Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Diesel buczenie, dość głośny podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sprawdź proszę dokładnie od spodu jak guma będzie miękka i będzie wyczuwalne takie przelewanie to olej ,jak dość twarda to zalewka
    Co do poduszki ,której szukasz Poduszka nr 43/01 216 cena 112 zł
    to jest w promocji zamiennik https://www.jparts.pl/zawieszenie-i-...=646&car=12362
    Co do fotki ,postaram się jutro ,ale tam dostęp jest tragiczny ,ledwo co widać .Generalnie to te co lecą na pompę absu z podszybia
    Tam się wszystko telepie i wpada w rezonans ,Dobrze to wygłuszyć odizolować .To w zimie będziesz miał spokój z ryczeniem na mrozie

    Comment


    • #32
      Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
      Ma ktoś może namiary na pasującą poduszkę skrzyni biegów do 1,7 CTDI?
      Jak tam, wymieniłeś tą tylną od skrzyni ?

      Comment


      • #33
        Nie wymieniałem jeszcze.

        Comment


        • #34
          Dziś znowu zaczęło buczenie dawać mi w kość ,nie tak mocno jak przedtem ,ale jest ,dokładnie zaczyna się przy ok 2100 obr/min i kończy tak przy 2600
          w tym przedziale ,poniżej i powyżej tych wartości relatywny spokój
          Czy przy 2000 ,nie zaczyna czasem pracować turbo ?
          Przy ZDEMONTOWANYM filtrze powietrza jest cisza silnik wkręca się na obroty równo ,bez buczenia ,czyżby to był lipny ,już brudny filtr? wymieniony około 6mc temu FILTRON
          Fakt jest już trochę sfatygowany ,

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Hondaniel Zobacz posta
            k 2100 obr/min i kończy tak przy 2600
            kilka rzeczy odpowiadałem we wpisie nr #6, ale widać nie trafione. Słuchaj, czy Ty nie masz problemu ze standardową sprawą? to co piszesz pokrywa się z tym: całość lub wpis #17 https://www.civicforum.pl/showthread...-2200rpm/page2
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #36
              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              kilka rzeczy odpowiadałem we wpisie nr #6, ale widać nie trafione. Słuchaj, czy Ty nie masz problemu ze standardową sprawą? to co piszesz pokrywa się z tym: całość lub wpis #17 https://www.civicforum.pl/showthread...-2200rpm/page2
              Rambo7 ,jak ja bym chciał ,aby to był tak banalny objaw .Przewód paliwowy niskiego ciśnienia wymieniłem na wzmocniony gumowy ,zamontowałem to na dedykowanych obejmach .Jednak to nic nie dało (zapewne w zimie się sprawdzi). Tam też jest pewien problem w poprowadzonych przewodach hamulcowych tych na podszybiu zwłaszcza z prawej strony ( nie mają mocowania fabrycznie ) także to poprawiłem montując dodatkową spinkę przewodów wkręcając ją w ściankę grodziową teraz wszystko ładnie się trzyma
              Jednak to nie odpowiada za buczenie jednostki
              Zamontowałem także podgrzewacz ,z tym że pionowo mocując go do obudowy pompki ,czy u Ciebie się on nie przegrzewa w pozycji poziomej ?
              Jeszcze powalczę z tym hałasem ,ale trochę mnie to już śmieszy ,że nie mogę dojść co jest tu w tym klekocie grane z tym buczeniem
              Wczoraj wracałem z Zakopanego A4 to najgłośniej jest przy 110 /130 tak od 160 jest ciszej zdecydowanie

              Comment


              • #37
                nie przegrzewa się bo, pierwsze primo, Stanadyne ma termostat i załącza się przy +5StC i wyłącza przy +30stC. po drugie primo, układ jest zalany paliwem inaczej będą problemy z rozruchem silnika.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                  nie przegrzewa się bo, pierwsze primo, Stanadyne ma termostat i załącza się przy +5StC i wyłącza przy +30stC. po drugie primo, układ jest zalany paliwem inaczej będą problemy z rozruchem silnika.
                  Prezes nie przeczytałeś dokładnie instrukcji ,tam jest napisane jak wół ,że grzałka powinna być montowana w pozycji pionowej ,ewentualnie pod możliwie dużym kontem .Ja u siebie tak zamontowałem ,znajomy mech także potwierdził i dodał ,że "poziomo to amatorka montuje" ,Np ,filtry pomki wszystko w pionie ,chodzi o równomierne wypełnienie cylindra grzałki
                  Mniejsza o to
                  Miałeś dobre przypuszczenia odnośnie buczenia ,że dolot może hałasować
                  Puszka filtra wpadała w specyficzne wibracje i poniekąd wprawiała w rezonans puszkę z bezpiecznikami ,przy opisywanych obrotach to wszystko tam się telepie
                  Puszka filtra także lata na gumowych dystansach (wiek robi swoje ) dodatkowo jakiś fachman ułamał jedno ucho mocujące to od strony nadkola w tejże obudowie filtra i u mnie jeszcze dawało to bardziej czadu
                  Więc problem wibracji rezonansu jest tu powodem ,poduszki także ,to wszystko do kupy się składa na hałas w kabinie
                  Z przewodem paliwowym także walczyliście tyle czasu ! ,(rezonans )
                  Jeszcze jedno ,tylko oryginalna poduszka olejowa Hondy silnika eliminuje wibrację do minimum ,większość zamienników to zalewki całe
                  Piszę bo mam porównanie ostatnio wymieniłem zamiennik na oryginał ,i nie ma porównania .Jednak jest 3x droższa
                  Zastanawiam się czy nie wrzucić tam jakiegoś wydajnego dużego stożka np,h&r i wyizolować dolot ,gdyż podczas moich prób wyszło ,że ten motor jest naprawdę cichy jak filtr jest całkowicie odizolowany od reszty okablowania rurek przewodów
                  Niestety jest tam w komorze zbyt ciasno,spora wada tego auta .
                  Last edited by Hondaniel; 30-09-2016, 17:30.

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
                    Prawej przy chłodnicy nie wymieniałem a jedynie tą przy rozrządzie (Yamato). Objawy jakie mam do tej pory to drgania silnika poniżej 2 tys. obrotów.
                    Czy tą poduszkę trzeba było przerobić .tzn czy pasowała w otworach montażowych ?

                    Comment


                    • #40
                      Jaką rolę pełni element zaznaczony na fotce ,część nr4rysunek1.jpg

                      Comment


                      • #41
                        Witam,
                        Temat co prawda dotyczy diesla, ale wydaje mi się być odpowiedni. Przy obecnych temperaturach silnik mi strasznie buczy. Ale tak w zakresie obrotów 2-2,5 tysiąca. Najgorzej przy dokładnie 2400 obr./min. Po prostu dzwoni w uszach, brzęczy mi szyba kierowcy, obicie drzwi kierowcy i niekiedy podsufitka w okolicach światełka, kokpit. Tak jakby silnik czy układ wydechowy wpadał w rezonans. Wiem, że to 15-letnie auto, ale bez przesady. Wydaje mi się, że mam małą dziurkę w tłumiku końcowym, bo słychać to jak lekko przygazuję na rozgrzanym silniku. Mimo wszystko, gdy silnik jest ciepły, to nie jest tak głośno, na postoju wręcz nie słychać silnika.
                        Jakieś pomysły?

                        Comment


                        • #42
                          Witam,
                          A więc został wymieniony tłumik końcowy na Walkera. Mimo wszystko nadal jest to samo. Musiałem przejechać ze 3-4 km bez ostatniego tłumika do innego serwisu, no i wtedy już auto chodziło jak jakiś Lancer EVO z wydechem 50 mm. Bas niesamowity. Nie wiem jak powinno się zachowywać auto bez końcowego, szczególnie 7 gen, bo na forach innych marek udało mi się doczytać, że niektórym bez końcowego tłumika auto pracowało niemalże z identyczną głośnością, jak i z końcowym. Dziś jeszcze na podnośniku zauważyłem malutki osad sadzy na pierścieniu uszczelniającym między tłumikami.
                          Jak myślicie, środkowy tłumik również jest do wymiany? Bo wnerwia mnie już sytuacja opisana w poprzednim poście.
                          Last edited by kubsztyk; 06-03-2018, 06:53.

                          Comment

                          Working...
                          X