Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja do każdego auta zawsze montuje textary

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • Wymieniłem tarcze przód po prawie 170k. Założone ATE 24.0123-0109.1 za 300zł. (brat pracujący w sklepie moto takie mi wyhaczył, normalnie producent przeznacza je do VII gen. idealnie pasują i mają dedykowane parametry a cena o 100 zeta niższa). Do kompletu poszły klocki TEXTAR 2408701 za 120zł.
      Hamulce już dotarte i mogę powiedzieć, że skuteczność bardzo dobra, a klocki zdecydowanie mniej pylą od przednich Brecków.
      CIVIC R18A2 SPORT

      Comment


      • Zaproponowano mi po numerze vin zestaw textara(klocki)
        przód system nissin
        tył akebono
        czy to jest prawidłowe(dwa różne systemy)?
        Last edited by ro-bis; 06-10-2020, 13:31.

        Comment


        • Proszę o opinię na jakie macie klocki i tarcze obie osie w Type-R FN2 ?
          Przymierzam się do zmiany ale nie chcę inwestować w BBK bo na obie osie wychodzi z 6tys zł, Jeden ze sklepów polecił mi przed: tarcze DBA Street T2 nacinane + klocki EBC Yellow Stuff ; tył tarcza EBC D1368 +klocki EBC Yellow Stuff ewentualnie Galfer FDHP (nie znam tej firmy) do tego nowe przewody w oplocie od Hel i płyn Motul RBF 660 DOT4.

          Comment


          • Galfer Sport (high performance braking systems) obecnie łamane na nazwę SDT Brakes mogę polecić z własnego krótkiego doświadczenia.
            Pod względem skuteczności hamowania zauważalna różnica już na parkingu, o ile poprzednie EBC Green były zero jedynkowe, albo deptałem i hamowały albo nie hamowały wcale, co było niezbyt komfortowe przy delikatnej jeździe, to galfery pozwalają poczuć się pewnie w każdej sytuacji.
            Tylko nie dajcie się nabrać bo również pod marką Galfer do której ma prawa bodaj koncern Continental jest klepana tania budżetówka.

            Comment


            • DBA to dobre tarcze. Sprawdzone przez mnie na torze w Civicu i Evo.
              Klocki EBC to syf. Dobry marketing. Żółte pokruszyły się na torze Kielce, gdzie przyczepność nie jest najlepsza. Sprawdzony klocek na ulice i na treningi na torze to DS 2500.

              Comment


              • Kupiłem komplet TRW, tarcze, klocki. Przód żyje. Tył po 5 tys zaczął piszczeć. Jeden i drugi. Zaciski sprawdzone, rozebrane, wyczyszczone, pobłogosławione wodą święconą i oliwą. A klocek TRW wyglądał tak

                222.jpg


                Nie wiem. Albo kupiłem podróby, albo te klocki TRW były jakieś felerne. Pyliły jak szalone, piszczały a na do widzenia zaczęły się rozwarstwiać. Zmieniłem na ceramiczne od QUARO. Zrobiłem około 15 tysięcy - jest OK.

                Comment


                • Faktycznie chyba jakieś trefne. Miałem ale w VI komplet przód i tył z Trw. Hamowały nieżle ale jak piszesz też potwornie pyliły. Przejechałem pewnie z 60-70 tys . km i skończyły się zużywając równomiernie. Tarcze zostały a klocki zostały zmienione na Textary. Hamowanie poprawiło się a pylenie zmniejszyło.

                  Comment


                  • Coś chyba z firmą TRW się dzieje niedobrego, jakość schodzi na psy, to nie pierwsze narzekania na TRW. Główne zarzuty przede wszystkim dotyczą klocków, fatalne obecnie to chyba nie ma bardziej pylących jak TRW. Tarcze też jakby korodują tak że aż je pogrubia ta warstwa skorodowana co wiosnę można młotkiem odbijać płaty rdzy.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • Polecam klocki blueprint. Nie piszczą i pylą akceptowalnie. Do tego tarcze od nich są malowane antykorozyjnie. W tej cenie to rewelacja.

                      Comment


                      • Polecić Blue print to jak polecić wszystko co jest klockiem hamulcowym...
                        Blue print to pakowacz i można tam spotkać różne marki. Ty trafiłeś dobrze a inny nie musi.

                        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                          Coś chyba z firmą TRW się dzieje niedobrego, jakość schodzi na psy, to nie pierwsze narzekania na TRW. Główne zarzuty przede wszystkim dotyczą klocków, fatalne obecnie to chyba nie ma bardziej pylących jak TRW. Tarcze też jakby korodują tak że aż je pogrubia ta warstwa skorodowana co wiosnę można młotkiem odbijać płaty rdzy.
                          Mi został pasek z rdzy na tylnej tarczy po tej całej akcji... Na wiosnę wymienię znowu cały komplet. Szlag ;/
                          W każdym razie cenowo hitem nie są, ba - są jednymi z droższych na rynku, ale wskazanie gorszych to ciężka sprawa... Ja praktycznie straciłem $ jak za dwie wymiany klocków. Bo praktycznie nowe klocki trzeba było wymienić na QUARO, a w niedługim czasie polecą też tarcze... Felga wyczyszczona na zicher po tygodniu cała czarna od pyłu.

                          Próbowałem to zareklamować, ale za krótko byłem w PL. W każdym razie TRW już nie kupię. Nawet jakby były za 1 zł.

                          Swoją drogą wiecie, jak bardzo agresywny i szkodliwy jest pył z hamulców? Takie miasto, tysiące pojazdów... Kilogramy tego idą w powietrze. Ale ten problem rozwiążą chyba dopiero wolframowe hamulce. O ile się upowszechnią i stanieją.

                          Comment


                          • Textar to jeszcze spoko ale Delphi i Mikoda to jakiś schit.

                            Comment


                            • Jeszcze nawiercane...

                              Zły pomysł ten pierwszy zestaw.

                              Comment

                              Working...
                              X