Przyszedł czas na wymianę tłumika końcowego. Mam zakupiony tłumik OEM w doskonałej kondycji, w ASO zakupiłem pierścień uszczelniający oraz śruby.
Czy należy zastosować jakąś pastę uszczelniającą przy użyciu oryginalnego pierścienia? Czy obejdzie się bez? W sumie to połączenie pracuje a pasta może się wykruszać z czasem więc tak na logikę wydaje mi się, że pasta jest zbędna. Ale może się mylę?
Z tego co widzę pierścień z ASO wygląda o wiele solidniej niż wszelkie zamienniki.
Stary pierścień po 14 latach wygląda jak przyklejony ołów, ciężko się to czyści z tłumika środkowego.
Czy przy przykręcaniu śrub ze sprężynami na coś zwrócić szczególnie uwagę w kwestii pierścienia uszczelniającego żeby to wszystko ładnie się zgrało i nie było niespodzianek? Czynność wydawałoby się prosta ale jakoś wolę się upewnić :-P
Czy należy zastosować jakąś pastę uszczelniającą przy użyciu oryginalnego pierścienia? Czy obejdzie się bez? W sumie to połączenie pracuje a pasta może się wykruszać z czasem więc tak na logikę wydaje mi się, że pasta jest zbędna. Ale może się mylę?
Z tego co widzę pierścień z ASO wygląda o wiele solidniej niż wszelkie zamienniki.
Stary pierścień po 14 latach wygląda jak przyklejony ołów, ciężko się to czyści z tłumika środkowego.
Czy przy przykręcaniu śrub ze sprężynami na coś zwrócić szczególnie uwagę w kwestii pierścienia uszczelniającego żeby to wszystko ładnie się zgrało i nie było niespodzianek? Czynność wydawałoby się prosta ale jakoś wolę się upewnić :-P
Comment