Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Po puszczeniu START słychać rozrusznik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
    Rozrusznik trzymasz jak najkrócej,to od Twojego wyczucia zależy czy kręcenia wystarczy,czy może jeszcze pokręcić.
    Prawidłowo działające sprzęgiełko w zazębniku jes zabezpieczeniem przed rozbieganiem wirnika,więc jak przytrzymasz przypadkowo za długo to nic się nie stanie.
    Ale wtedy odpala bez zgrzytu ,nawet w niskich temperaturach.

    Comment


    • #32
      mnie ta robota chyba też czeka mam pytanko czy ta górna śróba jest taka długa i na jaki klucz, ta dolna to14klucz z tego co widziałem to do tej górnej jest potrzebna przedłużka ?no ijaka grzechotka 1/2 czy mniejsza dzięki za odpowiedz.

      Comment


      • #33
        Znalazłem taki filmik jak zdemontować rozrusznik mnie też to czeka już raz do tego podchodziłem i się poddałem ale teraz już wiem jak to zrobić tu jest link do strony https://youtu.be/IUP28IQ5o8A
        Last edited by tom1521; 18-11-2018, 19:44.

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez krzysztof550 Zobacz posta
          Ale wtedy odpala bez zgrzytu ,nawet w niskich temperaturach.
          W końcu jednak zdecydowałem się na wymianę rozrusznika.
          Coraz częściej zdarzało mi się ze zgrzytem ,kupiłem używany na allegro (29+20 przesyłka)-oczyściłem posmarowałem i mechanik wymienił .(70zł)
          Miesiąc jest ok.Nawet przy niskich temperaturach.
          Zdjęty z samochodu był trochę wylatany ,zapaskudzony od szczotek(norma),i zaschnięty smar pod bendiksem.
          Szczotki jeszcze ok.Jakby co będzie na wymianę.

          Comment


          • #35
            Poda ktoś link, nazwę do szczotek rozrusznika UFO 1.8?

            Comment


            • #36
              Czy ktoś z bardziej doświadczonych kolegów, mógłby potwierdzić czy w moich przypadku będzie to rozrusznik?

              Aktualnie posiadam Honda Civic IX 1.8 Sedan rocznik 2015.

              Film wrzuciłem nagrywany z kabiny, moim zdaniem najbardziej słychać charakterystyczny "zgrzyt".

              https://youtu.be/ulCWkkF2cNQ

              PS. Czy ktoś z was szukał zamiennych części do w/w rozrusznika?

              Comment


              • #37
                U mnie czyszczenie rozrusznika pomogło, teraz cisza przy odpalaniu, atak wyglądał rozrusznik po rozebraniu.

                Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #38
                  Półtora roku temu miałem regenerowany rozrusznik i ostatnio zauważyłem właśnie jak stoi całą noc pod chmurką to wydaje dokładnie taki dźwięk jak przed regeneracja... Tylko jak jest w okolicach 0°C
                  Spieprzona naprawa czy jak ? Oczywiście już jest po gwarancji bo była najprawdopodobniej na rok

                  Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #39
                    Mam 3 letnia hrv 104 tys przebiegu i też to słychać , taka konstrukcja hondy . Rozebrać , wyczyścić i przesmarować bendix na ślimaku, bo tam właśnie pył i smar robi się z czasem twardy, a wtedy bendix wolno się cofa i słuchać jego sprzęgiełko kierunkowe.

                    Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez kusiu Zobacz posta
                      Poda ktoś link, nazwę do szczotek rozrusznika UFO 1.8?
                      Dołączę do pytania kolegi .

                      Comment


                      • #41
                        Zamieszczone przez pablo85 Zobacz posta
                        Ja już jestem po robocie. Nie życzę jej nikomu, bo w żadnym jeszcze aucie tak ciężkiego dostępu do rozrusznika nie widziałem. Na szczęście da się dobrać do niego bez odkręcania rury wydechowej (nakrętki przy katalizatorze tak zapieczone, że można urwać prędzej szpilki, a nie odkręcić).
                        Ogólnie przyczyną nieodbijania prawidłowo było miejsce zaznaczone strzałką.
                        [ATTACH=CONFIG]32906[/ATTACH]
                        Oryginalny smar tam użyty koloru kremowego zgęstniał chyba ze starości i ciężko było przesunąć zazębnik do przodu i z powrotem, więc sprężyna bendiksa nie dawała rady szybko go odciągać. Bendiks nic nie miał do tego, bo działa prawidłowo. Po wypłukaniu starego smarowidła przekładnia chodziła bez oporów. Profilaktycznie zastosowałem parę kropel oleju i rozrusznik działa jak należy.
                        Też jestem już po robocie i przyczyna taka jak u kolegi plus oczywiście brud ze sprzęgła. Tego białego smaru było bardzo mało i gdyby nie ten wątek to zastanawiałbym się czy aby czyszczenie tylko pomoże. W środku nie było wcale tak wiele syfu. Przy okazji rozebrałem też od strony szczotek i tam wysypało się nieco sadzy Oczywiście na wałeczku nie dawałem smaru tylko strzykaweczką trochę oleju i po sprawdzeniu na sucho resztki przetarłem bo w połaczeniu z brudem ze sprzęgła byłoby żle. Olej powinien być w środku a nie na zewnątrz. Przy okazji warto wydmuchać i szmatką wyczyścić samo gniazdo od strony sprzęgła. Robota 8 h , no moźe rzetelnie to 7. Jeśli ktoś to robi już drugi raz to pewnie połowa tego czasu bo dostęp tragedia w 1.4 vtec 100km.

                        Comment

                        Working...
                        X