Zamieszczone przez override23
Zobacz posta
Zamieszczone przez Glosima
Zobacz posta
Zamieszczone przez Glosima
Zobacz posta
A konkretnie to auto:
Rozpórka 0ok.jpg
Powiem tak, auto było na baaaardzo twardych sprężynach Vogtlanda -30mm i kolega twierdził, że po tej rozpórce właśnie większość skrzypień ustąpiła (przedlift). Fakt, jak dał się przejechać na próbę, nic nie skrzypiało

Istnieją też inne, jak Summit, J's Racing czy Ultra Racing:
Rozpórka 3.jpg Rozpórka 6.jpg Rozpórka 7.jpg
Ja rozważam - o ile kiedyś to zrobię i uda się dostać - taką, która też obejmuje ścianę grodziową no i jest lekka (aluminium) coś jak ta K-Sight:
Rozpórka 2.jpg
W starszej Hondzie mam podobną (choć głównie w nieco innym celu

Dodam na koniec może bardziej jako ciekawostkę niż w temacie, że są jeszcze ekstremiści typu Spoon, ale to już jest przygotowanie do wyczynu, a nie rozważenie do ewentualnego usunięcia skrzypień, cena też z kosmosu:
Rozpórka mega by Spoon.jpg
Co do twardości, to cóż, jakaś tam część dziur pewnie pomaga pochłaniać nadwozie, ale myślę, że nie zrobi to istotnej różnicy w komforcie jako takim (poprawi go jak trzeszczenia znikną



Comment