Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Quick brake dosyć dobrze te blaszki wykonuje. Bralem do wielu aut i pasowały

    Tu symbol do sedana QB109-1118



    Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • Zamieszczone przez SpeeDyLOCO Zobacz posta
      jednej mi brakuje bo zgubił mi ją kiedyś mechanik
      wpis #433, ...a w 7:02 min jest zdanie: "żaden mechanik nie zrobi tego tak dokładnie, jak Wy sami". 100% racji!
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • Ten zestawy co wskazałeś to prowadnice z blaszka dociskając klocki. A tu rambo7 wspomnial mi o tyxh bocznych nakladanych na klocki ktore zaznaczylem na zdjęciu. Kod do blaszek też sie przyda dla przyszłych naprawiaczy ja osobiście ATE zestaw blaszek brałem ale uwazam, że ta montowana na zacisk sprężynująca ma za małą szerokość i slabo się trzyma - porównałem z org i jest ze 2mm węższa. Kod podam jak znajdę opakowanie

        Comment


        • Witam. Panowie czy zestaw klocki+tarcze ATE to będzie dobry wybór do 1.8 2010"Pozdrawiam

          Comment


          • Miałem ATE i przednie felgi były zawsze brudne z pyłu klocków zmieniłem na textar hamuje tak samo a felgi po miesiącu tylko lekko zakurzone.

            Comment


            • Zamieszczone przez rat4 Zobacz posta
              Kupowałem ostatnio zestaw do sedana na tył wybrałem budżetowo czyli klocki ASHIKA i tarcze Blueprint w cenie ryżu.
              Jak się spisuje zestaw Asziksy z tyłu?
              Pyli, hałasuje? Mam ochotę poeksperymentować w budżetowej półce.
              Te tarcze faktycznie malowane są?

              Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
              Polecić Blue print to jak polecić wszystko co jest klockiem hamulcowym...
              Blue print to pakowacz i można tam spotkać różne marki. Ty trafiłeś dobrze a inny nie musi.
              patrząc na cenę i zdjęcia Blue Print'ów jedne klocki wyglądają konkretnie - te z dzielonym przez pół klockiem
              Cena 78-130zł niska nie jest... myślę że mają dwóch dostawców, bo widać też pełne klocki.
              Mam zagadkę do rozwiązania

              Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
              Polecam klocki blueprint. Nie piszczą i pylą akceptowalnie. Do tego tarcze od nich są malowane antykorozyjnie. W tej cenie to rewelacja.
              które masz klocki dzielone w połowie czy pełne?
              Te tarcze faktycznie malowane są?
              Last edited by Waflo; 15-11-2021, 19:42.

              Comment


              • Odpowiadając sobie samemu... no cóż takie czasy
                Zachęcony pozytywnymi komentarzami odebrałem komplet Blue Print na tył za 200zł
                -tarcze ADH243100
                -klocki ADH24272
                Co przyszło...
                -klocki pełne, bez jakichkolwiek dodatków oprócz czujników akustycznych, opakowane folią i instrukcja. Opis na pudełku Ferdinand Bilstein (prawdopodobnie FEBI 16801)
                -tarcze mają malowany tylko rant tarczy i rant dzwona. Opis również Bilstein England, (prawdopodobnie FEBI 31415)
                Zatem wyszło trochę taniej (~14zł) niż opakowane w pudełka FEBI, ale klocki bez akcesoriów -tutaj śrub.
                Montaż na wiosnę
                ps. liczyłem że trafię na Kamokę i przetestuję.

                Comment


                • Jak przyjechał do mnie zestaw zimmermana na tył to też nie miałem żadnych dodatków Czy wiecie gdzie można dostać te blaszki - pochłaniacze drgań - bo niestety jedną mi mechanik kiedyś zgubił?

                  Comment


                  • Zamieszczone przez SpeeDyLOCO Zobacz posta
                    Jak przyjechał do mnie zestaw zimmermana na tył to też nie miałem żadnych dodatków Czy wiecie gdzie można dostać te blaszki - pochłaniacze drgań - bo niestety jedną mi mechanik kiedyś zgubił?
                    Widywane tylko z oryginalnymi klockami. Pytaj hondowych rozbieraczy jak ten
                    https://allegro.pl/uzytkownik/Cairo-Honda/sklep

                    Comment


                    • Jak by tu zacząć
                      Temat o polecanych zestawach hamulców, więc częściowo pasuje...
                      Jestem od niedawna po regeneracji zacisków i wymianie tarcz i klocków - zamontowany komplet ATE.
                      Różnica co do orginału tylko taka, że z przodu założyłem komplet od Accorda VII gen (tarcze 300mm) - więcej w tym temacie.
                      Po przejechaniu ok. 600km byłem dziś na pomiarach na stacji diagnostycznej żeby sprawdzić na ile hamulce są skuteczne i mieć jakiś odnośnik na przyszłość.
                      Maksymalna siła hamowania z przodu wyniosła P=2,48kN a L=2,51kN, a z tyłu; P=1,87kN a L=1,53kN. Dla hamulca ręcznego to 1,56kN.
                      Tył ma trochę rozrzut, ale myślę że można przyjąć, że komplet ATE na tył to zakres 1,53-1,87kN.
                      Po co to piszę...
                      Bez problemu dostałem wydruk z badania, więc mam prośbę żebyście przy okazji przeglądu swojego samochodu też wzięli te dane do porównania.
                      Będziemy mogli obiektywnie stwierdzić, jak zamontowane zestawy spisują się realnie na rolkach, zamiast subiektywnych opinii; założyłem takie klocki i takie tarcze i jest lepiej...
                      Pewnie że jest, bo i tarcza grubsza i klocek świeży...
                      Dobrze by było też mieć informację, po ilu kilometrach od założenia były robione pomiary.

                      Comment


                      • Ja na razie mogę podać jak na org wychodzi - w tym tył tuż przed zmianą klocków bo 2m później wymieniałem klocki, tarcze jeszcze org są:

                        Przód: L=2,56 P=2,67
                        Tył: L=1,87 P=1,81
                        ręczny L=1,83 P=1,78

                        Niestety jak to na niektórych stacjach to drukarka nie dział to coś i potrafią mieć problem z wydaniem dokumentu. powyższe dane spisałem ze zdjęć. Za rok zaktualizuję ~czerwca

                        Comment


                        • To widzę że klasyczny przód działa lepiej niż na powiększonych tarczach
                          To czekamy na info - przy okazji dodaj jakie klocki ile przejechały km od wymiany. Ja będę robił w lipcu to zobaczymy co się zmieniło.

                          PS.
                          Dopiero teraz zauważyłem że masz sedana, ciekawe czy to ma wpływ na siły hamowania - będzie więcej danych to się zobaczy
                          Last edited by TRAFO; 23-11-2021, 21:00.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                            To widzę że klasyczny przód działa lepiej niż na powiększonych tarczach
                            To czekamy na info - przy okazji dodaj jakie klocki ile przejechały km od wymiany. Ja będę robił w lipcu to zobaczymy co się zmieniło.
                            Myśle, że ma tu wpływa dotarcie klocków z tarczą. Jak rozumiem miałeś pomiar na nowych klockach i tarczy - skuteczność takiego zestawu IMO będzie większa po przejechany "kilku" km i dotarciu tego. Zauważalnie większa.
                            Dodatkowo te 300mm zaprocentuje przy bardziej wymagającej jeździe - ten zestaw na pewno później się podda niż seryjny.
                            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                            Comment


                            • Twoje pomiary TRAFO to raczej z tego powodu
                              Zamieszczone przez TRAFO Zobacz posta
                              Po przejechaniu ok. 600km byłem dziś na pomiarach
                              po 600km to jeszcze za wcześnie na pomiar? widać na tarczy jeszcze fabryczną "tokarkę", u mnie po wymianie kompletu na nominalny to gdzieś po 2-3 miesiącach dopiero klocek wytarł "honowanie" fabryczne.
                              Jak za 2 m/ce zrobisz pomiary ponownie, powinno być lepiej.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • Badania zrobiłem po 600km więc w zasadzie coś już powinno być dotarte, ale faktycznie prążki po obróbce jeszcze są.
                                Wyraźną różnicę czuję przy jeździe na autostradzie, tu widać że auto szybciej zwalnia. Na mieście przy małych prędkościach jakiegoś szału nie ma.
                                Niestety może się okazać, że rolki na stacji kręcą się na tyle wolno, że porównanie sił na różnych zestawach nie pokaże dużych różnic i na mieście każde auto będzie hamować tak samo

                                PS.
                                Następne pomiary w lipcu na przeglądzie to już wszystko powinno się dotrzeć.
                                Last edited by TRAFO; 24-11-2021, 09:08.

                                Comment

                                Working...
                                X