Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Piszczenie / trzeszczenie przy skręcaniu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez rderbis Zobacz posta
    Od dobrych 2 miesięcy przy kręceniu kierownicą w lewo, z prawej strony samochodu (pasażer przód) dobiega skrzypienie guma o gumę: https://www.youtube.com/watch?v=oJXTdCEBZnU
    Na nagraniu nie za bardzo to słychać, trzeba się wsłuchać. Znalazłem podobne nagranie: https://youtu.be/IxtMFp6za-I lecz u mnie nie skrzypi to aż tak bardzo, jest może 80% tego co na nagraniu. Na forum skąd pochodzi nagranie, ktoś użył wd40 i niby to rozwiązało problem. Skrzypienie dobiega z górnej części amortyzatora przy prawie maksymalnym skręcie w lewo. Pomoże jakieś smarowanie w tamtej okolicy? Dodatkowo wydaje mi się, że również skrzypi w tym samym miejscu na dziurach.
    Do wymiany łożyska pod mc personem.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #32
      Ja mam taki problem, że podczas kręcenia kierownicą na postoju też słuchać piszczenie, a oprócz tego przy szarpiących ruchach kierownicą słychać stuki gdzieś z lewej strony.
      Jak trzymałem od góry poduszkę kolumny i szarpałem kierownicą, to czuć to stukanie na tej poduszce.
      To może być wina łożyska czy coś innego. Jadę jutro na szarpaki to mi dokładnie to sprawdzą, ale chcę się na razie dowiedzieć, co może to wywoływać.
      Pozdrawiam.

      Dobra, wyszło, że to łożysko. Teraz powiedzcie mi proszę czy łożysko jest razem z poduszką czy można je wymienić osobno (razem tzn. że trzeba je wycisnąć i nowe wcisnąć?)
      Last edited by rambo7; 07-12-2016, 19:04. Powód: po sobie stosuj Edycję

      Comment


      • #33
        witam

        Udało sie znalesc przyczyne bo ja mam ten sam problem
        pozdrawiam

        Comment


        • #34
          Wyszło tak:
          Poduszkę wymieniłem. Największe stuki ustąpiły. Zostały tylko te standardowe z przekładnii kierowniczej.
          A piszczenie czy tam trzeszczenie - wina odbojów amortyzatorów. Jak wrzuciłem smar pomiędzy odbój, a amora - cisza.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez ti247 Zobacz posta
            Wyszło tak:
            Poduszkę wymieniłem. Największe stuki ustąpiły. Zostały tylko te standardowe z przekładnii kierowniczej.
            A piszczenie czy tam trzeszczenie - wina odbojów amortyzatorów. Jak wrzuciłem smar pomiędzy odbój, a amora - cisza.
            Potwierdzam .dziala

            Comment

            Working...
            X