Nie ma to jak executive i szklany dach. Chociaż po postach poszedłem do garażu zobaczyć. Nawet wyjalem uszczelke i pod nia byl zdarty lakier do blachy, to zeszlifowalem troche gumy z niej żeby nie dotykala i zabezpieczylem tectylem ml miejsce bez lakieru.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Rdza na dachu nad uszczelką przedniej szyby UFO
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Peter Zobacz postaNie ma to jak executive i szklany dach.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Peter Zobacz postaNie ma to jak executive i szklany dach. Chociaż po postach poszedłem do garażu zobaczyć. Nawet wyjalem uszczelke i pod nia byl zdarty lakier do blachy, to zeszlifowalem troche gumy z niej żeby nie dotykala i zabezpieczylem tectylem ml miejsce bez lakieru.
Zastanawiam się czy można ją wyciągnąć bez żadnych problemów aby wyczyścić brud który dostaje się pod uszczelkę. Według mnie usunięcie brudu powinno zapobiec pojawieniu się rdzy w tych okolicach.
Comment
-
Zamieszczone przez Kijan Zobacz postaCzy uszczelka nad przednią szybą jest klejona do szyby ?
B__5200.jpg
Comment
-
Odwołując się do Wpisu nr #9 tego Wątka chciałem zapytać znających temat z własnego doświadczenia, czy nadal (i ewentualnie jak długo) prowadzona jest akcja serwisowa związana z blacharką dachu - ogniska korozji nad uszczelką przedniej szyby..
Zainspirował mnie wpis tego wątka: https://www.civicforum.pl/showthread...Civic-1-4-2008 przyznam że ostatnio kupowałem (pomagałem koledze) w zakupie rocznika 2009 UFO i takie ślady nad przednią uszczelką szyby występują - jeszcze korozji nie ma ale jest ewidentnie zmarszczony lakier.
Kto z Was przerabiał temat i jak to jest aktualnie?Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Rambo, mam Civic IX, w książce gwarancyjnej mam jedenaście kartek na coroczny bezpłatny przegląd lakierniczy. Dopiero dwunasta jest na przegląd lakierniczy bez słowa "bezpłatny". Sugeruje to że wystarczy raz w roku pojechać po pieczątkę co nic nie powinno kosztować by mieć gwarancję na lakier. Jeśli w VIII generacji jest tak samo nie jest potrzebna akcja serwisowa by naprawić ogniska korozji pod warunkiem że dopilnowane były terminy przeglądów lakieru.CIVIC IX 1,8/142KM
Comment
-
W tym wypadku sprawa jest chyba dosc prosta. Rdza na dachu klasyfikuje sie w ramach 12 letniej gwarancji na perforacje elementow konstrukcyjnych nadwozia (ksiazka gwarancyjna klasyfikuje dach jako wlasnie taki element). W zwiazku z tym nieodplatna naprawa/lakierowanie dachu nalezy sie z definicji.
Pozdro.
Comment
-
Zamieszczone przez walezy Zobacz postaW zwiazku z tym nieodplatna naprawa/lakierowanie dachu nalezy sie z definicji.
Brak przeglądu powłok lakierniczych wpisanych do książki to norma. Klienci nie zawsze są zorientowani a niepilnowane ASO robi to lub nie.
Pzdr.
Comment
-
Zawsze pozostaje zwalenie winy na ASO. Z reszta akurat w tym przypadku korozja zaczyna sie pod uszczelka i trydno cos takiego wykryc przy typowym przegladzie nadwozia. Sprawa jest dobrze znana w Hondzie, wiec ciezko im bedzie sie z tego wywinac.
Comment
-
Witam .
Zauważyłam że i u mnie jest problem rdzy przy uszczelce.. wstawiam foto, tak jak tutaj widać jest to na całej długości uszczelki, lakier zdarty na jakieś 2-3mm od uszczelki, nalot rudej jest, żadnych bąbelków. Na zdjęciu słabo widać ale w garażu ciemno a i robione słabym telefonem...
Jaka jest na to rada? Pozostaje tylko wizyta w ASO i malowanie całego dachu + wymiana uszczelki?
Mieliście taki problem ? Jak to rozwiązaliście ?
ps. wiem auto strasznie brudne, nie zwracajcie uwagi
Comment
-
Temat do rozwiązania tak jak Ci pisałem na PW. Czy trzeba jechać do aso to już kwestia zasobności potrfela. Jeśli ASO nie ma własnego warsztatu lakierniczego, to pewnie zlecą to komuś na zewnątrz. Więc wtedy taka naprawa w ASO, ale ASO to pośrednik a nie wykonawca.
Bardzo ważne żeby po lakierowaniu wstawić nową uszczelkę nad szybę czołową! Inaczej problem do Ciebie wróci po jakimś czasie
Comment
-
Mam auto z 2009r i w maju 2015 zauważyłem,że lakier ściera się pod uszczelką . Od razu pojechałem do ASO, najpierw pracownik stwierdził,że to nie podlega naprawie gwarancyjnej, po rozmowie z kierownikiem zakwalifikowano do naprawy gwarancyjnej. .Kierownik serwisu wyjaśnił,że technologia naprawy w zależności od stopnia zaawansowania. U mnie lakier bezbarwny był tylko starty, bez purchli, gołej blachy. Zbyt twarda uszczelka ścierała lakier podczas "pracy " nadwozia. Naprawa polegała na zdjęciu uszczelki, wycieniowaniu bazą przodu, cały dach otrzymał nowy bezbarwny + nowa miekka uszczelka. W sytuacjach purchli, zdarcia do gołej blachy wycinają szybę i i malują w taki sam sposób cały dach. Na czas naprawy otrzymałem samochod zastępczy.
Comment
Comment