Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
    1.6 diesel w Lifestyle to świetne i doskonale wyposażone auto, ale kosztował stówkę i... ile takich IX sprzedano? Bo w dziale "nasze auta" coś nie widzę ani jednej...?
    Handlowiec mi mowił (na prezentacji Xgen) ze sprzedali w sumie 9 szt diesla 1.6 w ciagu jego kariery w 9 genie.
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Zamieszczone przez hefi Zobacz posta
      Nie to żebym się czepiał ale mini to nie marka premium, no chyba, że gdzieś w krajach 3go świata.
      Pozdrawiam
      Wczoraj czytałem amerykańskie Car&Driver gdzie wyraźnie piszą o Mini "a premium BMW brand". Cennik, pakiety serwisowe, sposób sprzedaży też są typowe dla Premium. No i wystarczy wsiąść, żeby się przekonać, że Mini jest pełną gębą premium. O ile do poprzednich modeli można było dyskutować, o tyle tutaj już to czuć - auto jest wyraźnie lepiej wykonane np. od mojego Civica, mimo że to tylko autko segmentu B. A 3ciego swiata... to na Mini nie stać.

      No i to jest tak jak pisze Glosima z takimi cennikami. Sorry, sprzedaż kompaktow za 100wke to margines. No, chyba, że właśnie Premium - dealerzy Mercedesa z A klasa nie narzekają na brak klientów Ale Civic wbrew woli Hondy jako premium postrzegany nie jest i nie sądzę, aby X gen to zmienił - szczególnie siedząc w demonstracyjnym hatchbacku... mialem na parę dni A/CLA więc dobrze znam różnicę z pierwszej ręki.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Dla mnie mini to premium i bije na głowę a klasę czy bmw 1 czy volvo v40 zarówno w środku jak i zewnątrz.
        Wersja s ma fajny silnik tylko mini jest trochę zbyt kobiece jak dla mnie..
        Ale materiały w środku super.

        Comment


        • Papier wszytko przyjemnie, wg niektórych czasopism to Fiat 500 tka jest większym premium niż A klasa.

          Comment


          • Burton zgadzam się z Tobą w 100%. Też bym prędzej kupił Coopera niż 1er czy A, o V40 nawet nie wspominając I co ważne uwaga uwaga - lepiej od nich jeździ! Tak, nie ma tylnego napedu. Ale da się puścić bokiem. Nie ma też takiej nadwagi (1ka jeździ fajnie dopiero z mocniejszymi silnikami) i niezdrowej niebezpiecznej narowistości jak 1ka (którą trzeba się bawić z rozsądkiem i doświadczeniem bo łatwo może zdrowo "kopnąć") oraz dający dużo lepsze czucie drogi układ kierowniczy.

            Zamieszczone przez hefi Zobacz posta
            wg niektórych czasopism to Fiat 500 tka jest większym premium niż A klasa
            Sorry, ale gdzie konkretnie taką herezję widziałeś? 500tka ani nie ma czym być premium ani nie jeździ jak premium. To lifestylowe acz wciąż zdecydowanie odczuwalnie budżetowe autko dla kobietki i nic więcej.
            Last edited by Alix; 14-01-2017, 12:41.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Już wchodząc do salonu mini czuje się premium...
              Oglądałem ostatnio różne modele i na prawdę wykończenie, fotele, skóry, kierownice zrobiły na mnie mega wrażenie, widać high class, poza tym nikt nie daje takiej możliwości personalizacji auta pod siebie tak jak mini...
              Różne kolory dachów, lusterek, felg, oklejeń, pasów itd, tworzysz auto jakiego może nikt poza tobą nie mieć...
              Do tego pełna gama silników od bmw, skrzynia 8 od ZF, czyli wszystko co najlepsze...
              Polecam sceptykom wizytę w salonie mini...

              A ost jak wszedłem do salonu fiata to siedział jakiś gość w polarze, zero rekacji na klienta, nie wiedziałem, czy tam sprzedaje czy może ma przerwę od sprzątanie, nawet katalogu nie mieli...
              Obsługa dramat, 500 może się wyróżnia ale głównie wyglądem i ceną..

              Comment


              • Nie no jest przepaść. Mini prezentował mi pan Arek, fan marki, sam podjechał swoim wlasnym JCW. Pod krawatem, przy doskonalej kawie i ciastku pobawilismy się konfiguratorem, odpowiedział na wszytkie moje dość specyficzne pytania tehniczne, dał mi swój numer jakbym cokolwiek chciał się spytać o dowolnej porze w sprawie auta (a mialem na weekend kiedy salon był nieczynny). Inna klasa, tak samochodu jak i obsługi. Zanim jeszcze wsiadziesz do auta, jesteś pozytywnie nastawiony. Owszem, płacisz - ale czujesz za co.

                Ponieważ pisaliscie tu tyle o tej całej Astrze, a salon Opla prawie naprzeciw - oddając Mini poszedłem zobaczyć. Nikt do mnie nawet nie podszedl. Na pytanie o jazdę 1.6T usłyszałem ze takiej nie ma, że jest 1.4T ale ma jakąś awarię w elektronice i sie ładuje i może po poludniu będzie sprawny. PR jak cholera
                Last edited by Alix; 14-01-2017, 14:02.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Burton, tez masz mini czy jestes przyjacielem Alixa? ) :sex:
                  Ja to przez ekran telefonu czuje ten prestiż, który opisujesz.


                  @Alix, np carbuyer.co.uk,

                  A tu np mini mieszają z kia o fordem https://usnews.rankingsandreviews.co...ng-description

                  Jak dla mnie to premium jak opel to biznes klass.

                  Pozdrawiam bez spiny
                  Last edited by hefi; 14-01-2017, 17:50.

                  Comment


                  • "Premium" to pojęcie subiektywne, także bez sensu to przekomarzanie... Nie oceniam jakości Mini, ale relatywnie wysokie ceny i model sprzedaży Mini z gołą podstawą i mnogością opcji do wykupienia, ewidentnie wskazuje na pozycjonowanie przez producenta jako PREMIUM. Ocena czy tak jest zależy od klientów, w zależności od tego czy zechcą podzielić zdanie producenta i wyłożyć słoną kwotę.
                    Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                    Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                    Comment


                    • Porównanie jest normalne bo Mini to subkompakt. Hefi spinę robisz Ty "humorem" poniżej pasa, a tak z ręką na sercu to w życiu w ogóle byłeś w salonie Mini i siedziałeś w obecnym modelu albo lepiej nim jechaleś czy zza klawiatury lecisz hejtem na bazie "internetowej mądrości"? Pamiętaj, że ludzie mogą mieć odmienne zdanie niż Twoje i jak masz konkretne argumenty to je uzasadnij i przekonaj, a nie rób wycieczki osobiste czy leć w odzywki, bo podwórkowym slangiem to raczej daleko tu nie zajedziesz.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Hefi, nie mam mini ani nie znam Alixa, pisałem szczerze swoje odczucia dot. Mini i tyle.
                        Masz inne zdanie, ok, spoko

                        Comment


                        • Ja bym się nie obraził na markę tylko dlatego że handlowiec nie podszedł, zresztą tak jest w Łodzi w Hondzie i to opinia potwierdzona przez paru znajomych którzy byli obejrzeć tam auta i pomimo tego mam Civica. Dopieszczanie klienta jest miłe ale ostatecznie o zakupie nie decyduje szerokość uśmiechu handlowca. Akurat na mnie to nie działa. W BMW byliśmy jesienią i faktycznie standard obsługi wysoki ale Suzuki to nie premium a obsługa na równie wysokim poziomie.
                          CIVIC IX 1,8/142KM

                          Comment


                          • Hehe jasne, że nie ma co się obrażać na markę Ale to jest też element premium. Rozczarowałbym się poniekąd, wchodząc do salonu Merca, Audi, Mini, BMW, czy Volvo, nie będąc odpowiednio obsłużony. Wchodząc do salonu Opla, Forda czy Hondy nastawiam się, że kawę to mogę sobie kupić z automatu, a o odpowiedzi trzeba się samemu dopytać... ale jak sam piszesz, wcale nie musi tak być. U mnie właśnie salon Suzuki też jest bardzo pozytywny pod tym względem Ale nie tylko dlatego już 3 Suzuki w rodzinie kupiliśmy Natomiast mało wesołe PR-owo dla marki jest mówienie wprost, że demówka jest kaputt i ogólnie Twoje być potencjalne przyszłe auto "będzie być może popołudniu sprawne" bo wtedy mam wrażenie, że chyba cofnąłem się w czasie przyszedłem do Polmozbytu po kaszlaka za komuny i że trzeba się chwytać gorących modłów, aby się nie rozpadło zaraz bramą salonu
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                              Ponieważ pisaliscie tu tyle o tej całej Astrze, a salon Opla prawie naprzeciw - oddając Mini poszedłem zobaczyć. Nikt do mnie nawet nie podszedl
                              Kolega w wybierając auto miał takie same odczucie wchodząc do salonu Opla i Hondy we Wrocku...totalny olew... kupił Alfę. ps. Wydając sporą kwotę na auto, czy cokolwiek innego mam potrzebę być potraktowany z taktem kulturą i zainteresowaniem a nie jak szmaciarz i to w każdym salonie czy sklepie a nie tylko w markach premium.
                              Last edited by MarcelWro; 15-01-2017, 11:24.

                              Comment


                              • Właśnie na Onecie przeczytałem że Fiat 500 to miejskie auto premium a alternatywą dla pięćsetki jest Mini które jednak jest droższe. To tak odnośnie wczorajszej dyskusji o tym czym jest auto premium. Niezależnie od tego co sam o tym myślę to jak widać takie myślenie o tym modelu Fiata jest obecne w necie i użytkownik Hefi nie jest jedyny.
                                CIVIC IX 1,8/142KM

                                Comment

                                Working...
                                X