Cześć
Tak jak w temacie mam luzy przy lewarku zmiany biegów. Konkretnie jest to w miejscu oznaczonym strzałką na zdjęciu, czyli mocowanie "kulki". Może mnie kolega Adam nie zabije że jego zdjęcie wykorzystałem :P
imgp5849.jpg
Nie zauważyłem tam możliwości skasowania tego luzu dokręceniem jakiejś śruby czy czegoś podobnego, a niestety nigdzie w internecie nie trafiłem na taki problem. Przyglądałem się na żywo jeszcze trzem Civicom z tych lat i wszystkie miały luzy podobne do moich czyli jak w starym maluchu czy innej Syrence
Znacie może koledzy jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem, albo może jakąś firmę, która by dorobiła odpowiedni element z czegoś wytrzymałego. Niestety we wszystkich katalogach części występuje tylko cały, kompletny mechanizm i nawet nie miałem ochoty się dowiadywać ile takie coś w ASO kosztuje. Taki jak na zdjęciu oznaczony nr 1.
image.jpg
Tak jak w temacie mam luzy przy lewarku zmiany biegów. Konkretnie jest to w miejscu oznaczonym strzałką na zdjęciu, czyli mocowanie "kulki". Może mnie kolega Adam nie zabije że jego zdjęcie wykorzystałem :P
imgp5849.jpg
Nie zauważyłem tam możliwości skasowania tego luzu dokręceniem jakiejś śruby czy czegoś podobnego, a niestety nigdzie w internecie nie trafiłem na taki problem. Przyglądałem się na żywo jeszcze trzem Civicom z tych lat i wszystkie miały luzy podobne do moich czyli jak w starym maluchu czy innej Syrence
Znacie może koledzy jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem, albo może jakąś firmę, która by dorobiła odpowiedni element z czegoś wytrzymałego. Niestety we wszystkich katalogach części występuje tylko cały, kompletny mechanizm i nawet nie miałem ochoty się dowiadywać ile takie coś w ASO kosztuje. Taki jak na zdjęciu oznaczony nr 1.
image.jpg
Comment