Witam wszystkich. Mam taki problem. Miesiąc temu wymieniałem z przodu i z tyłu amory i sprężyny (Sachs). Wszystko było ok do dzisiaj.Auto stało 3 dni. Dzisiaj jadąc i zjeżdzając z progu zwalniającego w lewym tylnym zawieszeniu coś stuknęło jak by dobiło karoserią. Samochód po prostej czy na zakrętach jest ok. Tylko słychać to przy zjeździe z progu. Co to może oznaczać?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Stuknięcie w tylnym zawieszeniu
Collapse
X
-
Zamieszczone przez rosp75 Zobacz postaWitam wszystkich. Mam taki problem. Miesiąc temu wymieniałem z przodu i z tyłu amory i sprężyny (Sachs). Wszystko było ok do dzisiaj.Auto stało 3 dni. Dzisiaj jadąc i zjeżdzając z progu zwalniającego w lewym tylnym zawieszeniu coś stuknęło jak by dobiło karoserią. Samochód po prostej czy na zakrętach jest ok. Tylko słychać to przy zjeździe z progu. Co to może oznaczać?
-
to na jakim Ty przeglądzie byłeś, że tego nie wyeliminowali? Żałosne podejście tych ze stacji. Otwórz drzwi, stań koło auta, złap za dach nad otwartym drzwiami i kołysz ile masz pary aż zacznie pukać, później poproś o to samo kogoś i szukaj co puka, stuka czy co tam słyszysz.Last edited by maciej_mariusz; 11-05-2025, 00:39.
Comment
-
Okazało się że amortyzator wylał. Niestety żyjemy w takich czasach że nawet renomowane firmy jak Sachs robią buble. Amor polatał 2 miesiące w moim aucie i szlak go trafił. Teraz pytanie czy hurtownia uzna reklamację.
Do Maciej Mariusz na normalnym.Dopiero po przejechaniu kilku kilometrów amor był cały mokry czyli puścił olej.Last edited by rambo7; 23-05-2025, 14:39.
Comment
Comment