Cześć. Pytanie mam. Nie będę zakładał osobnych tematów:
Dzisiaj Sobie zdjąłem plastik z przodu, ponieważ chce wymienić żarówkę VSA bo nie swieci, zaglądam do kratek nawiewu a tam zielony nalot maź taka zapewne od klimy. Ostatnio na serwisie klimy byłem na nabiciu to wbili tak: ilość czynnika odzyskanego: 455g, olej odzyskany:0ml, olej wprowadzony:15ml, gaz wprowadzony 465g. Moje pytanie jest: co ten nalot oznacza? Czy wartości do klimy są wprowadzone poprawnie? bo czytałem o różnych ilościach gazu jaki trzeba wbić. Nie rozbierałem tego po kupnie auta wiec nie wiem czy był wcześniej. A i ubiegam pytanie czy kilka działa: na postoju nie działa, działa ale od 1tys obrotów do 3 tys, później rozłącza, robi się duszno i wieje ciepłym powietrzem. Przy wysprzęgleniu i zejściu obrotów poniżej tysiąca znowu działa do tych 3 tys podczas jazdy. Przy serwisie klimy wymieniona była cewka ponieważ była spalona. Podejrzewam ze to czujnik ciśnienia klimatyzacji.
Dzisiaj Sobie zdjąłem plastik z przodu, ponieważ chce wymienić żarówkę VSA bo nie swieci, zaglądam do kratek nawiewu a tam zielony nalot maź taka zapewne od klimy. Ostatnio na serwisie klimy byłem na nabiciu to wbili tak: ilość czynnika odzyskanego: 455g, olej odzyskany:0ml, olej wprowadzony:15ml, gaz wprowadzony 465g. Moje pytanie jest: co ten nalot oznacza? Czy wartości do klimy są wprowadzone poprawnie? bo czytałem o różnych ilościach gazu jaki trzeba wbić. Nie rozbierałem tego po kupnie auta wiec nie wiem czy był wcześniej. A i ubiegam pytanie czy kilka działa: na postoju nie działa, działa ale od 1tys obrotów do 3 tys, później rozłącza, robi się duszno i wieje ciepłym powietrzem. Przy wysprzęgleniu i zejściu obrotów poniżej tysiąca znowu działa do tych 3 tys podczas jazdy. Przy serwisie klimy wymieniona była cewka ponieważ była spalona. Podejrzewam ze to czujnik ciśnienia klimatyzacji.
Comment