Zamieszczone przez Mik38
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Regulacja luzu zaworowego głowicy cylindra 1,8
Collapse
X
-
Zamieszczone przez rysiol1 Zobacz postaJestem z K-Koźla, będę robił sam-może chcesz zobaczyć i sam sobie zrobić?--kiedy będziesz robił?
Comment
-
Zamieszczone przez Mik38 Zobacz postaHm...kusząca propozycja--kiedy będziesz robił?
Comment
-
Serwisówka linkowana na forum podaje:Przed przystąpieniem do sprawdzania zaworów dobrać odpowiednie grubości szczelinomierzy.
Luz zaworowy
silnik L13A7 [czyli 1.4 i 83KM 61kW]
Ssanie: 0,17 ± 0,02 mm
Wydech: 0,28 ± 0,02 mm
silnik R18A2 [czyli 1.8 i-VTEC 140KM 103kW]
Ssanie: 0,20 ± 0,02 mm
Wydech: 0,25 ± 0,02 mm
Ssanie: 0,15 - 0,19 mm
Wydech: 0,25 - 0,30 mm
Czy mógłby ktoś potwierdzić, że oba silniki z serii L montowane w UFO mają ustawiane luzy na zaworach ssących w identyczny sposób, natomiast różnią się regulacją jedynie minimalnie i to tylko na wydechowych?
Comment
-
Zarówno silnik L13A i L13Z, mają takie luzy: ssanie - 0,15-0,19mm, wydech - 0,26-0,30mm.
Comment
-
Trzeba by porównać koszty, ale to nie jest jakiś wyczyn.
Regulacja to dość prosta czynność, którą robi wielu użytkowników samodzielnie, tacy którzy nigdy wcześniej nic przy autach nie robili, np ja
Rzuć okiem na OPIS, przy odrobinie zdolności manualnych zrobisz to sam.
Pierwsza regulacja to koszty szczelinomierza i klucza. Potem już jest za darmo
Comment
-
Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz postaPodejrzewam że w 1.4 podobnie to wygląda...
Comment
-
Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz postaTrafo
Ile czasu zajmuje Ci ta operacja?
Podejrzewam że w 1.4 podobnie to wygląda...
Comment
Comment