Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Więc jeśli w układzie A/C wiatraki załączają się często - to już jest informacja - coś jest nie tak! - już trzeba jechać do serwisu A/C celem sprawdzenia ilości czynnika w układzie. Im mniej czynnika tym częściej pracują wiatraki i częściej załącza się sprężarka. Ważne by spec. od klimy był naprawdę uczciwy bo już były przypadki że "klima sprawdzona" kasa poszła a czynnika w ukłądzie nie dobił ile trzeba. Zatem Oddając do speca auto celem sprawdzenia ilości czynnika mamy: (będziemy mieli) 1. sprawdzoną szczelność i 550g czynnika czyli tyle co ma być. 2. sprawny przekaźnik. i teraz, jeśli nie wejdzie do pracy sprężarka (wciskając przycisk A/C) wraz z wentylatorami to wtedy już poważna sprawa.
Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Gwizdał kiedyś tobie czajnik jak się gotuje woda? taka samo nie uruchomią się wiatraki jak nie osiągną odpowiedniej temperatury.
Zamieszczone przez adamko2013
Zobacz posta
Jeśli: termostat się zacina, przepuszcza raz wiecej raz mniej cieczy w obiegu wymuszonym, czujnik raz mierzy ciecz o temp. +55stC raz o temp 98stC i tak w kółko, to jak można winić czujnik?? jak? kumasz to..? i widzisz że po wymianie nie ma żadnej poprawy! // ten co to diagnozował i zalecił wymianę czujnika to jest jest tragedia, a nie mechanik.
Comment