Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kolega z forrum accorda był zainteresowany Civic bo mu w salonie powiedzieli, że sedan ma zastąpić Accorda, ale jak widać nie zastąpił. Civic to Civic, nie ma co zaklinać rzeczywistości. Z Accordem jest dziwna sprawa, ja to auto lubię bo jest nietuzinkowe i wysokiej jakości, ale zgadzam się, że rozwiązanie przestrzeni jest w Accordzie VIII kontrowersyjne , może też cześć w tym uroku. Jak czytałem foldery reklamowe Acury TSX, czyli Acco VIII to oni pozycjonowali to auto jako samochód dla młodych 30+, chyba się Hondzie nie udał taki bezpośredni przeszczep na rynek UE. Dla mnie Honda schodzi na psy, Legenda wycofali, Accorda też, nie ma w ofercie Hondy obecnie auta, które by oferowało poziom komfortu i jakości podobny do innych europejskich marek, Vag-a chociażby. Można zaklinać, że jakaś tam bezawaryjność, łykać marketing Hondy, ale life is brutal, Mitsu Lancer też był bezawaryjny i co z tego. W Europie pewne wały z jakością i komfortem nie przejdą, to jest jednak inny rynek. Podobne nastawienie widać na forum Mazdy, czy Subaru, łyka się ten marketing, a później jeden z drugim wsiądzie do Passata, Tiguana, czy Golfa i zastanawia się za co zapłacił Japończykom 100-150tyś zł.
    Last edited by Jozin; 07-11-2016, 09:20.

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      nie ma w ofercie Hondy obecnie auta, które by oferowało poziom komfortu i jakości podobny do innych europejskich marek, Vag-a chociażby.
      Eeee, to zależy, ja 2 razy dawałem szansę VAGowi i podchodziłem do Seata i Golfa i o ile na zewnątrz ma to jakiś wygląd to po zajęciu miejsca za kierownicą czar pryska i szybciej wysiadałem niż wsiadałem. Do mnie nie przemawia stylistyka wnętrza rodem z początku wieku i nie zmieni tego ergonomia i powszechna w Polsce opinia że król jest tylko jeden ani nie przekonuje mnie świetne prowadzenie jeśli auto nie ma tego czegoś co powoduje że po czterech latach posiadania Civika patrzę na to auto i nadal mam poczucie dobrego wyboru.
      CIVIC IX 1,8/142KM

      Comment


      • #33
        Kiedy Nowy model w polskich salonach !

        No cos w tym jest bo ja juz naprawdę długo mam swoją Hondzine a cały czas jak na nią patrzę i gdy siedzę w środku to mam poczucie ze kupiłem fajną furke po prostu.



        Wysłane z kalkulatora
        Last edited by kvas; 07-11-2016, 10:52.

        Comment


        • #34
          Dokładnie i to "coś" nie jest w marketingu. Bo marketingowe zagrania weryfikują się w ciągu miesiąca jazdy autem najpóźniej zwykle...
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • #35
            Kurde niereformowalni jesteście Idealny klient Dobre bo Honda., że twarde plastiki, że auto wyje na trasie i łeb boli po wyjściu, że podparcie lędźwi tylko w exe za 100tyś, że silniki nie nadążają za konkurencją, nic to bo to Honda jest i fajna furka i mi się podoba jak na nią patrzę

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Kurde niereformowalni jesteście
              Tak samo jak Ty w swojej wizji i hejcie marki, którą jeździsz... bo mimo, że napiszesz:

              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Honda jest i fajna furka i mi się podoba jak na nią patrzę
              Nie zmienia to wylanej najpierw w każdym Twoim poście strugi pomyj:

              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              twarde plastiki, że auto wyje na trasie i łeb boli po wyjściu, że podparcie lędźwi tylko w exe za 100tyś, że silniki nie nadążają za konkurencją
              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Dla mnie Honda schodzi na psy, Legenda wycofali, Accorda też, nie ma w ofercie Hondy obecnie auta, które by oferowało poziom komfortu i jakości podobny do innych europejskich marek, Vag-a chociażby. Można zaklinać, że jakaś tam bezawaryjność, łykać marketing Hondy, ale life is brutal, Mitsu Lancer też był bezawaryjny i co z tego. W Europie pewne wały z jakością i komfortem nie przejdą, to jest jednak inny rynek.
              Jeździj sobie Accordem i bądź z tym szczęśliwy i nie pluj na Civica, tylko tyle i aż tyle Z mojej perspektywy Accord jest tak samo nieudanym autem w swojej klasie jak z Twojej Civic A jednak jakoś powstrzymuję się od umieszczenia tej informacji w każdej swojej wypowiedzi...
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • #37
                W Łodzi prezentacja nowego Civika 9.11, właśnie dostałem sms-a. Pracuję 500m od salonu więc na pewno zawitam do Hondy.
                CIVIC IX 1,8/142KM

                Comment


                • #38
                  Aby być producentem samochodów postrzeganym jako "kompletny", trzeba mieć w ofercie auta ze wszystkich segmentów.
                  Inaczej zawsze bedzie tak, że marketing będzie naginał poszczególne auta do wyższego/niższego segmentu aby uzasadnić brak jakiegoś modelu.
                  No bo inaczej do salonu wchodzi klient który przed chwilą był na jezdzie próbnej Passatem, Insignią czy Mondeo, pyta o jazde próbną autem za 100k pln, a handlowiec go wsadza do Civica.
                  To się nie moze udać w 9 na 10 przypadków Ten jeden to był Alix

                  Jak kupowałem Civic 8 gen 10 lat temu, to Accord zdecydowanie bardziej mi odpowiadał - no ale był prawie o 40% drozszy. Po prostu nie było mnie na niego stać. Tak szczerze mówię - gdybym miał wtedy kasę to kupiłbym Accorda.
                  Accord był wtedy wygodniejszy, cichszy, bardziej prestizowy - po prostu jak kazde auto segmentu D był z zasady lepiej wykonany od auta tego samego producenta ale segmentu C.
                  Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                    To się nie moze udać w 9 na 10 przypadków Ten jeden to był Alix
                    Tylko pod warunkiem, że wsadził Alixa do Type R Prawda jest taka, że "cywila" bym drugi raz nie nabył. W ogóle nie rozważałem takiej opcji w zeszłym roku kupując auto. Nie z powodu plastików czy braku miejsca czy komfortu, to mi odpowiada i nie potrzebuję więcej niż oferuje tu klasa C i nie mam na tym punkcie kompleksów Za to potrzebuję zapasu pod pedałami. Obydwoma Doprawionego faktem, że wychył boczny nadwozia na zakręcie to zupełnie niemile widziane pojęcie No, może ten przyszły 1.5T miałby jakieś szanse, ale wiadomo, 180 kucy to nie 310 Dlatego raczej nastawiam się na przyszłego Type R za te kilka lat ewentualnie jak utrzyma klimat i cenę. Chociaż już mi się nie podoba, że auto jest jeszcze większe niż IXth. A jak nie - to będzie co innego. Może następna Fiesta ST też urośnie i będzie mieć te 250 kucy przy niższej masie własnej i kolejne zejście klasę niżej jak 7 lat temu będzie optymalnym wyborem dla absolutnie priorytetowego dla mnie Freude am Fahren? Zobaczymy.
                    Last edited by Alix; 07-11-2016, 13:53.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #40
                      Accorda nie będzie będzie kiepski Civic, im mniej "góry" oferty tym więcej "dołu", dołu w sensie jakości i taką politykę obrała Honda na UE. Obcinają górę, zostaje dół, proste, i przez ten dół jest firma postrzegana na rynku. Nie znam firmy, która produkuję komfortowe, wysokiej jakości auta mając w ofercie auta tylko z dolnej pólki, max klasa C. Osoba z forum Accorda, która oglądała Civic w Plazie napisała, że w tym aucie nie ma żadnych miękkich plastików, wszystko trzeszczy i jest słabej jakości. Trochę mnie zdziwiło to totalne 0 na "miękkie" bo na filmach coś tam było, albo mi się wydawało, będę musiał sam sprawdzić. Do myślenia daje fakt, że Civic jest na wszystkie rynki, ciekawe jaki kierunek miała jakość auta z USA > UE, czy UE < USA, ciekawe
                      Honda ma Accorda w USA, ma Spiriora w Chinach, ale te auta nie są w stanie konkurować z Europą, głównie z VAG, ale też z Fordem i pewnie jeszcze paroma innymi markami, Honda o tym wie, sami nawet o tym mówili, że nie będą konkurować w tym segmencie.

                      Comment


                      • #41
                        Tak to wyglądało w Honda Plaza w Warszawie. Niestety słaba jakość zdjęć.
                        Zdecydowanie większe zainteresowanie było białym 5D niż szarym sedanem.
                        Białas miał centralny wydech z dwoma rurami.

                        1.jpg2.jpg3.jpg
                        Moje FD7

                        Comment


                        • #42
                          Po pierwsze Civic to nie Accord. Aczkolwiek mi ostatni "polski" Accord specjalnie nie podoba się, zresztą tak jak ostatnia IX gen. Civica. Co innego Civic 10 gen. Samochód "żywcem" wzięty z rynku amerykańskiego i może dlatego tak mi się podoba - mocne kanciaste linie nadwozia. Nie wiem jak jest w rzeczywistości z jakością nowego Civica. Jedno jest pewne, każdy nowy model samochodu kompaktowego standardowej klasy to mniej lub bardziej "plastik-fantastik", takie są dzisiejsze realia. Samochody są obecnie projektowane głównie przez księgowych. Jeśli Honda chce utrzymać się na rynku europejskim, to musiała z pewnością mocno obniżyć koszty produkcji, by zaproponować cenę konkurencyjną do choćby Opla Astry czy Renault Megane. Czytałem ostatnio jakiś test Civica sedan 1.5Turbo w porównaniu z Skodą Octavią i Hyundai Elantra - i ocena jest bardzo pozytywna: nowy Civic świetnie jeździ, dobrze trzyma się drogi, układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny a materiały wnętrza są dobrej jakości. Może tylko zużycie paliwa jest ciut za duże (koło 10 litrów w mieście). Ja właśnie stoję przed wyborem pierwszego swojego nowego samochodu i nowy Civic dołącza do grupy samochodów, którymi jestem zainteresowany. A są to: Opel Astra, Honda Civic, Renault Megane, Seat Leon (poliftowy).

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                            nowy Civic świetnie jeździ, dobrze trzyma się drogi, układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny a materiały wnętrza są dobrej jakości
                            To raczej jest mądra kolejność postrzegania cech auta... Będzie dobrze wybrane chyba

                            Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                            Ja właśnie stoję przed wyborem pierwszego swojego nowego samochodu i nowy Civic dołącza do grupy samochodów, którymi jestem zainteresowany. A są to: Opel Astra, Honda Civic, Renault Megane, Seat Leon (poliftowy).
                            I co wygrywa na chwilę obecną ?

                            Bartekos dzięki za fotki

                            ===============================================

                            A tu widzę dalej jedziemy z hejtem:

                            Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                            będzie kiepski Civic, im mniej "góry" oferty tym więcej "dołu", dołu w sensie jakości (...)
                            Jak pisałem,

                            Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                            w każdym Twoim poście strugi pomyj:
                            Wyjaśnijmy sobie: to jest forum miłośników Civic. Nie wiem, jakie masz "plastikowe" kompleksy wobec Civica, ale tu niektórzy mają inne priorytety i lubią ten model, więc wchodząc na to Forum spodziewają się chyba czegoś nieco innego? Jak nie masz nic konstruktywnego do napisania - nie pisz, bo mam wrażenie parafrazujesz w kółko to samo w temacie "badziewna Honda" czy "dziadowski daciocivic" - o aucie, którego jak rozumiem na oczy nie widziałeś. Albo wyżyj się na Forum Accorda jak to masz lepsze w nim plastiki czy co tam. Nie tylko mi się to nie podoba, otrzymałem prośbę o zrobienie z tym porządku. Sam też tak uważam, więc na razie warn. Potem będzie ban.

                            Polecam Ci wsiąść kiedyś do czegoś takiego: https://www.civicforum.pl/showthread...623#post263623

                            Zobacz jak TO trzeszczy i jest wykonane - ten bezwypadkowy egzemplarz kupiony w salonie jak nim jechałem miał ok. 80tys. kkm kwikał na każdej dziurce... wiesz co i nikt nie hejtuje Ferrari przez to Ojej! Czyżby inne rzeczy w autach też bywają ważne? Widzisz, żebym napisał tu coś o plastikach albo wyciszeniu:



                            Hmm nie wiem jakie są, nie macałem. Ani z przodu ani z tyłu. Szczerze, kompletnie mnie to nie obchodzi. Co innego mnie w tym aucie interesowało. Chociaż raczej był lepiej wykonany niż Twój Accord. Albo i nie, musiałbyś ocenić Na szczęście, wydech darł się głośniej niż wyciszało wyciszenie, mniam

                            No dobra bo sam popadam w OT, sorry. Proszę o rozsądek i konstruktywne wypowiedzi
                            Last edited by Alix; 07-11-2016, 18:21.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • #44
                              Wydaje mi się, że Civic X htb długi na 443 cm jest jeszcze w granicach rozsądku. Przecież chyba nikt nie twierdzi, że Mazda 3 czy Kia Cee'd są kompaktami przewymiarowanymi, a mają bardzo podobne rozmiary przy znacznie mniejszych bagażnikach. Mnie cieszy, że pozostawiając bagażnik na tym samym poziomie wprowadzono wielowahacz co powinno dać poprawę w i tak już*niezłym prowadzeniu.

                              Najbardziej irytująca jest rezygnacja z MS bo to było świetne rozwiązanie, swoisty trademark Hondy w klasie niższej i średniej i być może nierzadko - przy bardzo zbliżonych rozwiązaniach technologicznych różnych producentów - powód zakupu.
                              Wychodzi na to, że możliwości przewozowe jakie dawały VIII i IX gen bardzo poręcznych 430 centymetrach i to w niebanalnej, dynamicznej budzie pozostaną nie do podrobienia czy przebicia. Może i dobrze, bo na rynku wtórnym może nie być wielu ciekawszych i bardziej cenionych opcji dla młodych rodzin

                              Czy ktoś, kto był na dniach otwartych, może zdać nieco bardziej szczegółową relację? Jakieś zdjęcia ze środka (i.e. tylne nawiewy są?). Jak ta mityczna jakość plastików wypada - nie mam na myśli jakiegoś urojonego trzeszczenia słyszanego przez frustrata w aucie salonowym, tylko tak realnie? Jak wygląda bagażnik w porównaniu z IX genem? Jest schowek pod podłogą, czy te 480 l to bez schowka? Może jakieś już foldery były z bardziej szczegółowymi danymi? A może ktoś się audio bawił i próbny odsłuch wykonał?
                              Last edited by libidinously; 07-11-2016, 23:35.

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                                Dobre bo Honda., że twarde plastiki, że auto wyje na trasie i łeb boli po wyjściu, że podparcie lędźwi tylko w exe za 100tyś, że silniki nie nadążają za konkurencją
                                Co do jakości i plastików dorzucę swoje 3 grosze: ostatnio szukaliśmy w rodzinie auta segmentu D i tak to paradoksalnie wychodzi, że musiałem na żywo zobaczyć niektóre nowe modele (Mondeo, Avensis itd), by docenić swojego Civica IX. Jakość materiałów jak na segment C uważam jest bardzo dobra. Miękkie obicia drzwi z przodu i z tyłu (niektórzy już na tyle zaoszczędzili). Bagażnik ładnie wykończony - solidna podwójna podłoga, wszystko ładnie obite i zero gołej blachy! Jak ktoś nadal ma plastikowo-materiałowe kompleksy to polecam rozejrzeć się trochę po rynku, zobaczyć jaka "jakość" jest w nawet droższych autach (bagażnik avensisa albo jeszcze większa fuszerka w mondeo).

                                Frajda z jazdy - prowadzenie, silnik, układ kierowniczy i precyzja pracy skrzyni biegów - biją na łeb na szyję zarówno toytoya jak i mondeo. Rozumie, że kolega Jozin mógł się rozczarować japońską motoryzacją na kilku przykładach (np. wspomniany wcześniej Lancer), ale jeśli komuś przeszkadza zbytni hałas w Civicu (jak dla mnie silnik ma piękne brzmienie, a na autostradzie po przekroczeniu 140 robi się jakby ciszej bo wydech inaczej brzmi) lub twarde zawieszenie to zwyczajnie pomylił się w wyborze auta i zamiast sportu powinien poszukać czegoś co bardziej buja się w zakrętach

                                Wiadomo, nie ma aut idealnych, zawsze w każdym znajdzie się coś do czego można się przyczepić, ale wypowiedź kolegi:
                                Zamieszczone przez kvas Zobacz posta
                                Zagladalem prawie wszędzie, patrzyłem pod kątem materiałów i wykończenia. Jest duży progres i wiele nowych fajnych rozwiązań.
                                nastraja optymistycznie i mam nadzieję, że nie zejdą z jakości do jakiej przyzwyczaił IX gen, a ulepszą niektóre rozwiązania, bardziej pochylając się nad spasowaniem i jakością lakieru

                                Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Mi się z kolei bardzo nie podoba, że Civic znowu rośnie i ma jakieś dziwne ambicje.
                                Urusł i to sporo. Też mi się wydawało, że niepotrzebnie aż tak go rozdmuchali jak zobaczyłem pierwsze zdjęcia.
                                Pierwsza myśl: a wystarczyło wziąść bardzo przestronny IX gen polift poszerzyć o 3 cm wydłużyć o 5-6cm i mielibyśmy sporo miejsca, Magic Seats i dodać tylko nowe silniki No ale zobaczymy na żywo. Mam nadzieję, że na śląsk też wkrótce dotrą do pooglądania.
                                Bartekos - także dziękuję za zdjęcia. Fajnie, gdyby więcej osób mogło podzielić się zdjęciami\wrażeniami świeżo po prezentacji.

                                Comment

                                Working...
                                X