Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spryskiwacze reflektorów i przedniej szyby w VIIIgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    spoko, ogarniete, mialem chwilke, wypiela sie tylko wezyk na podszybiu

    Comment


    • #77
      Witam, podepnę się pod temat tej nieszczęsnej pompki - z tego co widzę na aukcjach to obudowa od licznika ta "chropowata" bo na śliskiej nie zauważyłem nigdzie już często ma 3 przyciski (1 to vsa jak w każdej ale kolejne 2 to parktronic i spryski reflektorów) i pytanie za 100 pkt Czy ktoś przerabiał takie rozwiązanie: odłączenie jakiegoś kabla co odpowiedzialny jest za spryski reflektorów podpiętego pod manetkę od sprysków szyby (to działa razem z tego co widzę) i podpięcie go pod taki "poliftowy" włącznik na desce rozdzielczej. Dało by to efekt spryskiwania szyby manetka przy kierownicy a świateł tylko wtedy gdy chcemy przyciskiem. Czy ktoś już to ogarniał i wie który przewód itd ?
      Pozdrawiam

      Comment


      • #78
        Spryskiwacze ksenonów

        Witam wszystkich Mam pytanie jaki moze byc powód nie działających spryskiwaczy ksenonów ?? Dopiero co kupilem i nie zwrocilem uwagi na to ze nie dzialaja :/ ( Civic viii type r 2008 r )
        Plynu wlałem 5 l i nadal nic może jakis bezpiecznik ?? jakieś pomysły ?
        Last edited by mario86; 24-10-2016, 16:36.

        Comment


        • #79
          Najczęściej pada pompka,albo jej przyłącze.
          Obecność płynu nie ma wpływu na to czy pompka działa czy nie.

          Comment


          • #80
            Istnieje jakaś regulacja spryskiwaczy lamp?? U mnie nie nic się nie rusza. Da się jakoś rozruszać dysze ??

            Comment


            • #81
              Pytanie... Ruszało i przestało? Czy nigdy nie działało? Regulacji jako takiej nie ma, budowa sprysku nie za bardzo pozwala na bezinwazyjną ingerencję w jego działania.
              Pamiętaj by uruchomić spryski to światła mijania muszą być zapalone.
              Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

              Comment


              • #82
                Nie widzę odpowiedzi na pytania wcześniej zadane przez innych, więc odświeżę -
                który kabelek (kabelki) przy manetce spryskiwaczy odpowiadają za sprysk świateł? Nie sądzę, żeby były zespolone (zasilane tym samym kabelkiem) jeśli do sprysków
                reflektorów jest osobny przycisk na desce rozdzielczej.

                Comment


                • #83
                  Butler nigdy się nie ruszało. Same spryskiwacze działają, ale chciałem je lekko poprawić. Jeden spryskiwacz nie wychodzi do końca i za nisko psika. Co tam mogło sie przyblokować?? Da się to naprawić ??

                  Comment


                  • #84
                    Zamieszczone przez eror Zobacz posta
                    Nie widzę odpowiedzi na pytania wcześniej zadane przez innych, więc odświeżę -
                    który kabelek (kabelki) przy manetce spryskiwaczy odpowiadają za sprysk świateł? Nie sądzę, żeby były zespolone (zasilane tym samym kabelkiem) jeśli do sprysków
                    reflektorów jest osobny przycisk na desce rozdzielczej.
                    W polifcie jest osobny przycisk do spryskiwania reflektorów (na panelu wokół obrotomierza), w przedlifcie tego nie ma.

                    Zamieszczone przez Gajek Zobacz posta
                    Butler nigdy się nie ruszało. Same spryskiwacze działają, ale chciałem je lekko poprawić. Jeden spryskiwacz nie wychodzi do końca i za nisko psika. Co tam mogło sie przyblokować?? Da się to naprawić ??
                    Miałem kiedyś podobnie... Zanim zaczniesz kombinować, rozbierać.... Obstawiam że to wynik niskiej temperatury i gdzieś lód przyblokował to i owo. Masz możliwość zostawienia auta na parę godzin w dodatniej temperaturze? Powinno pomóc.
                    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                    Comment


                    • #85
                      Butler, ależ ja właśnie piszę: "Nie sądzę, żeby były zespolone (zasilane tym samym kabelkiem) jeśli do sprysków
                      reflektorów jest osobny przycisk na desce rozdzielczej."

                      Ja mam polifta i dodatkowy przycisk. Zatem czy do manetki przy kierownicy dochodzi tylko kabelek sterujący dwiema pompkami na raz a z przycisku tylko do
                      pompki reflektorowej czy do manetki dochodzą kabelki osobne od pompki na szybę i od pompki dla reflektorów.
                      No dokładniej, nie mówię, że prościej, nie potrafię

                      Comment


                      • #86
                        Butler auto trzymam w garażu gdzie mam 20 stopni. Także to nie problem z lodem. Sam z siebie gdzieś się przyblokował. Będę musiał w jakis weekend zdjąć zderzak i rozebrać spryskiwacz.

                        Comment


                        • #87
                          Zaślepka spryskiwacza reflektora

                          Witajcie!

                          Na spryskiwaczu prawego reflektora mojej Hani nie ma zaślepki. Niestety nie wiem w jaki sposób odpadła czy została oderwana, ponieważ taką już kupiłem. Chciałem to w końcu naprawić i nie oblewać już innych samochodów i przechodniów płynem do spryskiwaczy
                          Stąd pytanie, czy montaż tej części jest prosty? Chcę kupić ją na allegro (80zł....) i sam założyć, ale nie wiem w jaki sposób to zrobić.
                          W załączniku przesyłam fotkę stanu istniejącego.

                          Proszę o pomoc.
                          Załączone pliki

                          Comment


                          • #88
                            Tak patrze na tą Twoją fotkę i wydaje mi się że nie masz w ogóle połowy spryskiwacza. Zaślepka to małe piwo.
                            a) pękło coś w konstrukcji spryskiwacza i cały przód wyleciał
                            b) ktoś wyrwał

                            Zerknij jak to powinno wyglądać













                            Last edited by Butler; 07-06-2017, 08:37.
                            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                            Comment


                            • #89
                              Jeśli mógłbyś wrzucić zdjęcia jeszcze raz, bo nie działają, to będę wdzięczny.

                              Comment


                              • #90
                                Poprawione
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X