Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Diesel buczenie, dość głośny podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dobra
    Więc już streszczam jak wypadła wymiana poduszki
    Na wstępie chcę odradzić zakup poduszki marki TEDGUM ,jest to polski zamiennik
    Co z nim nie tak ,a więc to że po zamontowaniu praktycznie żadnej ,ale to żadnej poprawy w porównaniu z uszkodzoną
    poduszką która była ,odizolowana podkładką
    Troszkę lepiej ,ale nie o to chodzi .Okazuje się ,że ten producent zwyczajnie zalewa cala poduszkę gumą ,nie używa oleju
    Oddałem do sklepu
    Zamontowałem inny zamiennik firmy Febest OLEJOWY , zdecydowana różnica kierownica tylko delikatne drżenie
    Co najważniejsze przestało buczeć podczas hamowania silnikiem i jest zdecydowanie ciszej przy wyższych prędkościach
    Co więcej nie ma znaczenia czy poduszka jest dedykowana przynajmniej w tym przypadku do 1,4 1,6 czy 1,7 CTDI

    Comment


    • #17
      Dzisiaj sprawdzając poziom oleju ,zauważyłem że jeden z przewodów hamulcowych był wypięty w mocowaniu,strona podszybia ,ten co leci od pompy chyba na regulator .Ciężko wchodził w mocowanie (zatrzask) musiałem go naciągnąć
      Co się okazało po tym zabiegu .Auto zrobiło się jeszcze bardziej ciche !?jeszcze mniej buczy
      Czy to możliwe .że to pomogło civic-01-05-silnik-1-7-cdti-122tkm-gwarancja-3-5-d.jpg
      Czy przewód mógł się samoczynnie wypiąć ,zauważyłem także ,że przewody lecące od pompy abs ,także nie siedzą w mocowaniu jak powinny
      Last edited by Hondaniel; 17-08-2016, 17:30.

      Comment


      • #18
        Wymieniałeś tę przednią dolną poduszkę przy chłodnicy?

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
          Wymieniałeś tę przednią dolną poduszkę przy chłodnicy?
          Nie ,ona jest praktycznie nie istotna.Pełni rolę stabilizatora ,chroni przed zbyt szybkim wybiciem pozostałych poduszek ,zwłaszcza tylnej przy skrzyni
          Która jeśli jest oberwana powoduje ruch silnika w osi ,co za tym idzie szarpania podczas ruszania i odpuszczania
          Za wibracje i głuche wycie pod obciążeniem ,oraz hamowaniem silnika odpowiada olejowa prawa
          Jeżeli są jakieś luźne przewody ,niedokręcone osłony ,to wszystko wpada w rezonans / także nieprzyjemnie potrafi hałasować (u mnie przewód hamulcowy )
          W silnikach benzynowych tego się tak nie odczuwa .Diesel jednak trzęsie się naprawdę solidnie i wszystko musi być dokręcone na zicher

          Comment


          • #20
            Ok czyli z Twojego opisu wynika, że mogę mieć oberwaną poduszkę przy skrzyni bo mam właśnie takie objawy jak napisałeś. Tą przy pompę ABS mam wymienioną.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
              Ok czyli z Twojego opisu wynika, że mogę mieć oberwaną poduszkę przy skrzyni bo mam właśnie takie objawy jak napisałeś. Tą przy pompę ABS mam wymienioną.
              Tą są moje obserwacje i w większości tak się dzieje
              Zanim cokolwiek kupisz ( a poduszki nie są tanie ) wejdź pod auto z kanału obczaj tę poduszkę ,trzeba ją ponaginać naprawdę solidnie aby było coś widać .
              Najlepiej jeden hipek w kanale drugi buja autem Na Biegu
              Czasem jest tak ,że mocowania poduszek się obluzują .Tak było w audi żony
              Napisz jaki zamiennik poduszki zamontowałeś z prawej strony ,i jakie były wcześniejsze objawy
              Jakie są dokładnie teraz
              Last edited by Hondaniel; 18-08-2016, 08:59.

              Comment


              • #22
                Prawej przy chłodnicy nie wymieniałem a jedynie tą przy rozrządzie (Yamato). Objawy jakie mam do tej pory to drgania silnika poniżej 2 tys. obrotów.

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
                  Prawej przy chłodnicy nie wymieniałem a jedynie tą przy rozrządzie (Yamato). Objawy jakie mam do tej pory to drgania silnika poniżej 2 tys. obrotów.
                  Prawa chodzi o stronę pasażera .Piszesz ,że po wymianie poduszki Yamato masz dalej drgania .
                  Ciekawi mnie to jakiego rodzaju to drgania ,bo one zawsze będą ,tylko nie powinny się przenosić znacząco na koło kierownicy ,fotel itd
                  Może źle zamontowana .
                  Ja montowałem Febest olejową ,zanim ją dokręciłem to uruchomiłem silnik ,aby się wszystko ułożyło .I mam zdecydowanie ciszej i drgania minimalne .
                  Jak hamujesz silnikiem ,to Ci buczy hałasuje silnik ?
                  MOże ta poduszka jest taka jak Ted gum tylko z gumy ,bez oleju ,po wymianie powinieneś mieć ciszę i brak większych wibracji .
                  Chyba że masz całkiem rozwalone inne poduszki .Ta pod filtrem powietrza wydaje się wieczna (lewa)
                  Last edited by Hondaniel; 18-08-2016, 12:11.

                  Comment


                  • #24
                    No jak tam Don Diego ,obadałeś sytuację ?
                    Dobrze by było abyś się podzielił swoimi spostrzeżeniami dla potomnych
                    Im więcej danych ,obserwacji tym lepiej .
                    Last edited by Hondaniel; 19-08-2016, 17:23.

                    Comment


                    • #25
                      Chciałbym nadmienić , że w dziale diesel temat jest szeroko rozpisany. Warto tam kontynuować

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Bogus Zobacz posta
                        Chciałbym nadmienić , że w dziale diesel temat jest szeroko rozpisany. Warto tam kontynuować
                        Co to ,koledze starszemu szeregowemu mój post się nie spodobał
                        Przecież im więcej informacji tym lepiej
                        Wszystkie tematy na ten temat z forum łyknąłem i uważam ,ze nie wyczerpały problemu ,dla tego jest mój
                        Jeszcze jest kwestia innych poduszek nie tylko olejowej .Ludki powymieniali i nie pomogło
                        Jest pewna zależność między wszystkimi punktami separowania silnika ,którą dobrze będzie obgadać
                        Ps
                        Bogus jakiej produkcji była ta poduszka ,którą przerobiłeś od frv'a
                        Np Ted Gum jest cały z gumy ,bez oleju .Yamato 45 niewiadoma
                        Ja montowałem febesta od frv i jest ok ,ale chyba będę musiał jeszcze tylną wymienić ,gdyż skrzynia mi jeździ P/T
                        Last edited by Hondaniel; 19-08-2016, 18:51.

                        Comment


                        • #27
                          Czyli z tymi poduszkami to może być tak ,że większość zamienników to zwykłe zalewki gumowe bez
                          hydro podstawy ,która tak de facto jest problematyczna produkcyjnie ,z tego może wynikać tak duża różnica cenowa między ori ,a zamiennikami
                          Odliczając marże ASO to za poduszkę olejową trzeba zapłacić ok 500zł ,zamiennik ok 170zł Yamato

                          Don Diego,jak miałeś tą poduszkę w ręce ,to na pewno był tam w środku olej ?specyficzne przelewanie ,pod dotykiem spodniej części poduszki (jeżeli dalej masz wibracje to ta poduch raczej jest konstrukcji jak TedGum pełna)
                          BOGUS ,ten twój zamiennik od hrv miała olej ,czy miałeś jakieś wątpliwości
                          Pytam bo to dużo wniesie ,będziemy wiedzieli czy i jaki poduszki można montować
                          Zamiennik jaki ja zamontowałem to Febest od hrv i faktycznie miał olejową podstawę

                          Comment


                          • #28
                            Ma ktoś może namiary na pasującą poduszkę skrzyni biegów do 1,7 CTDI?

                            Comment


                            • #29
                              Zamieszczone przez Don_Diego_De_La_Vega Zobacz posta
                              Ma ktoś może namiary na pasującą poduszkę skrzyni biegów do 1,7 CTDI?
                              Chodzi Ci o tą tylną ,czy przednią od strony intercoolera
                              Jak z tą Yamato ,to miała olej czy nie wiesz .
                              Może jak Ci dalej coś dudni ,to może być wiązka przewodów hamulcowych lecących zaraz pod podszybiem
                              U mnie oberwało się mocowanie i przewody latały i obijały o grodź podszybia ,
                              TO JEST WYBITNIE NEWRALGICZNE MIEJSCE ,TAM WSZYSTKO WPADA W REZONANS (przewody paliwowe hamulcowe i klimy )
                              wszystko co biegnie wzdłuż grodzi podszybia
                              Rambo pisał o tym ,ja to wszystko wytłumiłem matami poli i doskonale się do tego nadaje taśma piankowa dwustronna
                              Jak i otuliny do rur 6mm
                              Nawet sobie sprawy nie zdawałem jak to wszystko potrafi hałasować ,(wiek robi swoje )wszystkie plastiki twardnieją i łączenia się rozluźniają
                              Przeglądnij to bo warto

                              Bogus ,ta Twoja poduszka miała ten olej ,czy nie miała ?????????nie dąsaj się
                              Last edited by Hondaniel; 31-08-2016, 21:16.

                              Comment


                              • #30
                                Chodzi mi o tą tylną. Co do tej przy ABSie Yamato to wydaje mi się, że była olejowa. Hak możesz to wrzuć zdjęcie tych luźnych przewodów.

                                Comment

                                Working...
                                X