38
                  Pytanie ile km rocznie robisz? Mi też to proponowali ale przy 20 tys. rocznego przebiegu stwierdziłem, że dodatkowa gwarancja nie ma sensu
                  Lepiej te 2 tys. przeznaczyć na części eksploatacyjne, które i tak gwarancja nie obejmuje.

                  Comment


                  • #39
                    Ja te dodatkowa gwarancje mimo to wykupiłem bo jest to jednak "nowy" silnik turbo,skrzynia cvt i ewentualne koszta, jak cos siadzie moga byc rozpaczliwie wysokie.
                    Kwestia dochodzenia roszczen, to inna sprawa,pewnie droga sądowa,ale wykupienie polisy zwieksza "szansę" jakiejs tam ochrony.Wczesniej uzytkowane przez nas hondy jezdzily bezusterkowo na i po gwarancji,ale do obecnej to żywie pewne obawy.

                    Comment

                    Working...
                    X