Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Reflektor przód zamiennik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Reflektor przód zamiennik

    Hej!

    Po parkingowej obcierce mam wymienioną lewa lampę i blendę. Niestety stary i zmatowiały prawy klosz sprawia, że front wygląda tragicznie. Spec od polerowania powiedział, że nawet po odnowieniu będzie się mocno odróżniał więc zostaje mi kupno nowego reflektora.
    Oryginał kosztuje prawie 1600zł co boli więc rozglądam się za zamiennikiem pytanie tylko jakiej marki. Najwięcej opinii jest na temat Depo i Tyc mówiących o parowaniu i generalnie kiepskiej jakości wykonania tychże. Udało mi się znaleźć również lampy Prasco, Alkar, Johns, Van Wezel. Miał ktoś z nimi do czynienia?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • #2
    Nie napisałeś jaki masz ten nowy lewy reflektor. Zacznijmy od tego, bo bierze się jednakowe.
    Przypuszczam ze nikt nie zakładał tych egzotyków.

    Comment


    • #3
      Naprawa była wykonywana w ASO na oryginalnych częściach.

      Comment


      • #4
        Jesteś pewny że aso założyło oryginał?
        Jak tak to szukałbym oryginału w używce od jak najmłodszego rocznika, a już po zdjęciach będziesz wiedział w jakim jest stanie i czy warto kupić.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
          Jesteś pewny że aso założyło oryginał?
          Jak tak to szukałbym oryginału w używce od jak najmłodszego rocznika, a już po zdjęciach będziesz wiedział w jakim jest stanie i czy warto kupić.
          Pomysły masz może i dobre ale nie realne w naszym świecie.
          Po 1 - znajdź europejski oryginalny reflektor przód do UFO i to jeszcze w dobrym stanie ze wszystkimi uchwytami
          Po 2- osobiście ze swojej strony zakładałbym zamiennik TYC ( jeśli to nie jest ksenon) i temat rozwiązany

          Jest jeszcze ostatnia kwestia. Lampy na żarówkę mają też to do siebie, że przez ciepłotę jaką emituje- mają tendencję do matowienia od wewnątrz.

          Comment


          • #6
            Jak polift ma takie same lampy i ostatni rok produkcji czyli 2012 to się znajdzie coś z przebiegiem +/- 100 tysięcy i sensownym stanie.

            Poza allegro i olx jest też eBay i coraz częściej możliwa wysyłka z różnych krajów do Pl.

            Warto spróbować

            Comment


            • #7
              Wymieniony reflektor to oryginał, sprawdzone. Jest to zwykły halogen. Przeglądałem oferty używanych sztuk ale znalezienie w przyzwoitym stanie i to jeszcze ze wszystkimi zaczepami to prawie cud. Jeśli nikt nic nie jest w stanie powiedzieć na temat innych marek to pewnie zdecyduję się na TYC mimo opinii, że po pewnym czasie lubią parować.

              Comment


              • #8
                Spec od polerowania boi się użyć papieru 240? Ja osobiście 100 razy bardziej bym wolał przetrzeć papierami i pomalować lakierem bezbarwnym niż kupować nowy zamiennik. Jedź do dobrego lakiernika i powiedz w czym sprawa i Ci zrobi jak trzeba.
                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                  Spec od polerowania boi się użyć papieru 240? Ja osobiście 100 razy bardziej bym wolał przetrzeć papierami i pomalować lakierem bezbarwnym niż kupować nowy zamiennik. Jedź do dobrego lakiernika i powiedz w czym sprawa i Ci zrobi jak trzeba.
                  A możesz opisać w skrócie jak to zrobić z lakierem bezbarwnym?

                  Kiedyś ojcu za bardzo spolerowałem reflektory, zbyt gładko i bezbarwny nie trzymał się najlepiej a szwagier zniszczył reflektor a nie jest ciapą w tych sprawach.

                  Comment


                  • #10
                    No jak polakierowales wypolerowany reflektor to jak miał się lakier trzymać ?
                    po krotce: drzesz reflektory 400 - 600 - 800 - 1200 - 1500 -> klar


                    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Skoro oryginalne reflektory są tak drogie, to można je również sprzedać za 2tys.
                      Kupić dwa TYCe za 900zł i kasa w kieszeni, jeśli średnio nam zależy na aucie.

                      Comment


                      • #12
                        No tak raczej nie do końca. Kto prywatny ci kupi oem reflektor ? W takich autach (wiekowych) oem można wyszarpać z ubezpieczalni jedynie a tu już jest potrzebna faktura.


                        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
                          klar
                          1k w sprayu da radę? Czy minimum 2k w sprayu?

                          Comment


                          • #14
                            Minimum to spray 2K


                            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                            Comment


                            • #15






                              Jeżeli chcesz robić samemu to pamiętaj, że temperatura pomieszczenia 20-25 stopni bo jak będzie zimno to narobisz zacieków. Lakier 2k można kupić w sprayu, ale to drogo wychodzi. Z pistoletu najlepsza atomizacja. Najlepiej dogadać się z lakiernikiem i przy okazji jakiejś roboty polakieruje. Lampy najlepiej zdemontować do malowania.
                              Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                              Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                              Comment

                              Working...
                              X