Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przeguby wewnętrzne w VIIIgen - drgania budy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Przegub wewnętrzny prawdopodobnie jest przyczyną.

    Comment


    • #17
      Jest diagnoza:
      Przegub wewnętrzny ma duże luzy.
      Jest i kolejny problem brak zamienników . Podobno to się nie psuje, a jednak u mnie się zje...o . W warsztacie facio pokazał mi ten luz i po sprawdzeniu dostępności części stwierdził (czym mnie rozbawił), że może ściągnąć półoś przesmaruje ją założy z powrotem (stara), i mówi "zobaczymy czy pomoże". Kosz ściągnięcia i założenia 200zł. I to Servis Bosch nie jakiś pan Mietek z garażu. W piątek jadę do ASO zobaczymy co ci magicy powiedzą, oczywiście nic nie będę mówił im o tym przegubie.
      Aso:
      Przegub 1850
      Półoś 2700
      Ceny kosmos.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Poszukaj rozbitka i kup uzywany przegub. Tylko przebieg zeby byl sensowny.

        A luz nie byl przypadkiem wynikiem uderzenia np w kraweznik ?
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • #19
          ASO Biela
          Przegub prawy. Nie pytajcie o koszty wymiany . Poszukam z rozbitka

          Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
          Poszukaj rozbitka i kup uzywany przegub. Tylko przebieg zeby byl sensowny.
          Chyba chodzi ci o półoś .

          Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
          A luz nie byl przypadkiem wynikiem uderzenia np w kraweznik ?
          Nic mi na ten temat nie wiadomo. W ASO się pytałem, mówili że zmęczenie materiału


          Chyba udało znaleźć mi się zamiennik:

          Nie wiem czy będzie pasował jutro do nich będe dzwonił.
          Last edited by danekleon; 20-11-2015, 20:56.
          sigpic

          Comment


          • #20
            no dobra, ale czy ASO Biela potwierdziło diagnozę serwisu Boscha ? dokładnie to samo stwierdzili? pytałeś ile mieli % takich przypadków? Czy ktoś na forum miał już taki przypadek? czy ktoś wie czy już było u kogoś to robione?
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              Przypadków zero mieli jestem ewenementem. Przegub wymienilem wszystko działa. Oczywiście w innym warsztacie.

              Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka
              sigpic

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez danekleon Zobacz posta
                jestem ewenementem.
                jutro rano przed robotą melduj się w kolekturze Lotto! nie ma na co czekać !
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #23
                  Przeguby wewnętrzne - takie same po obu stronach?

                  Witam,

                  Mam problem z drganiami budy. Luz poprzeczny wyczuwalny na obu przegubach wewnętrznych. I tutaj moje pytanie, czy oba te przeguby są takie same i czy można je stosować zamiennie? W sklepach internetowych znalazłem tylko prawą stronę.



                  Pozdrawiam.

                  Comment


                  • #24
                    Na OLX jest lewy https://www.olx.pl/oferta/nowy-przeg...tml#ac40633088
                    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                    Comment


                    • #25
                      O, na OLX nie patrzyłem...

                      W EURO DRIVESHAFTS dobrali mi takie (odpisali na maila właśnie):
                      https://www.przeguby.pl/produkt/2095...a)-2003-(l,p)/ Prawa strona
                      https://www.przeguby.pl/produkt/2093...v,-typ-damski/ Lewa strona

                      I tutaj mi podają że lewa strona ma złącze typu żeńskiego.. Nigdzie się nie mogę doszukać dokładnych specyfikacji dal tych przegubów.


                      Pozdrawiam

                      Comment


                      • #26
                        Wiesz co, tak mi się przypomniało, ale to w starenkiej hondzi:

                        Sprawdź poduszki mocowania silnika. Może być tak że są naderwane i ci od tego buda wariuje.

                        Ja wymieniałem ostatnio i objaw był właśnie taki że przy większych prędkościach silnik tak wchodziłw drgania ze przenosiły się na całą budę.

                        pozdrawiam
                        ホンダ シビック

                        Comment


                        • #27
                          bullet, dzięki za informację - poduszki do sprawdzenia.

                          Co do schematu półosi napędowych to znalazłem fajną stronkę:

                          https://honda-europe.epcdata.ru/civi...ering/B__2101/ (co prawda ruska ale tłumacz google daje radę)

                          oraz spis elementów (już w języku angielskim)

                          Honda, spare parts, catalog, Civic, 2008, 6MT, complectation, 1.8 EXECUTIVE, Glass roof,Left-hand drive,Navigation,Vehicle stability assist, Steering, break, suspension, Front driveshaft/ half shaft (1.8l)


                          i z tego wychodzi że ten jeden przegub jest rzeczywiście z przyłączem typu żeńskiego.


                          Pozdrawiam

                          Comment


                          • #28
                            Cześć,

                            Udało mi się znaleźć zamienniki przegubów trzech producentów: NTY, Euro Driveshaft i Febest.

                            Ktoś miał do czynienia z którymś z tych producentów? Jak z ich jakością?

                            Tak dla informacji: NTY najtańsze (ok. 160zł sztuka), Euro Driveshaft (ok. 200zł sztuka), Febest najdroższe (ok. 340zł sztuka).

                            Comment


                            • #29
                              Wymienione oba przeguby wewnętrzne na Euro Driveshaft. Drgania budy ustąpiły.

                              Comment


                              • #30
                                Bervoc czy u Ciebie byl jakis gwizd albo szuranie??
                                Ja mam takie objawy. Jak podniesli mi auto to dzwiek zmienia sie na terkot. Stawiaja na lozysko, ja podejrzewalem przegob lub skrzynie..

                                Comment

                                Working...
                                X