Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spadajace obroty przy hamowaniu 1.8 ivtec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez Waflo Zobacz posta
    Sprawdziłeś ten akumulator jak pisali koledzy?
    Darmowa usługa, a widać że dla niektórych problem nie do przeskoczenia...
    Akumulator okej wyszedł na teście

    Comment


    • #32
      Świece Bosha mogą być produkowane w rosji i te nie mają zbyt dobrej opinii, trzeba by było mieć opakowanie żeby się dowiedzieć.
      Przerwa elektrody takiej świecy do LPG to 0,9mm. np: używam tanie Denso K20TT są ok, jednak ...gazownik nie poleca, wyłącznie NGK made in Japan.
      Racja wszystko wskazuje na gaz i potrzebę jego regulacji.
      U mnie problem opadania obr. jest na niskich biegach z wciśniętym sprzęgłem i hamulcem, bo podobno wtedy zaczyna brakować prądu(?).
      Opada lekko i wstaje do 650 - na szczęście można z tym żyć.
      Czyszczenie przepustnicy u mnie było niepotrzebną operacją.

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez Waflo Zobacz posta
        Świece Bosha mogą być produkowane w rosji i te nie mają zbyt dobrej opinii, trzeba by było mieć opakowanie żeby się dowiedzieć.
        Przerwa elektrody takiej świecy do LPG to 0,9mm. np: używam tanie Denso K20TT są ok, jednak ...gazownik nie poleca, wyłącznie NGK made in Japan.
        Racja wszystko wskazuje na gaz i potrzebę jego regulacji.
        U mnie problem opadania obr. jest na niskich biegach z wciśniętym sprzęgłem i hamulcem, bo podobno wtedy zaczyna brakować prądu(?).
        Opada lekko i wstaje do 650 - na szczęście można z tym żyć.
        Czyszczenie przepustnicy u mnie było niepotrzebną operacją.
        A powiedzcie mi jeszcze; bo możliwe że na benzynie też mam problem.

        Podobno przy wysprzegleniu ma iść na 1 tys obr i opasc do 650obr
        U mnie nurkuje 600 i wraca 650. Jak powinno być naprawdę?

        Comment


        • #34
          Zakręć gaz na butli LPG, zrób naukę przepustnicy na nowo i pojeździj trochę na bp. Daj znać jak wtedy z obrotami.

          Ile lat ma instalacja? A dokładniej reduktor.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
            Zakręć gaz na butli LPG, zrób naukę przepustnicy na nowo i pojeździj trochę na bp. Daj znać jak wtedy z obrotami.

            Ile lat ma instalacja? A dokładniej reduktor.
            Instalacja ma 6 lat, 70 tys km
            Jeśli dobrze czytam zestaw stag200/gofast/s.tur/barracuda+f

            Nie mogę zrobić już nauki przepustnicy bo nie mam kompa, da się to jakoś wymusić bez niego?

            Jeszcze raz zapytam; jak poprawnie powinny opadać obroty? Na 1000 i 650 czy 600 i 650?

            Comment


            • #36
              To zakręć zawór na butli tak jak pisałem i daj znać.
              Obroty to wszystko zależne czy masz włączone światła, włączoną klimatyzację itd. Generalnie czy r18 czy r20 to w każdym obroty wolne są za niskie i w każdej Hondzie reflash robiłem żeby zapomnieć o wibracjach na wolnych obrotach pod obciążeniem (Klima /światła)

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                To zakręć zawór na butli tak jak pisałem i daj znać.
                Obroty to wszystko zależne czy masz włączone światła, włączoną klimatyzację itd. Generalnie czy r18 czy r20 to w każdym obroty wolne są za niskie i w każdej Hondzie reflash robiłem żeby zapomnieć o wibracjach na wolnych obrotach pod obciążeniem (Klima /światła)
                No widzisz ja jestem okej z wibracjami i ogólnie zdania że producent wie najlepiej(spalanie Hani w mieście jest duże więc podkręcenie obr na pewno nie pomaga) ale spadanie do 400obr na pewno niszczy inne komponenty.

                Chce po prostu wiedzieć które zachowanie jest prawidłowe; otrzymalem dwie wersje od dwóch mechaników

                1. Po wysprzegleniu musi spasc na 1000 obr i płynnie na 650obr (zakładając brak klimy etc)
                2. Po wysprzegleniu może spasc momentalnie na 550-600 i skorektowac się na 650

                Ja mam na Pb tak jak w tej 2 opcji. Jeśli to jest normalne to lecimy z gazem, jeśli nie to trzeba jeszcze coś pokombinować.

                Comment


                • #38
                  https://youtu.be/fMXQEbYRE00?si=pr1IngYaT726ae8L&t=106
                  Tak jak jest na tym filmie w minucie 1:47
                  Rozgrzany. Opada płynnie do około 600-650.

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Waflo Zobacz posta
                    https://youtu.be/fMXQEbYRE00?si=pr1IngYaT726ae8L&t=106
                    Tak jak jest na tym filmie w minucie 1:47
                    Rozgrzany. Opada płynnie do około 600-650.
                    Okej, roznie rozne civiki maja

                    tutaj 2:07



                    jest zupelnie jak u mnie.

                    Czy to powod do zrobienia jeszcze jakis krokow czy juz zajac sie lpg?

                    Comment


                    • #40
                      Na filmie jest idealnie.
                      Ja bym podjechał do gazownika niech podłączą komputer, zrobią test na drodze.
                      Miałem, zdaje się podobny problem, gdy siadały wtryski.

                      Comment


                      • #41
                        No niestety przy próbie regulacji lpg trzeba było pojeździć na benzynie zeby stworzyć mape. Okazuje się że objaw występuje i na benzynie.

                        Może coś przegapilem, wymienię co było zrobione;
                        Luz zaworowy z nową uszczelka oem
                        Sprawdzone swiece - wygladaja ok (ale bosh, można spróbować ngk)
                        Hdsem korekty paliw - brak
                        Przepustnica z krokowym czyszczona ok roku temu i adaptowana HDSem
                        Brak bledow na komputerze

                        Może kable/cewki.. ale.. czy da się to jakoś zdiagnozować niż na slepo wymieniac?

                        Comment

                        Working...
                        X