Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Świece zapłonowe 1,8 V-tec. Wymiana świec w silniku 1,8 (2009 rok)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • kupując z oficjalnego polskiego sklepu masz wiekszą szansę na prawidłowe działanie i właściwą jakość (chociaż oczywiście nigdy nie wiadomo gdzie jest źródło pochodzenia).
    Kupując na" ali " masz pewność, że pochodzenie nie jest japońskie i że to na pewno nie są oryginały.
    Tu oczywiście trochę zyskujesz, bo nigdy nie zostaniesz oszukany, że niby oryginał, a jednak z Chin..
    Ja wolę tę pierwszą wersję.

    Czytałem już o takich problemach, jak skręcenie świecy podczas dokręcania albo upalenie elektrody i masakra w cylindrach..

    Wolę jednak zapłacić 40zł więcej ale mieć większy spokój..

    Comment


    • s1.jpg
      Tak wyglądają świece zakupione rok temu.
      Po lewej oryginał, pierwsze wyjęte z auta, po przejechaniu ponad 170 tys., wymienione na te po prawej, po przejechaniu nie całych 20 tys.
      Te po prawej zakupione TU
      Dałem sie nabrać i chciałem zaoszczędzi parę złotych ...
      Last edited by lossless; 02-09-2024, 11:47.

      Comment


      • Zamieszczone przez lossless Zobacz posta
        Dałem sie nabrać i chciałem zaoszczędzi parę złotych ...
        Niestety jak to o się mówi: "jaka cena, taka...", ja jak kupowałem świece to najtaniej znalazłem NGK za 105/szt. w Autolandzie... w ASO 180pln.. ostatecznie kupiłem Denso w Autolandzie po 77zł/szt... szkoda, że nie pomyślałeś, że za tyle to raczej będą tylko podróbki... wystarczy się odnieść do ceny po jakiej sprzedają sieciówki i już coś w głowie powinno zaświtać... no cóż "lekcja nie idzie w las...", masz nauczkę na przyszłość. Teraz niestety rynek części jest mocno naszpikowany podróbkami i tandetą...

        PS. Co Cię skusiło do ich sprawdzenia ? zauważyłeś coś nietypowego w pracy silnika ?
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • Mam Civica 1.8 z 2006 r. z przebiegiem prawie 300 tys. z czego ponad 260 tys. na LPG ... . I chyba nadszedł jego czas, bo po dłuższej trasie, wyłączyłem silnik a później już odpalił ale jakby pracował bez jednego cylindra. Miga Check engine. Jedna z diagnoz to były świece. Petem cewki, EGR. Teraz czekam na diagnozę co sie stało.

          Comment


          • Zamieszczone przez lossless Zobacz posta
            Mam Civica 1.8 z 2006 r. z przebiegiem prawie 300 tys. z czego ponad 260 tys. na LPG ... . I chyba nadszedł jego czas, bo po dłuższej trasie, wyłączyłem silnik a później już odpalił ale jakby pracował bez jednego cylindra. Miga Check engine. Jedna z diagnoz to były świece. Petem cewki, EGR. Teraz czekam na diagnozę co sie stało.
            Cewki padają od świec z nieprawidłowymi przerwami, które rosną z przebiegiem a zwłaszcza na lpg. Warto co jakiś czas świece wykręcić i przywrócić przerwę do zalecanej.

            Comment


            • Wstępna diagnoza na to wskazuje, prawdopodobnie na drugim cylindrze cewka nie pracuje, czekam jeszcze na potwierdzenie.

              Comment




              • A tutaj z pewnego źródła, do tego rabat na hasło hakp, cena nie wiele wyższa niż cudo z olx.




                -22 pln
                Last edited by slepak; 02-09-2024, 15:18.

                Comment


                • Jarek solidna firma.
                  Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                  Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                  Comment


                  • zarówno świece jak i cewkę NGK ogarnę Ci w dobrej cenie i 100% oryginalne. jak coś, pisz PW


                    Polub nas na Facebook'u: http://www.facebook.com/Modifiedpl

                    Comment


                    • Auto naprawione. Dwie cewki były do wymiany. Diagnoza + cewki (jeszcze nie znam marki) + wymiana = 450 PLN
                      Last edited by lossless; 04-09-2024, 11:44.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez lossless Zobacz posta
                        Auto naprawione. Dwie cewki były do wymiany. Diagnoza + cewki (jeszcze nie znam marki) + wymiana = 450 PLN
                        Pilnuj odstępu elektrod na świecach.
                        Im większy odstęp, tym większe obciążenie dla cewek.
                        Jednak raz na 20....30tys trzeba wykręcić i sprawdzić/skorygować (dla oryginalnych świec irydowych)..

                        Nigdy nie widziałem tak zżartej świecy jak Ty wkleiłeś na zdjęciu.
                        Wiele świec widziałem a jednak nie wszystko widziałem..

                        Comment

                        Working...
                        X