Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Światła/żarówki w X-gen - kompendium.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez murgal Zobacz posta
    Panowie, chciałem być cwany i założyłem zarowki led do kierunków z tył, takie :



    Niestety, kierunkowskazy zaczęły bardzo szybko migać. Macie jakiś pomysł ?
    Ledy mają mniejszą oporność więc przerwacz szybciej działa jakby jedna żarówka była spalona. wstaw rezystor w te które masz taki żeby pobór prądu był maksymalnie zbliżony do zwykłej żarówki.

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
    Last edited by Paluch; 13-06-2019, 20:55.

    Comment


    • Dlatego najlepiej kupić już ledy z wbudowanym rezystorem no i czytać opisy.
      Moja Honda
      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

      Comment


      • Witam wszystkich, niedługo mam nadzieję dołączyć do grona posiadaczy Civica, będzie to moja pierwsza Honda, nie ukrywam, że nie mam budżetu z gumy i bardzo mocno się zastanawiam czy dokładać te ~10tys do wersji z full LED? To w zasadzie jedyne do czego bym chciał dopłacić względem wersji Elegance, wiem, że tych gadżetów jest więcej jednak nie zależy mi na nich w takim stopniu jak na reflektorach LED. Czy zwykłe halogeny święcą aż tak źle jak tutaj przewijało się w opiniach? Ktoś jeśli dobrze pamiętam napisał, że świecą gorzej niż we Fiacie Panda co mnie trochę zmartwiło. Obecnie jeżdżę Laguną II z xenonami D2R (bez soczewki) i jeśli mój Civic miałby mieć gorsze oświetlenie to plułbym sobie w brodę przez cały okres użytkowania pomimo tego, że i tak poruszam się głównie w mieście to jednak często zdarza mi się jeździć drogami podmiejskich sypialni gdzie oświetlenia często nie ma. Rozumiem, że wymiana samego źródła światła na LED jest nie do końca legalna i może nieść za sobą pewnie konsekwencje prawne i mandat tutaj może być najmniejszym zmartwieniem więc wolałbym tego uniknąć chyba, że jestem w błędzie bo widzę, że dużo osób dokonuje takich modyfikacji i niespecjalnie się z tym kryją (filmiki na yt itd)? Dzięki za pomoc.

        Comment


        • Zamieszczone przez kuba_b Zobacz posta
          Witam wszystkich, niedługo mam nadzieję dołączyć do grona posiadaczy Civica, będzie to moja pierwsza Honda, nie ukrywam, że nie mam budżetu z gumy i bardzo mocno się zastanawiam czy dokładać te ~10tys do wersji z full LED? To w zasadzie jedyne do czego bym chciał dopłacić względem wersji Elegance, wiem, że tych gadżetów jest więcej jednak nie zależy mi na nich w takim stopniu jak na reflektorach LED. Czy zwykłe halogeny święcą aż tak źle jak tutaj przewijało się w opiniach? Ktoś jeśli dobrze pamiętam napisał, że świecą gorzej niż we Fiacie Panda co mnie trochę zmartwiło. Obecnie jeżdżę Laguną II z xenonami D2R (bez soczewki) i jeśli mój Civic miałby mieć gorsze oświetlenie to plułbym sobie w brodę przez cały okres użytkowania pomimo tego, że i tak poruszam się głównie w mieście to jednak często zdarza mi się jeździć drogami podmiejskich sypialni gdzie oświetlenia często nie ma. Rozumiem, że wymiana samego źródła światła na LED jest nie do końca legalna i może nieść za sobą pewnie konsekwencje prawne i mandat tutaj może być najmniejszym zmartwieniem więc wolałbym tego uniknąć chyba, że jestem w błędzie bo widzę, że dużo osób dokonuje takich modyfikacji i niespecjalnie się z tym kryją (filmiki na yt itd)? Dzięki za pomoc.
          Bardzo krótko:

          WARTO tym bardziej jeśli przesiadasz się z xenonów. O zmianie później zwykłych halogenów na ledy nawet nie myśl. W pełni legalnie taniej ci to nie wyjdzie.

          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • Swoją drogą dziwie się, że ktoś w ogóle rozważa do nowego auta montaż jakiś chińskich podróbek bez homologacji.

            Jeżdżąc na ledach uważam, że bez nich było by źle (może mijania nie są rewelacyjne, ale drogowe na prawdę dają radę i z kim bym nie jechał to potwierdzał moją opinię).
            Z drugiej strony 10k spora kwota a z przydatnych rzeczy nic innego nie zyskujesz. Trudny wybór.
            Kupujesz w salonie? Dogadaj się, wypożycz na weekend wersje bez led i sprawdź, czy jest dla Ciebie akceptowalna.
            Last edited by lisu; 24-06-2019, 12:57.

            Comment


            • Dzięki za odpowiedzi. Tak, mam plan kupić w salonie. Honda wypożycza samochody? Nie wiedziałem, w takim razie to rzeczywiście rozwiązałoby mój problem bo niestety pora roku taka, że nie da się odbyć jazdy próbnej po zmroku... Ostatnio miałem okazję jeździć nocą nowym XC90 i to była moja pierwsza jazda z LEDami jako kierowca, wrażenie niesamowite, zakładam, że te w Hondzie mogą świecić nieco słabiej ale to wciąż może być przepaść względem klasycznych halogenów, zwłaszcza, że już przywykłem do xenonów, które raczej i tak już są raczej półeczkę wyżej to cofnięcie się może być bolesne. Także nawet nie wiem czy jest sens pakować się w załatwiania Civica w elegance lub niżej na weekend, trzeba przeboleć te 10k i zadbać o bezpieczeństwo swoje i nie tylko. Dzięki jeszcze raz.

              Comment


              • Podchodzisz podobnie do tematu jak ja, każdy bajer zwiększający bezpieczeństwo warto mieć niż nie mieć Bierz w takim razie wersję z LED.
                Dodatkowo zyskasz System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, o dziwo w praktyce kilka razy mnie uratował.

                Comment


                • A ja powiem inaczej... Mam elegance i ... założyłem żarówki Osram Laser ( homologowane oczywiście ), owszem nie jest to LED, ale w porównaniu z xenonami wypada bardzo podobnie i mi wystarcza w 1000%. Też mocno myślałem nad LEDami, ale teraz nie żałuje.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez murgal Zobacz posta
                    A ja powiem inaczej... Mam elegance i ... założyłem żarówki Osram Laser ( homologowane oczywiście ), owszem nie jest to LED, ale w porównaniu z xenonami wypada bardzo podobnie i mi wystarcza w 1000%. Też mocno myślałem nad LEDami, ale teraz nie żałuje.
                    Świecą ok te żarówki co masz ale proszę Cię nie porównuj ich do xenona bo nie mają nic wspólnego z nim (Wiem co mówię) a do ledów tymbardziej im daleko. Jeździłem jednocześnie VIII z xenonem i drugą VIII z osram laser- tego nie można porównać.

                    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • Długo jeździsz z tymi żarówkami bo według ich żywotności to powinny padać jak muchy na przedniej szybie

                      Comment


                      • Zamieszczone przez murgal Zobacz posta
                        A ja powiem inaczej... Mam elegance i ... założyłem żarówki Osram Laser ( homologowane oczywiście ), owszem nie jest to LED, ale w porównaniu z xenonami wypada bardzo podobnie i mi wystarcza w 1000%. Też mocno myślałem nad LEDami, ale teraz nie żałuje.
                        Miałem Osramy, fakt świecą bardzo dobrze ale niestety dość krótko bo tylko kilka miesięcy,teraz kupiłem Tungsramy 130%, tańsze, świecą podobnie do Osramów i mam nadzieję, że mają lepszą trwałość, najdłużej powinny świecić Philipsy podają 450 godzin a w Osram 250

                        Comment


                        • Czy ktoś z Was zakupił już do swojej Hondy żarówki RING XENON 130 ? W teście AutoŚwiata
                          wśród żarówek H4 (link) oraz H7 (link) wypadły najlepiej
                          Last edited by Kosa13; 19-08-2019, 16:51.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Kosa13 Zobacz posta
                            Czy ktoś z Was zakupił już do swojej Hondy żarówki RING XENON 130 ?
                            Nie, Osramy Night Braker Laser mają się świetnie i nie chcą paść . Ale gdybyś kupił daj znać. Też jestem ciekaw.
                            Do tej pory z halogenowych żarówek najbardziej byłem zadowolony z Philips X-tremeVision +130%.
                            Niestety nie produkują u nas H11, widziałem je tylko na rynku amerykańskim.

                            Comment


                            • A ile orientacyjnie godzin pojezdziłeś na tych Osramach? Jest istotna różnica na plus?Ja kupiłem Night Breakery Unlimited ale ich jeszcze nie zdążyłem zamontować{auto rzadko używane i raczej za dnia,}, ale te oemowe światła halogenowe to dziadostwo.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez andrzejek-k68 Zobacz posta
                                A ile orientacyjnie godzin pojezdziłeś na tych Osramach? Jest istotna różnica na plus?Ja kupiłem Night Breakery Unlimited ale ich jeszcze nie zdążyłem zamontować{auto rzadko używane i raczej za dnia,}, ale te oemowe światła halogenowe to dziadostwo.
                                Mam założone od 02.2018 i sprawują się bardzo dobrze. Lepiej świecą niż OEM choć muszę przyznać, że drogowe ( też wymieniłem na ONB Laser ) założone fabrycznie były lepsze. Także jak widać H11 mają żywotność ok. Bardzo się zawsze staram by nie zatłuścić bańki podczas montażu. Najmniejsze zabrudzenie i żarówka pada. Nic jednak dla mnie nie przebije X-tremeVison Philipsa. Na Twoim miejscu bym nie czekał tylko zmienił na te co masz. Mimo, że starszy model to podobno świecą trochę lepiej od wersji Laser, którą kupiłem. I ważna uwaga - po założeniu nowych żarówek zawsze jeżdżę na ustawienie świateł. Niby montujesz w to samo miejsce, nic nie ruszasz, a potrafią być widoczne różnice na urządzeniu do pomiaru, co przekłada się na zasięg i rozkład światła. Tu milimetr a na drodze już metr.

                                Comment

                                Working...
                                X