hm, jak to stwierdzić?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Hamownia 1.8 - wyniki
Collapse
X
-
Czynników, które determinują załączenie VTEC'a jest kilka. Poczytaj na czym to polega, posłuchaj swojego silnika, zamontuj sobie najprostszą żarówkę jako miernik czy sygnał wychodzi z kompa i wtedy zaczniesz diagnostykę. Jak czujesz, że nie dasz sobie z tym rady daj auto zaufanemu mechanikowi ze wskazaniem na sprawdzenie czy załącza się VTEC.
Comment
-
poczytawszy co tu pisano to tragedii nie ma. Dave .. bardzo mało widać informacji na tym wykresie, edytuj i daj coś wyraźniejszego.
Paluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postapoczytawszy co tu pisano to tragedii nie ma. Dave .. bardzo mało widać informacji na tym wykresie, edytuj i daj coś wyraźniejszego.
Paluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.
Auto seryjne 178 000 przebiegu jedynie wkładka filtra powietrza k&n zamontowana.
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaPaluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Comment
-
no jasne, ale ktoś nim jeździ, i wiele osób posiada taki model i wcale on nie jest jakiś "niedorobiony" bo słabszy niż fabryka deklaruje. Ktoś pomyśli, a może pierścienie i ten cały okres... nie. To po prostu normalne podczas badania w trudnych warunkach.
Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment