Hej,
ostatnio pojawił się pewien problem - kierownica jakby nie odbijała do końca i usłyszałem na postoju lekkie obcieranie z przodu, delikatne ściąganie w prawo. Wizyta u mechanika - wymiana łożysk amorów, poduszek, regulacja magla i zbieżność - 500zł z robotą. Auto to NLAES75303W900112 Civic ES7 Sedan 1.6 110KM 2002r.
Wyjechałem samochodem i za 10 min bylem z powrotem - kierownica skręcona w lewo przy jezdzie na wprost, autem nosi po drodze, z prawego amora gluchy puk na każdej nierówności, koło dalej nie wraca do położenia prostego. Ponowna rozbiórka - nowe łożyska chroboczą nawet przy obrocie w ręce. Po zamówieniu drugich takich samych (liczyliśmy, ze przyszły po prostu uwalone - zdarza się), regulacji zbieżności skończyło się na tym, że mam obecnie stare poduszki i nowe, chroboczące lożyska, generalnie zero poprawy co do stanu samochodu. Zbieżność dalej wariuje i rozregulowuje się jak chce. Skończyłem właśnie urlop i wracając z niego, podjechałem do Hondy we Wrocławiu. Cena za 2 łożyska i poduszki - 780PLN plus VAT, ok 960PLN. OEM w haparts na zamówienie za 3-4tyg 750PLN, w JDMSHOP - niewiele taniej jak w Hondzie - zdecydowanie za dużo, chyba, że nie będzie innego wyjścia. Które zamienniki polecacie?
Znalazłem w intercarsie następujące zamienniki, nie są dostępne w magazynie i nie orientuję się jaki czas oczekiwania:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html SACHS za 214PLN
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html LEMFORDER za 214PLN
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html MOOG za 215PLN
Jest jeszcze jedna sprawa co do poduszek - wg Hondy prawa i lewa różnią się - dwa różne numery części 51920-s5a-761 dla prawej i 51925-s5a-761 dla lewej. Natomiast w zamiennikach niby obie są takie same. Jestem obecnie w kropce i liczę na dobrą radę.
ostatnio pojawił się pewien problem - kierownica jakby nie odbijała do końca i usłyszałem na postoju lekkie obcieranie z przodu, delikatne ściąganie w prawo. Wizyta u mechanika - wymiana łożysk amorów, poduszek, regulacja magla i zbieżność - 500zł z robotą. Auto to NLAES75303W900112 Civic ES7 Sedan 1.6 110KM 2002r.
Wyjechałem samochodem i za 10 min bylem z powrotem - kierownica skręcona w lewo przy jezdzie na wprost, autem nosi po drodze, z prawego amora gluchy puk na każdej nierówności, koło dalej nie wraca do położenia prostego. Ponowna rozbiórka - nowe łożyska chroboczą nawet przy obrocie w ręce. Po zamówieniu drugich takich samych (liczyliśmy, ze przyszły po prostu uwalone - zdarza się), regulacji zbieżności skończyło się na tym, że mam obecnie stare poduszki i nowe, chroboczące lożyska, generalnie zero poprawy co do stanu samochodu. Zbieżność dalej wariuje i rozregulowuje się jak chce. Skończyłem właśnie urlop i wracając z niego, podjechałem do Hondy we Wrocławiu. Cena za 2 łożyska i poduszki - 780PLN plus VAT, ok 960PLN. OEM w haparts na zamówienie za 3-4tyg 750PLN, w JDMSHOP - niewiele taniej jak w Hondzie - zdecydowanie za dużo, chyba, że nie będzie innego wyjścia. Które zamienniki polecacie?
Znalazłem w intercarsie następujące zamienniki, nie są dostępne w magazynie i nie orientuję się jaki czas oczekiwania:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html SACHS za 214PLN
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html LEMFORDER za 214PLN
https://e-katalog.intercars.com.pl/#...-phersona.html MOOG za 215PLN
Jest jeszcze jedna sprawa co do poduszek - wg Hondy prawa i lewa różnią się - dwa różne numery części 51920-s5a-761 dla prawej i 51925-s5a-761 dla lewej. Natomiast w zamiennikach niby obie są takie same. Jestem obecnie w kropce i liczę na dobrą radę.
Comment