Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przeguby wewnętrzne w VIIIgen - drgania budy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pytanie żeby wymienic osłone przeguba wewnetrznego to rozpinamy zewnetrzny, potem odwaznik i potem guma wewnetrzenego? oleju nie trzeba spuszczac z skrzyni?
    c1b7c8f94a3fbf31c54e1e108adf.jpg
    widze po tym schemacie ze od tej strony wystarczy seger ściągnąć ale dziwne bo jak zmieniałem amorek to oska wysuneła się tak jakby tam segera nie było a gumowa osłona wewnetrznego przegubu naciągła się...
    B__2101.jpg
    Last edited by zbigi30; 23-09-2017, 00:03.
    http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

    Comment


    • #32
      Rozbierałem półośkę (od strony tej podpory) w zeszłym roku z tego co pamiętam:
      - jeśli nie wyciągniesz tego wałka ze skrzyni to oleju nie musisz spuszczać
      - to co zaznaczyłeś na schemacie żółtym kwadratem to masz przegub zewnętrzny. Wewnętrzny to jest pozycja 6 i 7.
      - zewnętrznego przegubu nie musisz rozbierać, wystarczy, że wyciągniesz go z piasty
      - pamiętam, że były jakieś jaja z tym krzyżakiem co w wchodzi w skład pozycji 6 i 7. Jak on wyjdzie z obudowy to żeby go wprowadzić z powrotem to pasuje tylko w jednej pozycji i trochę trzeba pokombinować

      Tyle pamiętam, ogólnie idzie to ogarnąć spokojnie we własnym zakresie tyle, że kanał obowiązkowy + drugie ręce do pomocy

      Comment


      • #33
        normalnie wyciagając przegub wewnetrzny z skrzyni nie powinien cieknąć olej jeżeli auto stoji na prostej powierzchni ale czy tu tak jest to jeszcze nie wiem
        http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

        Comment


        • #34
          Czy to aż takie normalne to nie wiem w Pugu 207 jak wyciągałem półośkę ze skrzyni to olej poleciał na podłogę do kanału.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez kefirek Zobacz posta
            Czy to aż takie normalne to nie wiem w Pugu 207 jak wyciągałem półośkę ze skrzyni to olej poleciał na podłogę do kanału.
            cały czy tylko trochę?
            http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez ufo1983 Zobacz posta
              Bervoc czy u Ciebie byl jakis gwizd albo szuranie??
              Ja mam takie objawy. Jak podniesli mi auto to dzwiek zmienia sie na terkot. Stawiaja na lozysko, ja podejrzewalem przegob lub skrzynie..
              Cześć, na początku tylko drgania, później przy bardzo mocnym przyśpieszaniu w okolicach 40 km/h występowały bardzo mocne drgania i terkot.

              Comment


              • #37
                @zbigi30
                z 3/4 poszło w kanał, reszta zleciała śrubą spustową.

                Jakkolwiek jak pisałem wyżej jak masz do wymiany przegub przy tej podporze, to nie musisz wyciągać tutaj półośki ze skrzyni bo ona jest jakby dwuczęściowa i idzie ściągnąć przegub bezpośrednio z wieloklina. Rozbierając to nie wiedziałem o tym i wytargałem wszystko wcześniej spuszczając olej. Jak się okazało nie potrzebnie.

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez Bervoc Zobacz posta
                  Wymienione oba przeguby wewnętrzne na Euro Driveshaft. Drgania budy ustąpiły.
                  Krótki raport. Po 100 tys. kilometrów przeguby nadal w bardzo dobrej formie, brak jakichkolwiek drgań.

                  Comment


                  • #39
                    Wymieniam właśnie amorki i wyszła mi pół os ze skrzyni. Jak trafić z powrotem w tą skrzynie bo odkręcam co jakiś kawałek i próbuje trafi ale za diabła nie idzie
                    P,S
                    Udało się włożyć ale jak zdjąłem osłonę gumową i zobaczyłem ten krzyżak co pisał kolega wcześniej. Trzeba trafić tym krzyżakiem.
                    Last edited by docent114; 17-10-2021, 17:34.

                    Comment


                    • #40
                      Też się z tym mordowałem. Z krzyżaka lubią spaść łożyska, więc gumę trzeba zdjąć żeby sprawdzić czy wszystko jest na miejscu. Do roboty w tych okolicach, dobrze przygotować sobie wcześniej smar i opaski zaciskane, bo takie na śrubkę będą ocierać przy kręceniu ośką.

                      Comment


                      • #41
                        Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                        Też się z tym mordowałem. Z krzyżaka lubią spaść łożyska, więc gumę trzeba zdjąć żeby sprawdzić czy wszystko jest na miejscu. Do roboty w tych okolicach, dobrze przygotować sobie wcześniej smar i opaski zaciskane, bo takie na śrubkę będą ocierać przy kręceniu ośką.
                        Dokładnie mi tez te łożyska spadły. Tak jak piszesz od zdjąć osłonę i 5 minut roboty. Szkoda że nie wiedziałem wcześniej bo z 40 minut z tym walczyłem

                        Comment


                        • #42
                          Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                          Też się z tym mordowałem. Z krzyżaka lubią spaść łożyska, więc gumę trzeba zdjąć żeby sprawdzić czy wszystko jest na miejscu. Do roboty w tych okolicach, dobrze przygotować sobie wcześniej smar i opaski zaciskane, bo takie na śrubkę będą ocierać przy kręceniu ośką.
                          wymieniałem ostatnio łożyska w zwrotnicach i uszkodzoną osłonę przegubu wewnętrznego i było trochę zabawy żeby trafić krzyżakiem zwłaszcza że te łożyska przeguby nie mają zabezpieczenia i łatwo potrafią wypaść
                          http://www.civicforum.pl/showthread....Civic-2006-1-8

                          Comment


                          • #43
                            Właśnie dlatego, kiedy wypadną przeguby nie ma co kombinować i próbować wcisnąć ich na miejsce tylko zdjąć gumy, sprawdzić łożyska i zmontować jak było.
                            Nie kosztuje to dużo czasu ani pieniędzy, ale gdyby łożyska spadły i wleciały do gumy a krzyżak udało się umieścić na miejscu bez nich to dopiero byłby dramat...
                            Wg. mnie sprawa jest prosta, jak krzyżak wypadł to; ściągnąć gumę, sprawdzić czy łożyska są na miejscu, krzyżak włożyć do gniazda, dołożyć smaru, nałożyć gumę i nową opaskę.

                            Comment


                            • #44
                              Witam czy znajdę zamiennik tego wewnętrznego przegubu ???

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez sebcio76 Zobacz posta
                                Witam czy znajdę zamiennik tego wewnętrznego przegubu ???
                                wyżej był link https://www.przeguby.pl/produkt/2095...a)-2003-(l,p)/

                                Comment

                                Working...
                                X