żeby nie było na mnie że nikt nie chce oszczędzać środowiska
. Jak śledzimy wątek o ekodrajwingu to jednak to spalanie ma znaczenie i fajnie jest jak palimy mniej. Natomiast warto mieć rezerwę dla ochrony silnika, co nie znaczy że olej longlife czyli A5 go nie zapewnia, oczywiście zapewnia istnieje pewne ryzyko że w konkretnych okolicznościach on może nie być tak dobry dla ochrony silnika jak taki o zwiększonym HTHS jak A3 no i to tyle, żeby mieć świadomość. To że coś jest Professional nie oznacza jego zajebistości, oznacza raczej że zastosowano supertechnologię która "pozbawia go mocy" na rzecz środowiska.
Ten olej dobry jest dla flot dla wykazania oszczędności i obniżeniu kosztów utrzymania floty. Jeśli jeździsz rocznie 30-50tys km to ten olej jest ok, bo za 3 lata i tak sprzedasz auto.
Dlatego nie za bardzo jest to trafne
to co masz jest bardzo dobre*, dla określonego przeznaczenia. Jeśli nie robisz 30 tys km lub więcej od wymiany do wymiany to nie ma potrzeby takiego oleju. Instrukcja nie przewiduje żadnego oleju o profilu Longlife III - to wymysł ekologów pod dyktando flot i przedsiębiorców.
Powinno być: "zaproponujecie coś właściwego/odpowiedniego?"
No i tu jest cała gama wyboru.

Ten olej dobry jest dla flot dla wykazania oszczędności i obniżeniu kosztów utrzymania floty. Jeśli jeździsz rocznie 30-50tys km to ten olej jest ok, bo za 3 lata i tak sprzedasz auto.
Dlatego nie za bardzo jest to trafne
Zamieszczone przez Szczepanx
Zobacz posta
Powinno być: "zaproponujecie coś właściwego/odpowiedniego?"
No i tu jest cała gama wyboru.
Comment