Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Em2 kasowanie luzu przekładni kierowniczej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Opony 195/60/15 zimówki wyglądają mi na prawie nowe produkcja z 2017 zastanawiam się czy wymienić najpierw płynu od wspomagania, ale mam tylko 0,5 l Mannola niby do hondy.Wiem ze to za mało bo powinno być Ok 1l. Lepiej by było mieć hondowski myśle. Czy jest sens częściowe oddesać stary i dolać nowego?w między czasie zobaczyć czy jest poprawa, a później wymienić cały na hondowski? Nie chce przez przypadkiem uszkodzić czegoś niewłaściwym plynem

    Comment


    • #17
      Płyn to tylko Honda PSF, nie lej niczego innego. Nie odsysa się niczego, tylko podnosisz zbiorniczek troche wyżej i z tyłu wężyk powrotny wyjmujesz i wkładasz do naczynia. Właczasz silnik i ruszasz kierownicą na max lewo potem prawo, aż już nie wypluje oleju przez wężyk. Wyłączasz, podłaczasz i lejesz, uruchamiasz auto i kręcisz, ewetualnie dolewasz.

      Bez tytułu.png
      Last edited by marcin19883; 04-02-2018, 16:32.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
        Płyn to tylko Honda PSF
        Każdy jeden ATF spełnia warunki i każdy jeden można tam wlać.
        Honda PSF to zwyczajny olej hydrauliczny nadający się jedynie do prostego prymitywnego układu jakim jest wspomaganie.
        Pompa,rozdzielacz nadążny i siłownik,to cały układktóry nie ma praktycznie żadnych olejowych wymagań,natomiast to co leje się w skrzynię to pierwsza liga ,na dodatek taniej niż PSF z logiem Hondy.

        Comment


        • #19
          Jaki kolor powinien być zalany? Na chłopski rozum korek jest czerwony wiec powinien być zerwany płyn.ja wlanie sprawdziłem ze mam żółty w zbiorniczku praktycznie widać czerń odessalem trochę do strzykawki ewidentnej żółty wiec chyba ktoś wcześniej wlał zły WtF na starcie mi zaczynaja opadać ręce

          Comment


          • #20
            Wiesz co ja nie mam pojęcia, ale teoretycznie piszą w aukcjach, że płyn ATF mieszalny z innymi. Też się pogubiłem z zamiennikami. Ja mam niebieski, czyli oryginał Honda. Tylko, że nigdy pewnie nie wymieniany.
            Last edited by marcin19883; 04-02-2018, 18:49.

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez Bubuś20 Zobacz posta
              na starcie mi zaczynaja opadać ręce
              Nie przejmuj się już tym co masz,to że był żółty to nie znaczy że zły ,ten układ niczym nie odbieda od 5,6 gen a tam był fabrycznie żółty.Kup sobie czerwony i wlej.Skoro jest tam czarny osad,to znaczy że to już dawno powinno być w zlewarce,a szkoda bo zaczną się wycieki.Jak zalejesz nowy to będziesz zaskoczony jaką różnicę robi zwyczajna oliwa.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                Nie przejmuj się już tym co masz,to że był żółty to nie znaczy że zły ,ten układ niczym nie odbieda od 5,6 gen a tam był fabrycznie żółty.Kup sobie czerwony i wlej.Skoro jest tam czarny osad,to znaczy że to już dawno powinno być w zlewarce,a szkoda bo zaczną się wycieki.Jak zalejesz nowy to będziesz zaskoczony jaką różnicę robi zwyczajna oliwa.
                A jeśli ja mam niebieski, to mogę tylko oryginał kupić od Hondy? Czy coś mi da wymiana płynu, który nigdy nie był wymieniany?

                Comment


                • #23
                  Nie wiem czy można go mieszać ale wymienić na pewno.
                  Te kolory to często zwykła zmyłka,żeby klienta uzależnić.Mam płyn chłodniczy różowy,a po wlaniu jest zielony,po wymieszaniu z jakimkolwiek innym na tej samej bazie jest mętny,taki nieuczciwy wybieg ale działa bo ludzie uwierzyli że jest nie mieszalny.

                  Comment


                  • #24
                    Lepiej robić według manuala czy wyciągać rurkę z pompy wspomagania na dole, żeby zlać wszystko?
                    Last edited by marcin19883; 05-02-2018, 00:23.

                    Comment


                    • #25
                      Jeśli dzięki temu spuścisz więcej.

                      Comment

                      Working...
                      X