Witam,
Na forum jestem nowy, od niedawna mam Civica 1.4 benz. 2003r. Po wstępnej wymianie filtrów, oleju, rozrządu, napinacza oraz tylnych amortyzatorów, oraz zakupieniu nowych letnich opon, kiedy już chciałem cieszyć się bezawaryjną jazdą okazało się, że przy zmianie biegów przede wszystkim pierwszych dwóch mam dziwne tarcie odczuwane zarówno na gałce biegowej jak i kierownicy przy drobnym skręcaniu. Nie wiem czy to sprzęgło się kończy czy (nie daj Boże) skrzynia biegów pada. Zapachu palonego sprzęgła nie czuć. Tarcia te nie są też słyszane zawsze, najczęściej przy powolnym ruszaniu w korku.
Podobnie jak koledzy zastanawiam się czy pojechać do ASO gdzie mnie skasują strasznie na kasie czy to może kwestia naciągnięcia jakiejś jednej linki...
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc
Na forum jestem nowy, od niedawna mam Civica 1.4 benz. 2003r. Po wstępnej wymianie filtrów, oleju, rozrządu, napinacza oraz tylnych amortyzatorów, oraz zakupieniu nowych letnich opon, kiedy już chciałem cieszyć się bezawaryjną jazdą okazało się, że przy zmianie biegów przede wszystkim pierwszych dwóch mam dziwne tarcie odczuwane zarówno na gałce biegowej jak i kierownicy przy drobnym skręcaniu. Nie wiem czy to sprzęgło się kończy czy (nie daj Boże) skrzynia biegów pada. Zapachu palonego sprzęgła nie czuć. Tarcia te nie są też słyszane zawsze, najczęściej przy powolnym ruszaniu w korku.
Podobnie jak koledzy zastanawiam się czy pojechać do ASO gdzie mnie skasują strasznie na kasie czy to może kwestia naciągnięcia jakiejś jednej linki...
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc
Comment