Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana pompy sprzęgła - problemy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana pompy sprzęgła - problemy

    Kolejna wymiana tym razem postanowiłem zająć się pstrykającą pompą sprzęgła. Podczas wciskania słychac dwa razy klik, klik co jest bardzo w.....e. Kupiłem więc pompę TRW Nissin oryginał tez jest Nissin. Umówiłem się na sobotę aby wszystko załatwić w jeden dzień, roboty nie wiele (jak mi się zdawało) wymiana dość prosta. No i zaczęło się...Najpierw problem z demontażem strasznie ciasno. Łącznik rurki zabezpieczony jest zawleczką stalowa w kształcie U której mechanik za nic w świecie nie mógł wyciągnąć. Próba przekręcenia łacznika, skończyła sie jego ułamaniem, z nowszego modelu nie pasuje ponieważ jest inny gwint. Muszę czekać 3 dni na sprowadzenie elementu z Hondy koszt 70zł. Mechanik ani jego szef nie poczuli się zupełnie i wszystko pozostawili mi. Ja nic nie mówię ale więcej już do nich nie pojadę, stracili dorego klienta z czego pewnie nie zdają sobie sprawy. W końcu mieli naprawić a nie spieprzyć tak że auto musi stać a jeśli już się zdarzyło no to przynajmniej powinni poczuć się do odpowiedzialności uczciwie. Zdjęcia elementu na dole. Auta nie robię w ASO za drogo.


    łącznik1.jpgłacznik2.jpg
    Last edited by Krzysztof1969; 27-07-2015, 20:37.

  • #2
    w ASO taka lipę odwalili ?
    Oni pompy sprzęgła z zamknietymi oczami wymieniają, bo każda 8 gen ma wymienianą na gwarancji co najmniej jeden raz
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • #3
      Nie napisałem że w ASO a u mechaników pana "Waldka" w ASO to pewnie już dawno miałbym auto zrobione lecz drogo jak jasna cholera.

      Comment


      • #4
        Demolka podczas demontażu czasem się zdarzy, ale koszty demolki pokrywa najczęściej ten co zdemolował, lub jeśli nie potrafi czegoś zrobić to kontaktuje się z właścicielem i uzgadnia takie kwestie, żeby zrobić coś, upierniczyć muszę coś. Masz prawo wtedy się nie zgodzić i niech składa wszystko do kupy z powrotem. Czasem dlatego w ASO jest drogo bo oni takie "akcje" wliczają w robotę z góry. Czasem jest to opłacalne czasem nie.
        Ok, wychodzi na to że gość potrafi robić tylko WV, tam zawsze jest miejsce , zobaczył że w Hondzie ciasno a łapy ma nadające się do zaczepiania pługa - no to pojawił się problem zgrabnych rączek.
        Zamieszczone przez Krzysztof1969 Zobacz posta
        Łącznik rurki zabezpieczony jest zawleczką stalowa w kształcie U której mechanik za nic w świecie nie mógł wyciągnąć
        wynika z tego że to nie był mechanik, a pomocnik pana Waldka amator. Pewnie nie miał narzędzi do zdejmowania oringów Segera? (takie to było?) i robił to kombinerkami .
        Najgorsze to że uszkodził taki króciec że w sklepie tego nie kupisz.
        Załączone pliki
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Nie to nie to, jest to zwyczajna stalowa zawleczka z drutu 3mm. Powinno się ją dać zdjąć śrubokrętem.

          Comment


          • #6
            I po wymianie pompy sprzęgła masz ciszę i spokój? U mnie zaczęło trzeszczeć przy pedale, jak wciskam sprzęgło i strasznie to wnerwia.

            Comment

            Working...
            X