Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Elektroniczny wskaźnik obrotów, wskaźnik ECO w VIIIgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    A dzieki sprawdze jutro,no i fajną masz furke , moja tez troche powyżej 70 tyś przebiegu.
    Pozdrawiam.
    Last edited by bykuman; 28-05-2015, 21:21.

    Comment


    • #47
      No to ładny egzemplarz znalazłeś. Jak ogarniesz auto to zrób fotki i zaprezentuj maszynę w dziale nasze auta! Udanego użytkowania życzę.

      Comment


      • #48
        No wiec , diody nie działają. Próbowałem na 1 na maxs na 2 do 100-ówki nawet na trójce aż mi drogi brakło. Wskażnik nie reaguje. Zapalił się tylko jakiś trójkącik ale nie zdążyłem zobaczyć co to było. Jestem w sumie pod wrażeniem jak taka mała honda może tak przyszpieszać i w tak krótkim czasie osiągnąć takie prędkości. Teraz przy nowych oponach idzie jak na szynach. W sumie tak mi strasznie nie zależy na tych diodach, jest przecież duży wskażnik, ale obawiam sie ze może to mieć związek z czymś poważniejszym. A wiec jakieś może inne wskazówki, z góry dziękuje.

        Comment


        • #49
          Może masz wyłączone te diody w ustawieniach. Czytałem w instrukcji, że można wskaźniki REV i ECO wyłączyć.

          Comment


          • #50
            Sprawdzałem te ustawienia i są włączone. Dodam że podczas uruchomienia auta, cała deska podświetla sie wzorowo wieć same diody nie są uszkodzone. Czy istnieje może jakiś bezpiecznik albo blokada odciecia ,która jest połączona z tymi diodami. Moze tego właśnie nie mam - jakiegoś bezpiecznika ? Jak cisnąłem 1 na maksa ( ponad 7 tyś obrotów) nie odczułem żadnego odciecia czy braku mocy. Niewiem jednak jakie są progi graniczne na każdy bieg. Pozdrawiam.

            Comment


            • #51
              Jak cisnąłem 1 na maksa ( ponad 7 tyś obrotów) nie odczułem żadnego odciecia czy braku mocy.
              To dziwne, odcięcie powinno nastąpić poniżej 7 tyś. Może masz wgrany jakiś modyfikowany soft?

              Spróbuj odłączyć akumulator na jakiś czas, aby komp się zresetował i zobacz czy coś się zmieniło.

              Comment


              • #52
                No cisłem na maksa i nic , nie wiem. Sprawdze przy okazji. Dzieki za pomoc. Ztym softem to nie wydaje mi się , ale wszystko jest możliwe . Miłego weekendu.

                Comment


                • #53
                  Niektóre ufo 1.8 miały odcięcie na 7200rpm, może go nie osiągnąłeś. Odcinka na pewno tam jest, pociągnij do niej i przekonasz się, czy diody się zapalą. Nawet jak ktoś ją przesunął zmodyfikowanym softem na 7600 (niektórzy tak robili) to spokojnie, tego silnika nie "przekręcisz" tak łatwo.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • #54
                    Dzieki, całe szczęście, jeden problem mniej. Nie jestem osobą która kręci obroty na każdych światłach. Dobrze jednak wiedzieć , że tam są. Diody przypuszczam ,że w końcu któregoś razu się zapalą , myślałem tylko ,że funkcjonują na podobnej zasadzie jak funkcja eco, albo określają zmiane biegu.

                    Comment


                    • #55
                      Nie, one funkcjonują tak jak np. w bolidach F1...

                      (i za takie smaczki właśnie uwielbiam ten model!)

                      Comment


                      • #56
                        Dokladnie tak... w 9gen prozno tego szukac ... poza Type R Za to w 8 gen nawet 1.4 trzyma klimat
                        Last edited by Alix; 08-06-2015, 20:59.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • #57
                          Przepraszam ,tzn że jak to funkcjonuje-"np.w bolidach F1"- rozumiem ,że diody powinny rosnąć i maleć przy każdej zmianie biegów, coś na wzór głównej wskazówki obrotomierza ?

                          Comment


                          • #58
                            Bykuman, wyjasnione zostało już wszystko... Posadź ewentualnie za kierownice kogoś, kto umie jeździć sportowym samochodem (tzn umie wciskać gaz do przysłowiowej deski heh), to gwarantuję ci, że zobaczysz jak i kiedy się zapalają te lampki.

                            Comment


                            • #59
                              Tutaj doskonale widać jak powinien pracować ten wskaźnik.

                              Comment


                              • #60
                                Dzieki za filmik mark

                                Comment

                                Working...
                                X