Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wskaźnik poziomu paliwa w VIIIgen - Błędy, zawieszanie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez pietryk Zobacz posta
    Za dużo ta honda ma takich badziewi..skrzypiące pedały, problemy ze wskaźnikami, skrzypiący pulpit, odpadające klamki, szybkie wycieranie plastików, opadanie obrotów, poszarpywanie, cieniutki lakier, głośne wnętrze.. jak na honde to na prawdę dużo rzeczy... myślałem że to honda, a nie kia...
    A myślisz, że w VAGu czy Fordzie czy innych nic nie skrzypi i nie ma podobnych problemów? Octavia II kolegi skrzypi bardziej niż moje niby słynące ze skrzypienia ufo a Focus drugiego kumpla zaliczył już dwa padnięcia systemu audio (drugie niestety już po gwarancji...) oraz odłażenie i łuszczenie się całego podszybia. Chyba masz oczekiwania bardziej na Mercedesa, BMW, Audi czy chociaż Volvo a nie na zwyczajną Hondę czy Kię... Chociaż ostatnio jacyś malkontenci krzywili się, że i nowa klasa S za pół miliona skrzypi, także... Ja w moim ufo nie spotkałem się dotąd z żadną kwestią z powyższych poza może faktem, że lakier jest rzeczywiście taki sobie... chociaż jak się o niego dba, daje radę. Poszczególne rzeczy raczej też nie występują przecież na raz i we wszystkich egzemplarzach.

    Pytanie czy wolisz już jak coś może zaskrzypieć czy szarpnąć czy mieć opcję wypalonej dziury w tłoku czy głowicę silnika do wymiany jak rozrząd puści jak się innym markom zdarza...? To są tak naprawdę... pierdoły. Widzisz tu wątek "jak wymienić silnik" albo "gdzie zregenerować głowicę" albo co zrobić z check engine i przymusową wymianą oleju co 3tys. km? No nie ma, to się na "skrzypiących" pierdołach koncentrujemy... nie można mieć wszystkiego
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #32
      Nic dodać nic ująć. No może dodać. Oprócz paliwa to największe koszty jakie generuje to auto to płyn do spryskiwaczy
      Mam auto 4 lata i nie licząc wpadki którą zaliczyłem na początku z wymianą żarówki kierunkowskazu to dopiero dziś byłem w serwisie i tylko po to żeby przeprogramować ECU. Nie wiem czy jest auto tej klasy i za te pieniądze które było by lepsze pod kątem usterek.

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez pietryk Zobacz posta
        Za dużo ta honda ma takich badziewi..skrzypiące pedały, problemy ze wskaźnikami, skrzypiący pulpit, odpadające klamki, szybkie wycieranie plastików, opadanie obrotów, poszarpywanie, cieniutki lakier, głośne wnętrze.. jak na honde to na prawdę dużo rzeczy... myślałem że to honda, a nie kia...
        Nie wiem co masz za auto,ale u mnie nic nie skrzypi i żadnych problemów z obrotami czy wskażnikami.Jedynie z czym mogę się zgodzić to zbyt delikatny lakier.Ale obecnie produkowane auta z powodu ekologii niestety takie mają lakiery.Więc ja mam pozytywne jak na razie zdanie o Hondzie.A KIA bym nie kupił,bo jak tu się komuś pochwalić że się kupiło Kię.

        Comment


        • #34
          U mnie również, po zatankowaniu 3/4 baku pokazuje full, a przy zatankowaniu paru litrów nic sie nie podnosi. Jakaś rada ?

          Comment


          • #35
            Witam,

            Od jakiegoś czasu pomimo zatankowania auta benzyną do pełna wskaźnik pokazuje ciągle rezerwę (1.8 benzyna/lpg). Zaznaczam, że wcześniej nie było z tym problemów.
            Skorzystałem z samodiagnostyki, wyskoczył Error 2. Wyskoczyły mi błędy PA50 B1155 (skasowałem) i B1175, który nie chce się skasować. Wie ktoś może co oznacza ten błąd?
            Pozdrawiam,
            Łukasz

            Comment


            • #36
              Co do Kodu błędu B1155 : https://www.civicforum.pl/showthread...ighlight=B1155 oraz https://www.civicforum.pl/showthread...ighlight=B1155 jest jeszcze kilka wątków w których zawarte są informacje o tym kodzie.

              Co do Kodu B1175: Przerwa w obwodzie czujnika poziomu paliwa (zespół czujnika paliwa).

              1. Skasować kody DTC za pomocą HDS.
              2. Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II).
              3. Odczekać 30 sekund.
              4. Za pomocą HDS sprawdzić, czy występują kody DTC.
              Czy jest wskazywany kod DTC B1175?

              TAK - Przejść do punktu 5.

              NIE - Usterka okresowa, obwód czujnika poziomu paliwa w tym czasie jest sprawny.
              5. Wyłączyć zapłon.
              6. Rozłączyć złączkę 4-stykową zespołu zbiornika paliwa i złączkę 36-stykową modułu zestawu wskaźników (obrotomierz).
              7. Połączyć przewodami połączeniowymi styki nr 1 i nr 3 złączki 4-stykowej zespołu zbiornika paliwa z masą.

              Schemat 1.
              8. Sprawdzić ciągłość obwodu kolejno między stykami nr 32 i nr 33 złączki 36-stykowej modułu zestawu wskaźników (obrotomierz) a masą.

              Schemat 2.
              Czy obwód jest zamknięty?

              TAK - Przejść do punktu 9.

              NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między modułem zestawu wskaźników (obrotomierz) i zespołem zbiornika paliwa.
              9. Przeprowadzić sprawdzenie zespołu czujnika poziomu paliwa.
              • silnik R18A2


              Czy zespół czujnika paliwa jest sprawny?

              TAK - Wymienić moduł zestawu wskaźników (obrotomierz).

              NIE - Wymienić zespół czujnika poziomu paliwa.
              Załączone pliki
              Last edited by rambo7; 16-03-2015, 19:06.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #37
                Dzięki za info, czyli nie obędzie bez wizyty u mechanika... Wątki, które zalinkowałeś czytałem ale nigdzie nie było info o kodzie B1175 mam nadzieję, że pomoże podłączenie pod HDS i skasowanie błędu. Jeśli nie to qpa roboty mnie będzie czekać... Dam znać jeśli uda się rozwiązać problem.
                Pzdr.

                Comment


                • #38
                  wskaznik paliwa

                  witam
                  mam takie problem:
                  type-s 2.2 2009/polift
                  przed swietami mialem wypadek - kobieta uderzyla mi w tyl i od tamtej pory mam problem ze wskaznikiem ilosci paliwa - jest przeuniety o jakby 1/3 w gore - przy zatankowaniu do pelna wskazowka pokazuje pelny bak, ale zaczyna opadac dopiero po oproznieniu okolo 1/3 i zatrzymuje sie na 1/3 - tzn nie opada do konca i nie zapala sie rezerwa - moje podejrzenie to uszkodzony/przesuniety plywak - koszt nowego modulu w hondzie UK to 22funty

                  czy ktos moze mial podobny problem albo wie czy to bedzie problem plywaka ??

                  pozdrawiam

                  Comment


                  • #39
                    Witam,
                    Kiedyś gdzieś na forum wyczytałem o resecie wskazania paliwa za pomocą przekaźnika. Pamiętam, że wyraźnie było napisane, żeby przekaźnik zapiąć do zielonego przewodu od pompki - tego cieńszego bo wychodzą 2 zielone. Ciach i poduszka pasażera nie działa. Robił ktoś może ten zabieg? Wiązka gruba i nie chcę ciąć kolejnego przewodu na chybił trafił. Mam gaz i męcząca jest świecąca rezerwa przy pł zbiornika paliwa.

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez pietryk Zobacz posta
                      Za dużo ta honda ma takich badziewi..skrzypiące pedały, problemy ze wskaźnikami, skrzypiący pulpit, odpadające klamki, szybkie wycieranie plastików, opadanie obrotów, poszarpywanie, cieniutki lakier, głośne wnętrze.. jak na honde to na prawdę dużo rzeczy... myślałem że to honda, a nie kia...
                      Witam,
                      z mankamentów które wymieniłeś,w moim pojeździe ,który użytkuję od 4 miesięcy występuje skrzypienie pedałów,mały problem ze wskaźnikiem

                      i świergot (gdy jest chłodno) w kolumnie kierowniczej,(pod samą kierownicą)
                      Ale ogólnie Ufo to fajne autko!

                      Comment


                      • #41
                        Zasięg pokazuje zero

                        Witam mam taki problem, w sumie to nie wiem czemu i jak sobie z tym poradzić. Mianowicie w mojej hondzie (1.8) była robiona regulacja zaworów. Wszystko jest ok poza jednym... Zasięg km do przejechania pokazuje 0 mimo że mam jeszcze prawie pół baku... Jak można to naprawić???
                        Z góry dzięki za pomoc

                        Comment


                        • #42
                          Spróbuj podtankować kilka litrów paliwa - strzałka paliwa powinna się ocknąć (bo rozumiem że i ona zeszła w dół?) a komputer na nowo przeliczyć pozostały dystans
                          Last edited by szuwi; 23-10-2017, 18:48.

                          Comment


                          • #43
                            Sprawdź jak z działaniem zegarów:
                            TEST wskaźników zegarów Civic UFO 2006-2010


                            lub Tak:

                            Polecam zrobić test wyświetlacza i sprawdzić jak on działa:

                            1. Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję 0,
                            2. Nacisnąć i cały czas trzymając wciśnięty przycisk Sel/Reset na kierownicy;
                            - włączyć światła (postojówki),
                            - przekręcić kluczyk do pozycji II
                            - w czasie 5 sekund:
                            - wyłączyć światła (postojówki),
                            - włączyć światła (postojówki),
                            - wyłączyć światła (postojówki),
                            3. W czasie 5 sekund:
                            - zwolnić przycisk Sel/Reset
                            - nacisnąć i zwolnić 3 razy przycisk Sel/Reset
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment


                            • #44
                              Strzałka była w połowie baku bo tyle było ale faktycznie podtankowanie pomogło zasięg wrócił. Ale zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz przy odpaleniu na zimnym odpala obroty podnoszą się do 1tys później jakby pauza i do ok 2tys później normalnie spadają już. Zagasilem auto i już normalnie odpalił. I moje pytanie skąd to dziwne zachowanie czy możliwe że komputer się dostraja po odpieciu?

                              Comment


                              • #45
                                Zamieszczone przez Sieku89 Zobacz posta
                                czy możliwe że komputer się dostraja po odpieciu?
                                coś w tym stylu, ECM dowiedział się o warunkach atmosferycznych po zebraniu danych z czujników: temp cieczy ECT, temp powietrza w dolocie IAT, itd, więc dostraja mieszankę i z czasem obroty spadają.
                                Kierownik Działu Diesla

                                Comment

                                Working...
                                X