Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Elektroniczny wskaźnik obrotów, wskaźnik ECO w VIIIgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Wskaźnik REV

    Witam! Szybkie pytanie: do czego służy diodowy wskaźnik REV po lewej stronie od prędkościomierza. Przy zapłonie normalnie zapala się 6 diod, potem gasną i tyle. W trasie ani razu zadna się nie zaswiecila.

    Comment


    • #62
      To weź zakręć auto do odcinki to się zapalą.
      Jest też taka możliwość że można włączyć/wyłączyć wyświetlanie REV i ECO, dokonuje to się poprzez menu komputera pokładowego.
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment


      • #63
        Te diody służą do tego żebys wiedział kiedy bieg zmienic na wyzszy nie odrywając oczu od drogi
        Fajny bajer z motorsportu
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • #64
          Niedawno temat wałkowany tu https://www.civicforum.pl/showthread...obrotów-w-UFO , jest tam nawet zlinkowany film ilustrujący heh.

          Tematy już połączone
          Last edited by Butler; 25-06-2015, 05:52. Powód: edycja moderatora

          Comment


          • #65
            Udało mi się potwierdzić, funkcjonowanie diód. Diody działają / zapalają się w moim przypadku zaraz przed 7 albo zaraz po 7 tysiącach obrotach. Niezdazylem zwrócić uwagi na obroty bo wpatrywalem sie w diody i droge. Trzeba faktycznie przycisnąć. Na maksa . Nieodczulem utraty mocy ale 120 na dwójce to trochę za dużo przez dłuższy okres czasu więc wrzuciłem 3, no i diody zgasły. Nie zapaliły się wszystkie, tylko 2 's 3,ale się zapaliły ☺ . autko działa.

            Sent from my LG-H440n using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Kolejny krok milowy z moją Honda pokonany. Moment odcięcia wynosi u mnie 7500 rpm. Próbowałem dwa razy żeby się upewnić. Wskazówka wychyla się lekko poza 7500 i zaczyna spadać ( silnik zwalnia) gdzieś do 6600-6700 poczym autko znowu ożywa i chyżo ciągnie do 7500. Coś niesamowitego. Jeżdżę tak już od jakiegoś czasu, testując hondę tu i tam , na krótkich odcinkach oczywiście i spalanie wcale się nie zmieniło.

              Sent from my LG Tapatalk

              Comment

              Working...
              X