Zamieszczone przez falcong700
Zobacz posta

Zamieszczone przez falcong700
Zobacz posta
Zdanie jest z gatunku wiem... ale nie powiem

No i doszedł przewód powrotny do zbiornika

Ja jestem bardzo ciekawy tego przewodu ? jak byś mógł to opowiedz o nim :

Pytam, bo nie mam pojęcia o czym napisałeś?
Ja przewodu powrotnego nie potrafię sobie przypomnieć.
Wiem gdzie jest przewód zasilania paliwem, wiem gdzie jest przewód odpowietrzania zbiornika z gazów. EL przewodu powrotnego.... nie bardzo wiem o jakim piszesz?
Zamieszczone przez falcong700
Zobacz posta
to który?
gdzie on konkretnie jest napisz.
Zamieszczone przez falcong700
Zobacz posta
nie gadamy tu w tym temacie o zamulaniu z powodu braku paliwa!!!
Napisaliśmy się ... ale falkong700 piszesz kompletnie nie w temacie. Wyskoczyłeś z jakimś enigmatycznym wpisem i nie wiem o co chodzi z czym to wiązać?
Sprawdzanie zaworu dwukierunkowego EVAP
1. | Odkręcić korek wlewu paliwa. |
2. | Wymontować zawór dwukierunkowy EVAP. |
3. | Odłączyć przewód oparów od zaworu dwukierunkowego EVAP. Podłączyć go do miernika i pompy próżniowej , jak pokazano na rysunku. |
4. | Powoli wytworzyć podciśnienie i stale kontrolować wskazanie miernika. Zawór powinien się otwierać przy ciśnieniu poniżej 1,33 kPa (1,0 mmHg).
|
5. | Przełączyć przewód z końcówki podciśnienia na końcówkę ciśnienia |
6. | Powoli zwiększać ciśnienie w przewodzie oparów paliwa, obserwując wskaźnik. Zawór powinien się otwierać przy ciśnieniu powyżej 5,07 kPa ( 38 mmHg).
|
Zamieszczone przez marcin19883
Zobacz posta
Zamieszczone przez pitt
Zobacz posta
Zamieszczone przez pitt
Zobacz posta
(ten zawór jest 2 kierunkowy dzisiaj, ale w IV gen 1988r miałem też EVAP ale powietrze było wpuszczane korkiem. Wychodzi na to że dziś zawory są 2 kierunkowe do tego w baku jak pokazałeś jest dodatkowy zawór oddzielający paliwo/gazy. Tak nie było wcześniej bo w lato któregoś razu zdarzyło mi się że korkiem wypływało paliwo po zatankowaniu do fula).
Comment