Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Po ustawieniu zbieżności - krzywo ustawiona kierownica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    W nowych IX z salonu zdarzało się, że kierownica nie jest idealnie prosto...
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
      W nowych IX z salonu zdarzało się, że kierownica nie jest idealnie prosto...
      W 99% każdy używany samochód ma krzywą kierownice. Wszędzie gdzie nie spojrze u rodziny, znajomych jest krzywa kierownica. Hehe. To taka ciekawostka.
      Ja miałem oryginalne końcówki drążków kierowniczych. 20 lat a kierownica była krzywa.
      Last edited by marcin19883; 10-02-2018, 13:04.

      Comment


      • #18
        Jak kupilem auto kierownica była prosto. Raz ustawiłem zbieżność zaraz po kupieniu i była też prosto. Po 1.5 roku wymienialem tuleje w wahaczach na poliuretany i po zabiegu kierownica była prosto, ale pojechałem do partaczy sprawdzić zbieżność. Stwierdzili luz na drążku, więc kazalem wymienić i ustawić zbieżność. No i jak już zaczeli ustawiać to koniec z kierownicą prosto. Dlatego tak mnie to wkurza. Ma to też ujemny efekt nawet na odbijanie kierunków, bo w jedną odbija za szybko, a w drugą stronę wcale nie chce odbić czasami. Nienawidzę takich fuszerek.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez pablo85 Zobacz posta
          Jak kupilem auto kierownica była prosto. Raz ustawiłem zbieżność zaraz po kupieniu i była też prosto. Po 1.5 roku wymienialem tuleje w wahaczach na poliuretany i po zabiegu kierownica była prosto, ale pojechałem do partaczy sprawdzić zbieżność. Stwierdzili luz na drążku, więc kazalem wymienić i ustawić zbieżność. No i jak już zaczeli ustawiać to koniec z kierownicą prosto. Dlatego tak mnie to wkurza. Ma to też ujemny efekt nawet na odbijanie kierunków, bo w jedną odbija za szybko, a w drugą stronę wcale nie chce odbić czasami. Nienawidzę takich fuszerek.
          Ja dopiero za 3 razem trafiłem na kolesia, który w końcu użył poziomicy przy kierownicy i ustawił prosto. Tylko, że ja miałem luzy maglownicy i teraz po usunięciu mam 1cm w jedną stronę. Nie chce mi się już ustawiać. Szkoda 50zł. Chyba sam sobie ustawie, markerem zaznacze jak m26 mówi.

          Comment


          • #20
            Jeden cent to nawet nie pół obrotu.W EJ to nawet nie potrzeba kanału,wystarczy koła skręcić.

            Comment


            • #21
              Dużo zależy od człowieka, który ustawia. Dobry sprzęt to tylko mały procent sukcesu. Zbieżność zawsze ustawiałem w tym samym zakładzie i u tego samego gościa i zawsze było cacy. Niestety się zwolnił i zostały jakieś młode sztyfty. Pojechałem z Pandą do salonu Toyoty, bo miałem blisko i kurcze w szoku byłem. Nawet ciśnienie w kołach sprawdzili zanim do roboty się zabrali. Kosztowało dwa razy tyle co u gostka, ale ustawione dobrze. Kierownica jest prosto, samochód jedzie prosto
              Pozdrawiam Czarodziej
              Mój Szogun

              Comment


              • #22
                Mi w jednym zakładzie, to nawet na szarpakach nie sprawdzili zawieszenia

                Comment

                Working...
                X