Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jakby tak miało być to mamy przekichane... bez ASO to jak jakiś Chevrolet czy Rover Lepiej nie. To w sumie z tej sprzedaży jak było jakieś 180szt. Type R to w sumie nieźle... 10% sprzedaży w takiej wersji...
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Jednak nie bedzie cvt i 4x4 https://moto.pl/MotoPL/7,88389,21224...4x4-i-cvt.html

      Comment


      • Na Honda.com można nowego Civica przeanalizować ze szczegółami. Dobre jakościowo zdjęcia i ciekawe informacje. Niestety jest to Civic w wersji na rynek amerykański.

        Comment


        • To nie jest auto, ktore zaczaruje stylem czy Magic Seatsami z katalogu. Jak ma czymś przekonać do takiej ceny to mam wrażenie tylko jazdą... trzeba się przejechać i zobaczyć czy duch Soichiro nie zaginął
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Panowie - ktoś tu kiedyś wrzucał taki wstępny cennik X'tki od któregoś z dealerów... nie mogę teraz tego znaleźć... kojarzycie na której z podstron to było?

            Comment


            • Daro31 - 29 strona

              Comment


              • tak przyjrzałem się Panowie jeszcze raz temu wstępnemu cennikowi - i biorąc niejako w obronę ten cennik, stwierdzam, że do porównywanej tu często Mazdy 3 w wersji SkyPassion (najwyższa wersja) nie widzę jakiejś kolosalnej różnicy cennikowej... Jak dla mnie prezentowana wersja Sport Plus w manualu 1.5 turbo 182 KM (106 tys.) posiada już chyba wszystkie bajery, jakich mógłbym pragnąć, łącznie z panoramicznym dachem... Mazda 3 w SkyPassion 165 KM to wydatek również ok. 100 tys... A Civic widzę, że mimo wszystko jest chyba lepiej doposażony - w stosunku do Mazdy 3 nie ma jedynie chyba tylko wyświetlacza HUD... nie to, abym był szczególnie podniecony tym cennikiem, bo również uważam, że tanio nie jest... jednak za tę stówę około otrzyma się jak widzę auto fajnie doposażone we wszystkie nowinki na rynku...

                Comment


                • Wyposażenie jest dobre, tego chyba nikt nie podważał. Bardziej chodzi o to, że wersja 1.5T ZACZYNA się od 100tys. Nie każdy chce mieć wszystkie bajery, a woli mieć np. czterocylindrowy silnik... To dostanie dużo taniej w konkurencji. Poza tym trudno mimo wszystko uznać 100tys. za typową cenę zakupową na kompakta. Mainstream (średnio wyposażone auto z w miarę przyzwoitym silnikiem) w segmencie jest to mam wrażenie raczej okolica 70-80tys. Była to też dość typowa cena transakcyjna IX gen (taki popularny hatch 1.8 Elegance/Sport). A w tych cenach od Hondy w ramach X gen możesz dostać tylko prawie gołego trzycylindrowca. I tu może być problem. 1.6 diesel w Lifestyle to świetne i doskonale wyposażone auto, ale kosztował stówkę i... ile takich IX sprzedano? Bo w dziale "nasze auta" coś nie widzę ani jednej...?
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                    jednak za tę stówę około otrzyma się jak widzę auto fajnie doposażone we wszystkie nowinki na rynku...
                    Ale nie wszyscy, którzy do tej pory zdecydowali się na IX za 70-80 tys chcą koniecznie to doposażenie w tym segmencie, w tym samym co IX pakiecie, dziś za 106 tys...

                    Comment


                    • ...bo to trochę też tak wygląda cennikowo, jakby według Hondy bezpośrednim następcą 1.4 i 1.8 miała zostać ta litrówka jako złoty środek, a ten 1.5 litra miał być "elitarny" dla pasjonatów itp. Nie powiem - dziwne to i zgodzę się z Wami Panowie, że wyniki finansowe Honda Poland za 2017 mogą być średnie...

                      Comment


                      • Jeśli elitarnym dla pasjonatów jest 1.5 to czym i dla kogo jest type r?

                        Comment


                        • Dzwoniłem wczoraj do Honda Bydgoszcz i powiedzieli mi panowie, że ten cennik podany kilka stron wcześniej jest aktualny, sami przyznają, że jest dość drogo, ale tłumaczą to tym że nowy Civic jest na pograniczu segmentu c i d, wyposażenie itp. Handlowiec z którym rozmawiałem mówił, że może być tak że jeżeli sprzedaż będzie słaba to po kilku miesiącach będą obniżać cenę, z plusów to to, że to na dzień dobry lakier dają w cenie, więc jest opcja negocjacji może czegoś więcej.
                          Moja Honda
                          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                          Comment


                          • Tu jest jeszcze jeden problem. Wchodzenie w pułap z cennikiem "optymalnych" wersji 100tys. zderzy się z... modą na SUVy. Za 70-80tys. SUVa nie zestawisz, kompakt jest rozsądnym wyborem. Nietuzinkowy kompakt jak Civic tym bardziej. Ale już przy 100tys. tak i niestety wraz z chorą modą czy ma ku temu potrzebę czy nie, część ludzi mam wrażenie pójdzie w "szczudlaki" jak ma tyle wydać. Takie czasy.

                            Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                            a ten 1.5 litra miał być "elitarny" dla pasjonatów itp.
                            No dobra, ale analogiczny Focus 1.5T 182KM startuje od 84 tys. A jest jeszcze dostępna czterocylindrowa wersja 150KM niewiele wolniejsza w realu startująca za 10tys. mniej. Podobnie jak Octavia 1.4T/150KM (od 74tys.). Już bez rabatów te wartości robią różnicę, a po nich... Jasne, te auta są gorzej wyposażone. Ale też każde z nich ma klimę, radio, ABS, ESP, Airbagi i wszystko, czego ogólnie do normalnego pożycia potrzeba. Panoramiczny dach czy HUD to bajery, których nie ma 97% wyjeżdżających z salonu aut i nikt nie narzeka. Fajnie, że Civic 1.5 ma bogate, reprezentatywne wersje. Ale nawet Mini jako marka Premium oferuje sensowny wybór w niższych cenach, aby była sprzedaż. A lepiej wyposażone 1.0T też już wcale takie atrakcyjne cenowo nie jest. Nawet po wliczeniu w cenę lakieru.

                            Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
                            jest na pograniczu segmentu c i d
                            Handlowa śpiewka... Ale klasa D to nie tylko centymetry! To jeszcze jakość wykonania i komfort jazdy i prestiż. Nie spodziewałbym się rzucania się na Civica klientów klasy D, bo obecnie kupuje się te auta mam wrażenie głównie z tych powodów. A pozostali... i tak pocą się SUVami. Już za czasów 9th Civic i 8th Accord to Civic był tym pojemniejszym i praktyczniejszym autem niż "większy" brat - który kupował ludzi prestiżem, komfortem i jakością.
                            Last edited by Alix; 13-01-2017, 22:19.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Alix...podsumowałeś temat. Lepiej się nie dało.

                              Comment


                              • Nie to żebym się czepiał ale mini to nie marka premium, no chyba, że gdzieś w krajach 3go świata.
                                Pozdrawiam

                                Comment

                                Working...
                                X