Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwny zapach z klimatyzacji/nawiewu (powietrze brane z zewnątrz)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dziynki chopy jo stwiom tyż na niyszczelno nagrzewnica,ciekawe ile bydzie ta naprawa kosztować na serwisie.

    Comment


    • #17
      Na zimnym silniku zdejmij wężyk ze zbiorniczka i przez niego napompuj uklad powietrzem aż węże zrobią się twarde , dopiero wtedy szukaj wycieków.
      Najczęstrze przypodki to wyciek w komorze lub wyrzucanie płynu ze zbiornika,a nie nagrzewnica.Nie twierdzę że to nie ona,ale zanim postawisz krzyżyk nad autem,warto jest sprawdzić kilka rzeczy we własnym zakresie.Wszystko co smierdzi pod klapą,czuć jest również w środku auta.Hamulce ,sprzęgło ,olej,spaliny,płyn ze sprzyskiwaczy,paloną gumę-tak samo czuć płyn chłodniczy.
      Na zimnym silniku mała nieszczelność potrafi być niewidoczna,bo nie ma cisnienia,a na ciepłym płyn od razu odparowuje,więc czasem nadymanie układu to jedyna opcja żeby cokolwiek bez rozbierania znaleźć.Nieraz wystarczy dobre ściśnięcie węży,dwoma rękami.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Na zimnym silniku zdejmij wężyk ze zbiorniczka i przez niego napompuj uklad powietrzem aż węże zrobią się twarde , dopiero wtedy szukaj wycieków.
        Najczęstrze przypodki to wyciek w komorze lub wyrzucanie płynu ze zbiornika,a nie nagrzewnica.Nie twierdzę że to nie ona,ale zanim postawisz krzyżyk nad autem,warto jest sprawdzić kilka rzeczy we własnym zakresie.Wszystko co smierdzi pod klapą,czuć jest również w środku auta.Hamulce ,sprzęgło ,olej,spaliny,płyn ze sprzyskiwaczy,paloną gumę-tak samo czuć płyn chłodniczy.
        Na zimnym silniku mała nieszczelność potrafi być niewidoczna,bo nie ma cisnienia,a na ciepłym płyn od razu odparowuje,więc czasem nadymanie układu to jedyna opcja żeby cokolwiek bez rozbierania znaleźć.Nieraz wystarczy dobre ściśnięcie węży,dwoma rękami.
        Dziynki,jednak żech sie umuwioł we serwisie,zy mie dupa a niy mechanik!

        Comment


        • #19
          Co do filtrów z węglem. Są droższe a węgiel prędzej czy później oddaje to co zatrzymał - doświadczenie z akwarystyki ale działa w każdym przypadku.
          Czyszczenie klimatyzacji robię sam. Wyciągam filtr kabinowy i do nawiewów wpuszczam środek PLAK (wg mnie najlepszy w swojej cenie). Stosuję się do instrukcji z puszki. Potem zakładam nowy filtr i cieszę się świeżym powietrzem.
          Ozonowałem dwa razy. Pierwszy i ostatni. Bo zaczęło walić ponownie po ok. trzech miesiącach. A plak załatwił problem na ok. 6 miesięcy.
          A jak nie chcesz robić sam, to poszukaj promocji. Samo sprawdzenie szczelności i dodanie czynnika to 99 zł. Ozonowanie lub inna forma czyszczenia to ok. 50 zł.
          No i wymiana filtra bez czyszczenia nawiewów mija się z celem.

          Comment


          • #20
            No dobra,wizyta w serwisie mie rozwaloła,jednak wymiana chłodnicy!

            Comment


            • #21
              Jadź jeszcze do innego fachury ,niech się wypowie ,teraz to tylko wszystko by wymieniali

              Comment

              Working...
              X