Zamieszczone przez Glosima
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaJa mówię o cywilnych autach, tych wszystkich Astrach, Golfach, Leonach, itp, wsio jest szybsze.
Jedzie w końcu dobrze, bo dali turbinę i tyle.
1.5T jest całkowicie wystarczający jako zwyczajny samochód na codzień - to nie jest Hot-Hatch, wiec nie wymagajmy od niego 6,5s do setki.
Te 8s które jest, wystarcza do dynamicznej jazdy.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Zamieszczone przez PJW Zobacz postaHmm te 300 kg więcej to chyba mowa o RAV4?
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaTaaa zacznie się, że super jeździ, ma zawieszenie, się prowadzi w zakrętach itp, itd. Ulało mi się po tym Hyundaiu, jak widzę te Toyoty po 8s do setki to wolniejsze od Civica będą chyba tylko skamieliny i wynalazki od Suzuki i Mitsubishi. w W Civicu X z końmi jak z dowcipem o lakierze Hondy, jakby mniej mogli dawać to by dawali. Accord VIII 2.4 miał 10 lat temu takie osiągi jak ta futurystyczna nowość od Hondy, cena dwa lata temu też była podobna. Do d.... z takim progresem
[joke]
One będą bardzo limitowane, podobno 100 na Niemcy, 100 na Francję i 100 na Japonię.
A ten Hyundai to w zasadzie niczym na plus w stosunku do Civica nie będzie. Myślałem, że mnie zaskoczą tym AWD, ale wygląda na to, że nie.
Comment
-
Ozzymir mam na myśli szczudlaka Suva Rav4 hybrid 197km, który ma tyle do setki co Civic X i nie jest limitowanyGlosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić. Dla mnie auto musi byc jakieś, rozumiem np. koncepcję takiej Toyoty CHR, wiem po co to auto zostało zbudowane, mógłbym takie auto kupić, nie spełniam warunków, ale wiem , że jest wiele osób, których potrzeby to auto spełni.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaOzzymir mam na myśli szczudlaka Suva Rav4 hybrid 197km, który ma tyle do setki co Civic X i nie jest limitowanyGlosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić. Dla mnie auto musi byc jakieś, rozumiem np. koncepcję takiej Toyoty CHR, wiem po co to auto zostało zbudowane, mógłbym takie auto kupić, nie spełniam warunków, ale wiem , że jest wiele osób, których potrzeby to auto spełni.
Mam wrażenie że ta Toyota powstał tylko po to żeby zarabiała... nie ma nawet dobrego silnika, nie wspominając o tych małych okienkach z tyłu, trochę jak w bunkrze?
Comment
-
Jest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem, że calkiem fajnie wygląda.
Minęły 2 miesiące?
Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.
Comment
-
Zamieszczone przez roar Zobacz postaJest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem, że calkiem fajnie wygląda.
Minęły 2 miesiące?
Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.
Comment
-
Powiem tyle.
Zobaczyłem dzisiaj cennik X i spadłem z krzesła. Auto z 1,0 (czyli wersja dla gości w kapeluszu) kosztuje o 10 tys więcej niż IX w wersji sport. Z niemal identycznym wyposażeniem. A wersja nadająca się do jazdy czyli 1,5 niemal 100 tyś. To chyba jakiś żart. Wydaje mi się ze obecny civic IX w wersji sport będzie moim ostatnim.
Comment
-
Zamieszczone przez andrzejxxx Zobacz postaPowiem tyle.
Zobaczyłem dzisiaj cennik X i spadłem z krzesła. Auto z 1,0 (czyli wersja dla gości w kapeluszu) kosztuje o 10 tys więcej niż IX w wersji sport. Z niemal identycznym wyposażeniem. A wersja nadająca się do jazdy czyli 1,5 niemal 100 tyś. To chyba jakiś żart. Wydaje mi się ze obecny civic IX w wersji sport będzie moim ostatnim.
1. ZAPRZECZENIE
2. GNIEW
3. TARGOWANIE
4. DEPRESJA
5. AKCEPTACJA
Ty jestes aktualnie na etapie 1 lub 2, ale duza czesc uczestnikow dyskusji w tym watku przeszla juz caly cykl i sa na 5Last edited by fishdick; 15-03-2017, 19:38.
Comment
-
Myślę że etap 5 mi nie grozi.
Brak jakichkolwiek racjonalnych podstaw aby przejść do tego etapu. Jestem naprawdę zdumiony tak gigantycznym wzrostem cen. Mogę to wytłumaczyć wyłącznie tym że zakładają prowadzenie agresywnej kampanii sprzedaży i chcą kusić rabatami w stylu 10 tyś. Inaczej na razie nie jestem w stanie przyjąć do wiadomości, ze sprzedawca miałby mnie przekonać do kupienia samochodu ze słabszym silnikiem, gorzej wyposażonego i mam za niego zapłacić 89 100 +2500 za lakier = 91 600. To jakaś abstrakcja. Zostaje golf, mazda, toyota. Cała masa samochodów ZNACZNIE TAŃSZYCH w tym momencie, ze zdecydowanie bardziej dynamicznymi silnikami.
Możecie się nie zgadzać ale ogłaszam KONIEC HONDY.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaGlosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić.
Ale dokladnie tak ma byc. Civic od zawsze był i jest zwyklym kompaktem glownie do jazdy miejskiej jak nazwa wskazuje.
W zasadzie nie rozni sie od Focusa, Golfa, Leona, Megane, Corolli.
W koncu dostal fajny silnik jakim jest 1.5T ale nadal nie czyni on Civica niczym specjalnym, bo konkurenci maja takie silniki od 10lat.
Po prostu Honda zaspała erę turbo, ale dobrze ze w koncu sie obudziła, pogoniła inźynierow i jest. Wysilone 1.5T , ktore nie jest ani szybsze, ani mniej palące od konkurencji. Po prostu takie jak konkurencja. No moze ciut wolniejsze i ciut drozszeCivic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
Zamieszczone przez roar Zobacz postaJest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem, że calkiem fajnie wygląda.
Minęły 2 miesiące?
Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.
Comment
Comment