Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pasek rozrządu / Łańcuch rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pasek rozrządu / Łańcuch rozrządu

    Mam pytanie, czy napęd układu rozrządu w silnikach 1,8 i-VTEC jest wykonany na pasku czy łańcuszku.Wiem że np.Toyoty czy Suzuki mają łańcuch.A jak to jest z Hondą?Pozdrawiam.
    Last edited by Alix; 26-08-2013, 22:30.

  • #2
    Zamieszczone przez jacek65 Zobacz posta
    Mam pytanie, czy napęd układu rozrządu w silnikach 1,8 i-VTEC jest wykonany na pasku czy łańcuszku.Wiem że np.Toyoty czy Suzuki mają łańcuch.A jak to jest z Hondą?Pozdrawiam.
    Mi mówiono przy kupnie że jest łańcuch a nie pasek i nie będzie konieczności wymiany tak jak paska, tylko zastanawiam sie co to konkretnie znaczy, jak mi po 3 latach strzeli z jakiegoś powodu to co wtedy, naprawią wszystko bo nie powinno sie zepsuć ?

    Comment


    • #3
      jest łańcuszek i z tego co czytałem po 100tys km jest jego kontrola ,ewentualnie regulacja
      Last edited by Gość; 10-11-2009, 19:03.

      Comment


      • #4
        To dobrze.Miałem też łańcuszek we fiacie i w ogóle go nie wymieniałem.Myślę że w Hondzie też tak będzie.
        A we fiacie przejeździłem 110tyś bez wymiany i regulacji.I dalej jest o'k.To w Hondzie już po 100tyś miałoby się coś dziać?Przecież trudno porownywać te dwie firmy.
        Last edited by jacek65; 11-11-2009, 09:46.

        Comment


        • #5
          chodzi o kontrole jego stanu.lepiej obejrzeć go wcześniej niż bedzie za późno,i strzeli podczas jazdy.pozatym częstsza kontrola jest potrzebna dlatego ze honda ma silniki o charakterystyce wysokoobrotowej

          pozdr

          Comment


          • #6
            dodatkowo, z łańcuchem jest tak, że zanim strzeli, to często bardzo hałasuje. Od razu wiadomo ze trzeba zmieniać.
            1.8 5D Sport

            Comment


            • #7
              Pasek rozrządu / Łańcuch rozrządu

              witam mam pytanko po ilu kilometrach wymienia się pasek rozrządu w hondzie civic 4D 2008r silnik1,8
              Last edited by Alix; 26-08-2013, 20:10.

              Comment


              • #8
                Nie masz paska tylko łańcuch rozrządu. Nic się z nim nie robi. Wymieniaj regularniej olej silnikowy, żeby łańcuch się nie rozciągnął.

                Comment


                • #9
                  Do tego po 100kkm trzeba by zrobić regulację luzów zaworowych...

                  Comment


                  • #10
                    serwisówka mówi sprawdzić, niekoniecznie robić .

                    Alix: info na temat regulacji luzów zaworowych tu:
                    Witam serdecznie, moja Honda 1,8 2007 ver. USA zbliża się do magicznego przebiegu 40 tyś. km i jak przeczytalem w instrukcji należy wykonać regulację luzu zaworowego czy ktoś z Was pokusił się na samodzielne wykonanie takiego zabiegu?? Podobno w Hondzie jest to bajecznie proste, kiedyś robiłem z ojcem taki zabieg w ladzie :)
                    Last edited by Alix; 26-08-2013, 20:11. Powód: Dodatek
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      trochę czasu od ostatniego posta minęło. Dodatkowo przybyło wśród nas posiadaczy "Ufo" dlatego ponowie pytanie - jak wygląda trwałość rozrządu silnika 1,8?
                      Czy łańcuch i cały osprzęt rzeczywiście są bezobsługowe?
                      Jak wygląda sytuacja z pompą wody?

                      Oczywistym faktem dla sprawności układu opartego na łańcuchu jest regularne wymienianie oleju silnikowego.
                      Super jakbyście przy okazji swojej odpowiedzi podali przebieg swojego auta.
                      sigpic
                      FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
                      FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
                      FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

                      Comment


                      • #12
                        jak wygląda trwałość rozrządu silnika 1,8
                        264 000 km i brak oznak zużycia nic nie huczy. Olej zmieniam często co 8-10 000 km.
                        Łańcuch kontrolujemy co 100 000 km i tyle.
                        4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                        Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                        https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                        Comment


                        • #13
                          ja mam 122 tys km 2009 rok i chodzi super jak odpalam to prawie jej nie slyychac a zagazowana od 100 tys km

                          Comment


                          • #14
                            342 tyś brak oznak zużycia, olej zmieniam co ok 10 tyś

                            Comment


                            • #15
                              Gratulacje świetnego przebiegu, pochwal się jak się sprawowało dotychczas.
                              4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                              Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                              https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                              Comment

                              Working...
                              X