Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czyszczenie i regulacja przepustnicy w 1.8

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość, że na wysokich obrotach spada kompresja w cylindrach? Tak jak pisałem kompresja jest całkiem przyzwoita (14,5 - 15 barów na ciepłym silniku). Z ciekawości zmierzyłem też na zimnym i kompresja spadała na wszystkich o około 0,5 bara więc też dobrze.

    Chyba wcześniej wspominałem że mam złącze multidiag i soft Delphi. Może wrzucę tu screeny wszystkich parametrów jakie można zobaczyć. Na wolnych obrotach i np. przy 3000 obr/min.?

    Comment


    • bieg jałowy 1.pdf

      3000 v4.pdf


      Drugi plik to obroty ok. 3000. Tylko przez chwilę tak utrzymywałem obroty bo po kilku sekundach zaczyna migać check i i odcina moc silnika.

      Jeszcze jedno. W programie Delphi nie ma mojego silnika do wyboru (FR-V R18a2). Dlatego wybieram civica z tym samym silnikiem. Nie wiem czy to może mieć wpływ na odczyt parametrów. Inaczej się nie da ich sprawdzić.
      Last edited by MarcinG12; 10-05-2025, 15:40.

      Comment


      • na wykresie zamieszczonym masz błąd o ile się nie mylę sondy lambda, znaczy jej odczytu. Skoro piszesz, ze gdy przytrzymasz przy 3000obr przez jakiś moment i wywala Check, Ecu właśnie w ten sposób monitoruje działanie sondy lambda właśnie przy obrotach pow 3000obr/min i około 1 min.

        Comment


        • 3000 a5.pdf

          Jednak w poprzednim wpisie dane z 3000 obr. to nie te. Teraz umieściłem już poprawne.

          Sprawdziłem jedną z nowych świec na których teraz jeżdżę. Już pojawił się czarny nalot. Myślicie, że jest sens łączyć zbyt bogatą dawkę z wypadaniem zapłonów?
          Last edited by MarcinG12; 10-05-2025, 21:21.

          Comment


          • To już chyba Sam Sobie odpowiedziałeś tym wykresem, Przelewa Ci z powodu Sondy Lambda

            Comment


            • Kupiłem i zamontowałem (nie bez problemów oczywiście) sondę firmy Denso. Wcześniej zamówiłem Dephi ale mój znajomy mechanik powiedział żebym nie kupował g##na więc ją odesłałem. Była znacznie droższa (Denso), ale pomogło. Po ostrym garowaniu nie wyskoczyło ani jedno wypadnięcie zapłonu. Normalnie na jednym cylindrze były setki. Wykres lambdy wcale wiele nie różni się od tej co była poprzednio. Jestem jednak pewien, że tamta nie była fabryczna. Do tego jeździłem z nią kilka lat i było ok. Za kilka dni zobaczę jeszcze jak wyglądają świece.

              Wielkie dzięki za pomoc wszystkim którzy zabierali głos w mojej sprawie.

              Comment


              • Oby to już był finał, i fajnie, że zakończyłeś temat dla potomnych.

                Comment

                Working...
                X