Możesz podjechać do punktu sorsedaży akumulatorów lub "zaangażowanego" elektryka samochodowego i poorosić o zrobienie testu testerem elektronicznym oraz testerem obciążeniowym (w takiej kolejności).
Na obciążeniowym wyjdzie co i jak, a elektroniczny też wskaże np aktualną rezystancnę wewnętrzną (im mniejsza tym lepiej) .
Zakładając, że masz akumulator "bezobsługowy" to z braku korków nie będziesz miał możliwości sprawdzić stanu i poziomu elektrolitu.
Chyba nic więcaj zrobić nie można. No, oczywiście wyjąć i naładować tez można..
Na obciążeniowym wyjdzie co i jak, a elektroniczny też wskaże np aktualną rezystancnę wewnętrzną (im mniejsza tym lepiej) .
Zakładając, że masz akumulator "bezobsługowy" to z braku korków nie będziesz miał możliwości sprawdzić stanu i poziomu elektrolitu.
Chyba nic więcaj zrobić nie można. No, oczywiście wyjąć i naładować tez można..
Comment