Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
    Zapraszam do bramki nr 2 czyli Civic TypeR.
    300 koni jest ? Jest. No to jazda
    Mitsubishi też zapraszało ze swoim Lancerem Evo, jak się skończyło wszyscy wiemy. Ja mówię o cywilnych autach, tych wszystkich Astrach, Golfach, Leonach, itp, wsio jest szybsze.

    Comment


    • Hmm te 300 kg więcej to chyba mowa o RAV4?

      Comment


      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
        Ja mówię o cywilnych autach, tych wszystkich Astrach, Golfach, Leonach, itp, wsio jest szybsze.
        No ale roznice są max 1s do setki. Moim zdaniem cywilny Civic nie jest do ścigania.
        Jedzie w końcu dobrze, bo dali turbinę i tyle.

        1.5T jest całkowicie wystarczający jako zwyczajny samochód na codzień - to nie jest Hot-Hatch, wiec nie wymagajmy od niego 6,5s do setki.
        Te 8s które jest, wystarcza do dynamicznej jazdy.
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
          Hmm te 300 kg więcej to chyba mowa o RAV4?
          Tak w porównaniu do X gen.

          Comment


          • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
            Taaa zacznie się, że super jeździ, ma zawieszenie, się prowadzi w zakrętach itp, itd. Ulało mi się po tym Hyundaiu, jak widzę te Toyoty po 8s do setki to wolniejsze od Civica będą chyba tylko skamieliny i wynalazki od Suzuki i Mitsubishi. w W Civicu X z końmi jak z dowcipem o lakierze Hondy, jakby mniej mogli dawać to by dawali. Accord VIII 2.4 miał 10 lat temu takie osiągi jak ta futurystyczna nowość od Hondy, cena dwa lata temu też była podobna. Do d.... z takim progresem
            Masz na myśli tego nowego Yarisa co ma 6s do setki?
            [joke]

            One będą bardzo limitowane, podobno 100 na Niemcy, 100 na Francję i 100 na Japonię.
            A ten Hyundai to w zasadzie niczym na plus w stosunku do Civica nie będzie. Myślałem, że mnie zaskoczą tym AWD, ale wygląda na to, że nie.

            Comment


            • Ozzymir mam na myśli szczudlaka Suva Rav4 hybrid 197km, który ma tyle do setki co Civic X i nie jest limitowany Glosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić. Dla mnie auto musi byc jakieś, rozumiem np. koncepcję takiej Toyoty CHR, wiem po co to auto zostało zbudowane, mógłbym takie auto kupić, nie spełniam warunków, ale wiem , że jest wiele osób, których potrzeby to auto spełni.

              Comment


              • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                Ozzymir mam na myśli szczudlaka Suva Rav4 hybrid 197km, który ma tyle do setki co Civic X i nie jest limitowany Glosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić. Dla mnie auto musi byc jakieś, rozumiem np. koncepcję takiej Toyoty CHR, wiem po co to auto zostało zbudowane, mógłbym takie auto kupić, nie spełniam warunków, ale wiem , że jest wiele osób, których potrzeby to auto spełni.
                Sorry ja nie rozumiem jak można kupić CHR a widzę je codziennie Mam wrażenie że ta Toyota powstał tylko po to żeby zarabiała... nie ma nawet dobrego silnika, nie wspominając o tych małych okienkach z tyłu, trochę jak w bunkrze?

                Comment


                • Kolega Jozin ma dziś gorszy dzień po raz pierwszy od dość dawna, albo idzie na rekord najdłuższego wątku wśród polskich forów Nie dajmy się sprowokować do kolejnych jałowych dywagacji i przepychanek.

                  Comment


                  • Jest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
                    Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem​, że calkiem fajnie wygląda.
                    Minęły 2 miesiące?
                    Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez roar Zobacz posta
                      Jest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
                      Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem​, że calkiem fajnie wygląda.
                      Minęły 2 miesiące?
                      Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.
                      Dokładnie mam takie same odczucia i odruch wymiotny jak widze CH-Ra.

                      Comment


                      • Powiem tyle.
                        Zobaczyłem dzisiaj cennik X i spadłem z krzesła. Auto z 1,0 (czyli wersja dla gości w kapeluszu) kosztuje o 10 tys więcej niż IX w wersji sport. Z niemal identycznym wyposażeniem. A wersja nadająca się do jazdy czyli 1,5 niemal 100 tyś. To chyba jakiś żart. Wydaje mi się ze obecny civic IX w wersji sport będzie moim ostatnim.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez andrzejxxx Zobacz posta
                          Powiem tyle.
                          Zobaczyłem dzisiaj cennik X i spadłem z krzesła. Auto z 1,0 (czyli wersja dla gości w kapeluszu) kosztuje o 10 tys więcej niż IX w wersji sport. Z niemal identycznym wyposażeniem. A wersja nadająca się do jazdy czyli 1,5 niemal 100 tyś. To chyba jakiś żart. Wydaje mi się ze obecny civic IX w wersji sport będzie moim ostatnim.
                          hehe, czytajac caly watek przypominaja mi sie zdefiniowane przez psychologow etapy przechodzenia zaloby:
                          1. ZAPRZECZENIE
                          2. GNIEW
                          3. TARGOWANIE
                          4. DEPRESJA
                          5. AKCEPTACJA
                          Ty jestes aktualnie na etapie 1 lub 2, ale duza czesc uczestnikow dyskusji w tym watku przeszla juz caly cykl i sa na 5
                          Last edited by fishdick; 15-03-2017, 19:38.

                          Comment


                          • Myślę że etap 5 mi nie grozi.
                            Brak jakichkolwiek racjonalnych podstaw aby przejść do tego etapu. Jestem naprawdę zdumiony tak gigantycznym wzrostem cen. Mogę to wytłumaczyć wyłącznie tym że zakładają prowadzenie agresywnej kampanii sprzedaży i chcą kusić rabatami w stylu 10 tyś. Inaczej na razie nie jestem w stanie przyjąć do wiadomości, ze sprzedawca miałby mnie przekonać do kupienia samochodu ze słabszym silnikiem, gorzej wyposażonego i mam za niego zapłacić 89 100 +2500 za lakier = 91 600. To jakaś abstrakcja. Zostaje golf, mazda, toyota. Cała masa samochodów ZNACZNIE TAŃSZYCH w tym momencie, ze zdecydowanie bardziej dynamicznymi silnikami.
                            Możecie się nie zgadzać ale ogłaszam KONIEC HONDY.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                              Glosima, 1s do setki wiecej w X, w Hondzie, firmie , która zarzuca marketingowo o sporcie, w najmocniejszej wersji, w nowy modelu, to sporo, a cały czas rozmawiamy o zwykłych kompaktach, nie jakichś specjalnych wersjach. Ja po prostu nie kumam projektu pod nazwą Civic X, kompletnie nie rozumiem po co ktoś chciałby takie auto kupić.
                              Dla mnie to kolejny, rodzinny kompakt do codziennej jazdy. Nic specjalnego.
                              Ale dokladnie tak ma byc. Civic od zawsze był i jest zwyklym kompaktem glownie do jazdy miejskiej jak nazwa wskazuje.
                              W zasadzie nie rozni sie od Focusa, Golfa, Leona, Megane, Corolli.

                              W koncu dostal fajny silnik jakim jest 1.5T ale nadal nie czyni on Civica niczym specjalnym, bo konkurenci maja takie silniki od 10lat.
                              Po prostu Honda zaspała erę turbo, ale dobrze ze w koncu sie obudziła, pogoniła inźynierow i jest. Wysilone 1.5T , ktore nie jest ani szybsze, ani mniej palące od konkurencji. Po prostu takie jak konkurencja. No moze ciut wolniejsze i ciut drozsze
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Zamieszczone przez roar Zobacz posta
                                Jest moda na takie samochody i tyle. Z nich podoba mi się tylko Ford Kuga i Honda HRV, ale nie z tym silnikiem.
                                Co do wyglądu C-HR to gdy widziałem ją na początku to pomyślałem​, że calkiem fajnie wygląda.
                                Minęły 2 miesiące?
                                Po tej mega kampanii jaką przeprowadzili to teraz mam odruch wymiotny jak widzę jakąkolwiek toyotę, a C-HR w szczególności.
                                Moim zdaniem nowa Mazda CX-5 jest ładna w środku i na zewnątrz. BMW X1 też. Reszta wgl mi się nie podoba i nie rozumiem dlaczego ludzie lubią przepłacać za to że siedzą wyżej XD

                                Comment

                                Working...
                                X