Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Hamownia 1.8 - wyniki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hm, jak to stwierdzić?

    Comment


    • #17
      Czynników, które determinują załączenie VTEC'a jest kilka. Poczytaj na czym to polega, posłuchaj swojego silnika, zamontuj sobie najprostszą żarówkę jako miernik czy sygnał wychodzi z kompa i wtedy zaczniesz diagnostykę. Jak czujesz, że nie dasz sobie z tym rady daj auto zaufanemu mechanikowi ze wskazaniem na sprawdzenie czy załącza się VTEC.

      Comment


      • #18
        147,3 KM
        169,9 Nm
        Last edited by Dave Gahan; 20-07-2021, 10:30.

        Comment


        • #19
          poczytawszy co tu pisano to tragedii nie ma. Dave .. bardzo mało widać informacji na tym wykresie, edytuj i daj coś wyraźniejszego.
          Paluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
          Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
            poczytawszy co tu pisano to tragedii nie ma. Dave .. bardzo mało widać informacji na tym wykresie, edytuj i daj coś wyraźniejszego.
            Paluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
            Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.
            Nie mam VIP, mogę tylko w zredukowanej jakości wrzucić zdjęcie może to będzie lepsze.
            Auto seryjne 178 000 przebiegu jedynie wkładka filtra powietrza k&n zamontowana.

            Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              Paluch, widziałem że robiłeś ten test w temperaturze otoczenia sierpień i +28stC ... to warunki które nie są odpowiednie dla wiarygodnych danych. Tym 135KM nie powinieneś się martwić, moim zdaniem to bardzo dobry wynik. Większość BMW w takich warunkach traci 20-30% KM mocy. Zatem u Ciebie to to raptem 3,57% straty przy +28stC to jest świetny wynik.
              Kilka osób słusznie zauważyło z jakiego powodu są takie wyniki.
              Lol. To post z 2010 roku. Raczej ciężko mi się martwić jak od 3 lat tego auta nie mam haha.

              Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #22
                no jasne , ale ktoś nim jeździ, i wiele osób posiada taki model i wcale on nie jest jakiś "niedorobiony" bo słabszy niż fabryka deklaruje. Ktoś pomyśli, a może pierścienie i ten cały okres... nie. To po prostu normalne podczas badania w trudnych warunkach.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X